Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa ja yrittäjyys?

Vierailija
12.09.2011 |

Heippa!

Odottelen tässä ensimmäistäni (rvk5+3) yksin ja kovasti mietityttää tuo käytännön arki. Olen yksityisyrittäjä ja tunnetustihan meillä noita lomia ei kovinkaan pitkään pysty pitämään ja työajatkin huitelee miten milloinkin. Olisko samassa tilanteessa/saman tilanteen kokeneita naisia tai miksei miehiäkin vähän kertomaan omista kokemuksista ja mahdollisesti kertomaan hyviä vinkkejä tms. arjen pyörittämisestä/äitiyslomista? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin yrittäjänä ja olen raskaana viikolla 32, eli ei vielä ole kovinkaan paljon tietoa mitä tuo arki käytännössä tulee sitten tosiasiassa olemaan. Tarkoituksena olla osittain äitiyslomalla ja hoitaa nuo työt siinä sivussa. Toimialani onneksi mahdollistaa hyvin kotoa käsin työskentelyn ja ei ole kovinkaan kelloon sidonnainen. Olen aloittanut päätoimisesti yrittäjänä marraskuussa 2010, sitä ennen sivutoimisesti reilut puoli vuotta. Olen nyt tarkoituksella pitänyt tuon työmäärän hillityn kokoisena, että sen hoitaminen äitiyslomalaisena onnistuisi parhaiten ja saisin viettää myöskin äitiysloma-aikaa rauhassa. Tarkoitus olisi myös jatkaa samaa rataa varsinaisen äitiysloman jälkeen, eli ikään kuin osa-aikatyössä lapsen kanssa kotona. Olisin myös kiinnostunut kuulemaan muiden yrittäjä-äitien kuulumisia äitiysloma-ajasta ja työjärjestelyistä.

Vierailija
2/2 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaan työntekijän tekemään työt ja aion pitää kunnollisen äitiysloman äitiyspäivärahan turvin. Jään mahdollisesti vielä hoitovapaalle jos taloudellinen tilanne sen sallii..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla