Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keskimääräistä kauniimpi nainen, haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
11.09.2011 |

Olen nauttinut noin 12-vuotiaasta asti miesten jakamattomasta huomiosta minne ikinä olen mennytkin. Myös naiset iästä, kansallisuudesta ja koulutusasteesta riippumatta ovat aina kommentoineet ulkonäköäni positiivisesti. Olen hyötynyt ulkomuodostani työssäni ja yksityiselämässäni. Olen luontaisesti huomiotaherättävän kaunis niin sanotulla länsimaisella mittapuulla. Olen toki muutakin kuin kaunis, mutta juuri kauneus tuntuu olevan se kaikkein huomiotaherättävin tekijä minussa.

Haluatteko kysyä minulta jotakin?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet porvoosta?

Vierailija
22/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin aivan taatusti kustantanut yliopisto-opintojeni ensimmäiset vuodet - ennen kuin oman alan hommia voi tehdä - mallintöillä. Helppoa rahaa ja opiskelijalle sopivat työajat!

Hullua jättää tuollainen mahdollisuus käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko miehesi onnellinen?

Kiinnostaa tietää miten kauneus korreloi onnellisuuden kanssa.

Vierailija
24/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä? Itse olen myös ihan hyvännäköinen, pitkä,vaalea,muodokas,pisamia,rusketun hyvin. Kuulen kommentteja ulkonäöstäni ystäviltä tai sitten joskus harvoin ihan tuntemattomilta. Mutta en päivittäin enkä ole laskenut miten usein. On minullakin silti ruma olo päiviä kun peilistä katsoo hirviö. En pidä kauneutta mitenkään etuoikeutena tai että sillä olisin mitään erityisesti saavuttanut. Tavallisia töitä teen.

Vierailija
25/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla oikeasti ole ainuttakaan kohtaa kehossa, mistä et pidä? Aina naisilla on...

Vierailija
26/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä ajattelet vähän ylipainoisesta yh-äidistä eli minusta, jonka lapset ei aina ole oikein aisoissa ja koti vähän rempsallaan ja ulkonäköön ei jaksa panostaa ja joka miettii lauantaisin kaupassa, osataisko pullon kokista ja suklaata, jotka nauttisi sitten lasten ollessa vihdoin nukkumassa ja se olisi viikon kohokohta. Säälitkö minua? Vai ylenkatsotko?

Vierailija
27/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, vaikka ihan tavallsia arkisia murheita on minullakin. Elän tavallista perhe-elämää ja käyn töissä. Ulkonäköni ei näy perheemme arjessa mitenkään. MIeheni ei onneksi ole mustasukkaista tyyppiä ja hän on vuosien varrella oppinut, miten toisten miesten kanssa kannattaa toimia, jos minua lähestytään mieheni läsnäollessa. Hän ei koskaan menetä malttiaan, vaikka saa jatkuvasti esim. illalla ulkona ollessamme kommenttia ja minua tullaan jututtamaan siitä riippumatta onko mies vierelläni. Rakastamme toisiamme ja tiedän, ettei se ole ulkonäöstä kiinni.

Minäkin syön välillä epäterveellisesti ja nautin ja herkuttelen. Kaunis vartalo ei vaadi askeesia, jos liikuntaa harrastaa riittävästi. Muiden ihmisten ulkonäkö on heidän oma asiansa. Samoin muiden ihmisten elämäntyyli ja tavat ovat täsyin heidän oma asiansa. Olen aina ollut hyvin vapaamielinen ja ystäväpiirissäni on kaiken näköisiä ja taustaisia ihmisiä. En koskaan arvostele muita ihmisiä ulkonäön tai sosiaalisen statuksen perusteella.

ap

Vierailija
28/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi pakko vaan kommentoida et mulle tuli hymy kasvoille tosta sun viestistä. eikä todellakaan mikään ylenkatseinen tai vähättelevä vaan toi sun meininki kuulosti ihanan tavalliselta ja kotoiselta. suklaata ja kokista viikonloppuisin, paikat vähän rempsallaan mut in the end kaikki elämässä hyvin.

Vierailija
29/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lyhyt nainen? Voiko olla kauniimpi kuin sinä?

Vierailija
30/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minähän en näitä yhteiskunnan kauneusnormeja päätä, vaan kyse on siitä, mitä pidetään keskimäärin ihailtavana ja kauniina. En minä päätä, että muut pitävät minua kauniina, vaan se on ihan ulkopuolisten mielipide. Olen tavannut useita minua huomattavasti kauniimpia naisia - totta kai.

ap

Vierailija
31/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneita, kun olit 12 ?

Vierailija
32/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehka sinua jonkin verran vanhempi. ala vaan missaan vaiheessa perusta mitaan tuon ulkonaon varaan silla kauneus katoaa vuosien myota. nauti huomiosta niin kauan kun sita riitaa, mutta yrita myos asennoitua etta se pudotus 'vanhaksi' voi tehda kipeaa.

Vierailija
33/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, mutta kysyn kuitenkin, että joko narsistinen persoonallisuushäiriö on diagnostisoitu?

Vierailija
34/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko vastuunkantaja eli tyhmä?

Vierailija
35/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiota olet.

Minä olen maailmanluokan kaunotar ja osaan myös lentää.

Vierailija
36/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko?

Ap saa mun poitsit, ei missään kohtaa kehu itseään liikaa, kertoo vaan faktat ja se ärsyttää muita.

Vierailija
37/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemista koulutustani vastaavassa työssä, jossa olen edennyt loistavasti. Työhöni kuuluu paljon kouluttamista ja esiintymistä sekä verkostoitumista ja olen aina saanut hyvää palautetta ja jäänyt yhteistyökumppaneiden mieleen niin, että yleensä juuri minua toivotaan järjestämään koulutukset/luennot seuraavankin kerran.

ap

taidatkin olla se tuntemani narsisti joka ajattelee itsestään juuri noin. Todellisuus on sitten muuta. Ja vain hänenkaltaisensa ihmisen voi kuvitella aloittavan tällaisen monologin itsestään. Olen tässä, haluatteko kysyä minulta jotakin, tai mitä muka ETTE haluaisi kysyä minulta?

Vierailija
38/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju eteni juuri niin kuin olin kuvitellutkin. Mielenkiintoista tämä naisten suhtautuminen toisten naisten kauneuteen. Olen jälleen mykistynyt tästä aggressiivivuudesta. Hyvää jatkoa kuitenkin itse kullekin!

Terveisin ap

Vierailija
39/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju eteni juuri niin kuin olin kuvitellutkin. Mielenkiintoista tämä naisten suhtautuminen toisten naisten kauneuteen. Olen jälleen mykistynyt tästä aggressiivivuudesta. Hyvää jatkoa kuitenkin itse kullekin!

Terveisin ap

Vierailija
40/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimme kaikki hieman kauneutta iltaamme. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi