Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Nieminen haukkuu Sallpausselän kisat: Hänet olisi pitänyt perheineen kutsua ilmaiseksi sinne

Vierailija
26.03.2023 |

Hän olisi joutunut valtavaan haastattelurumbaan siellä (omasta mielestään). Montako lasta on tyäntänyt ja kuinka monen naisen kanssa!? Olisi pitänyt kai limuusiinilla kuskata kisamonttuun !

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, kun ei kutsuttu. Mitä se olis siellä tehnyt. Hehkuttanut 9 vaimoaan ja nyt menee hyvin ja rakkaus kestää.

Vierailija
2/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/hiihtolajit/art-2000009477490.html

Mikä pelle. Suuret on luulot yhden kultahypyn perusteella kymmeniä vuosia sitten!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi pitänyt kutsua, samoin Juha Mieto. Siellä oli paljon turhempiakin. Miedon puolesta olen harmissani.

Vierailija
4/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, kun ei kutsuttu. Mitä se olis siellä tehnyt. Hehkuttanut 9 vaimoaan ja nyt menee hyvin ja rakkaus kestää.

10 lasta ja lähes yhtä monta äitiä?! 😂

Vierailija
5/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi pitänyt kutsua, samoin Juha Mieto. Siellä oli paljon turhempiakin. Miedon puolesta olen harmissani.

Miksi? Kaikille avoin kilpailu, ostakoon lipun ja menköön paikan päälle jos kiinnostaa.

Vierailija
6/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Toni Nieminen on ihan oikeassa. Urheilusta on tullut pukumiesten elinkeino. Urheilijat ja urheilu on toissijaista. Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
7/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen oli voinut itse ilmoittautua gaalaan. Jos ei äly siihen riitä, niin voi voi. Ei näitä kotoa tarvitse ruveta hakemaan!

Vierailija
8/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Mieto olis kommentoinu ?

Mä syön mämmiä kymmenen litraa päivässä?

Vierailija
9/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Toni Nieminen on ihan oikeassa. Urheilusta on tullut pukumiesten elinkeino. Urheilijat ja urheilu on toissijaista. Ja sen kyllä huomaa.

Höpö höpö. Rahasta ja palkinnoista urheilijat urheilee ja kelpaa tukirahat ja valmennukset.

Vierailija
10/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kutsuttiin tärkeämmät mitkä varmasti muistetaan

Vierailija
11/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä karpaasitkin gaalassa ja kisoissa nauttimassa ilmaisia lounaita, Mieto ja Nieminen ovat tuoneet meille unohtumattomia hetkiä hieman toisella tavalla.

Vierailija
12/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Mieto olis kommentoinu ?

Mä syön mämmiä kymmenen litraa päivässä?

Mieto saa hyvälle tuulelle.

Vierailija
13/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-Liisa piti kutsua, muista viis. Toivottavasti mie on Salppurissa.

Vierailija
14/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietaa toi rahaa hiihtoliiton pomoille kymmeniä vuosia: tässä kiitos; jää kotiin.

Vierailija
15/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olympiamitalisteja niiin montaa ole etteikö mahtuisi Salpausselälle.

Vierailija
16/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siellä karpaasitkin gaalassa ja kisoissa nauttimassa ilmaisia lounaita, Mieto ja Nieminen ovat tuoneet meille unohtumattomia hetkiä hieman toisella tavalla.

Mieto ja Nieminen olisivat voineet itse ilmottautua gaalaan mutta piti päästä uhriutumaan julkisuudessa.

Vierailija
17/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieto ja Nieminen olisivat voineet itse ilmottautua gaalaan mutta piti päästä uhriutumaan julkisuudessa.

Paikan päällä gaalassa oli entisistä urheilijoista esimerkiksi Harri Kirvesniemi ja Jari Isometsä.

Ainoastaan ne, jotka gaalassa palkittiin, oli henkilökohtaisesti kutsuttu. Kaikki muut ovat kustantaneet lippunsa sinne itse, Kolu selittää.

Aina löytyy joku, joka kokee jääneensä paitsioon ja loukatuksi. Se ei ole kenkään tarkoitus."

Siis turhaa uhriutumista Miedolta ja Niemiseltä.

Vierailija
18/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että Isometsä ja Kirvesniemi oli kutsuttu. Toivottavasti myös Kyrö ja kuuluisa hemoheslaukku.

Vierailija
19/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että Isometsä ja Kirvesniemi oli kutsuttu. Toivottavasti myös Kyrö ja kuuluisa hemoheslaukku.

Kolme jotka toivat Suomen ja Lahden hetkeksi maailmankartalle.

Vierailija
20/52 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko palkittuja? Ossatko lukea jutun kokonaan? Vain palkitut oli ilmaiseksi kutsuttuina muut ostivat kutsukortin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi