Mitä miehesi vastaa, jos kysyt "Pitäiskö mun laihduttaa vähän?"
Kommentit (42)
"Joo, pudotetaan yhdessä kymmenisen kiloa molemmat."
ei tartte sä oot just hyvä, kätehen sopiva!!! ja näin on käyny ;)
Sun pitäisi saada muutama kilo lisää. Just tänäkin aamuna samaa totesi.. Olen toki todella hoikka.
Tarvetta olis, mutta ei tuo miestä tunnu haittaavan.
jos siltä tuntuu niin kannustan tietysti.
(Tästä on keskusteltukin hetki sitten. Sanoi olevansa hengessä mukana ja ilman muuta saan kuntosalikortinkin uusittua, jos innostaa
164/108kg
"ei kannata enää, mene kuntosalille mieluummin" (niin olen muuten itsekin todennut)
Mutta oot mun mielestä ihan sopusuhtainen noinkin."
Olen normipainoinen, mutta yhtään lisää en halua. Sama tosin on miehelläkin. Mun miehen on vähän vaikea vastata tollaseen, koska hän tietää, että mä huolehdin itse kiloni, enkä anna itseni lihoa yhtään. Ja vaikka lihoisinkin, asia ei kuulu hänelle siinä määrin, että hänellä on sanavaltaa.
En kysy.... Se ois vaan ihan hoomoilasena, sillä mä just oon hehkuttanut, kuinka selän rasvakellukka on hävinnyt, maha näyttää sileältä ja painan nyt pitkästä aikaa alle 55 kg :D
Lisäsin aerobista liikuntaa reilusti keväällä ja pystyn nyt juoksemaan kunnon lenkkejä. Hyvä minä!!!
"Ei mun mielestä. Mutta sähän oot ihana kaikenkokoisena, joten jos susta kovasti tuntuu siltä, niin siitä vaan."
"Sä oot just sopiva, susta tulis muuten liian laiha."
miehelleni, että kauhee nälkä kun en oo syöny iltapalaa. Niin se sano: " et sit ala laihduttamaan vaan meet salille"!
172cm/63 kg
" Ei todellakaan, sun pitäis lihoa! " . Ja on siinä oikeassa.
" Ei todellakaan, sun pitäis lihoa! " . Ja on siinä oikeassa.
varmaan jotain tyyliin "ainakin minun pitäisi". Mies lihoi raskauden aikana samaan tahtiin kuin minäkin (lääkäri sanoi että johtui siitä myötäelämisestä) vaikka liikkui yhtäpaljon, ellei enemmänkin kuin ennen.
ne vastaa juuri noin kuin täällä suurimmalle osalle. Jos eivät halua aloittaa kolmatta maailmansotaa.
ne vastaa juuri noin kuin täällä suurimmalle osalle. Jos eivät halua aloittaa kolmatta maailmansotaa.
on useasti valittanut koska olen lihonut 13kg lasten saannin jälkeen. Olen yrittänyt vaikka kuinka laihduttaa, käyn jumpassa jne mutta en vaan laihdu enkä edes kiinteydy! Todella turhauttavaa. Ikää 34v ja sellua ja läskiä on paljon :(
olinhan mä paljon iloisempi ja positiivisempi, kun en ollut masentunut lihottuani.
Aika kivasti vastattu mielestäni.