apua.. mies on alkanut chattailee...
poistaa käymänsä chatti sivut sivuhistorista... mutta osoite kenttä antaa sivun kun samassa paikassa on sähköpostini...
mtäs nyt sitten..??
Kommentit (6)
Mies poimi chateista seuraa. Alkoi jättää ilmoituksia, jne.
Jäi kiinni vasta, kun yksi niistä naisista, joiden kanssa petti, tuli meidän oven taakse.
Miehellä oli kuulemma niin TYLSÄÄ ja mä en ollut hänen kanssa tarpeeksi. Piti etsiä vaan juttuseuraa ja se johti sitten kaikkeen muuhunkin.
Koko ajan väitti, että hän vaan niissä chateissä juttelee. Ettei ketään tapaile. Ja valehteli siinä suoraan päin näköä.
Että onnea vaan teillekin, olen pahoillani puolestasi. :( Ihmettelen kyllä, että millaiset naiset oikeasti noita varattuja miehiä tuolla chateissa jaksaa vikitellä.
Mies poimi chateista seuraa. Alkoi jättää ilmoituksia, jne. Jäi kiinni vasta, kun yksi niistä naisista, joiden kanssa petti, tuli meidän oven taakse. Miehellä oli kuulemma niin TYLSÄÄ ja mä en ollut hänen kanssa tarpeeksi. Piti etsiä vaan juttuseuraa ja se johti sitten kaikkeen muuhunkin. Koko ajan väitti, että hän vaan niissä chateissä juttelee. Ettei ketään tapaile. Ja valehteli siinä suoraan päin näköä. Että onnea vaan teillekin, olen pahoillani puolestasi. :( Ihmettelen kyllä, että millaiset naiset oikeasti noita varattuja miehiä tuolla chateissa jaksaa vikitellä.
"Ööööh minusta kysymys kuuluu millainen mies vikittelee chateista seuraa vaikka on varattu?"
Ihan samaa ihmettelen minäkin. Mutta ihmettelen myös naisia, jotka tuohon lankeaa. Itse en hakisi ikinä chatista mitään petturimiestä itselleni.
Ei normaalit ihmiset etsi seuraa mistään chateista.
T. se, jonka mies chattaili ja petti
Ei siellä kaikki seuraa vonkaa. Osa käy oikeasti vain juttemassa. Itse kuulun siihen ryhmään ja olen tavannut monia kaltaisiani, sekä naisia että miehiä.
ja yksinäisillä... mutta onneksi tulee pian se varattujen nettideitti-ilmo palsta, joten ne toivottavasti siirtyvät omaan seuraansa ja jättää meidät sinkut etsimään sinkkuja.
Ruotsissa suurta kuohuntaa herättänyt uskottomuussivusto tulee Suomeen.
Victoria Milan - "Elvytä intohimosi, hanki salasuhde" - on Pohjoismaiden ensimmäinen deittisivusto avioliitossa ja parisuhteessa eläville henkilöille, jotka etsivät salaisia suhteita.
Yhtiö kertoo toteuttaneensa laajan markkinatutkimuksen ennen lanseeraustaan Suomessa. Yhtiön mukaan tutkimus osoittaa, että Suomessa on suurta potentiaalia palvelulle - jopa korkeampi kuin muualla Pohjoismaissa.
- Näyttää siltä, että suomalaiset ovat uskottomampia kuin naapurinsa ruotsalaiset ja norjalaiset, yhtiön perustaja ilmoittaa tiedotteessa.
Sivuston perustaja ja toimitusjohtaja Sigurd Vedal väittää, että yli 35 prosenttia sinkuille tarkoitettujen deittisivustojen jäsenistä Suomessa on naimisissa tai avoliitossa
– Ihmiset eivät kerro totuutta. Mutta tämä on meidän kohderyhmäämme.
– Tutkimukset osoittavat, että 60-70 prosenttia kaikista avio- tai avoliitossa elävistä on ollut uskoton kumppaniansa kohtaan. Uskottomuus on siis melko yleistä ja normaaliakin pitkässä suhteessa - ja monissa tapauksissa auttaa piristämään liittoa, Vedal ilmoittaa.
Hän väittää, että Victoria Milan –sivusto saa päivittäin sähköpostikiitoksia jäseniltä, jotka kiittävät sivustoa avioliittonsa pelastamisesta ja siten perhe-elämänsä ylläpitämisestä.
IS
Mies chattailee. NO kenen kanssa ja millä sivustolla? Miten se liittyy sun sähköpostiin? Suomi24 chat? Siellä vasta pahimmat vonkaajat ovatkin, mutta mistä tiedät, ettei ole joku kaveri?