Olen keskimääräistä kauniimpi nainen, haluatko kysyä minulta jotakin?
Olen nauttinut noin 12-vuotiaasta asti miesten jakamattomasta huomiosta minne ikinä olen mennytkin. Myös naiset iästä, kansallisuudesta ja koulutusasteesta riippumatta ovat aina kommentoineet ulkonäköäni positiivisesti. Olen hyötynyt ulkomuodostani työssäni ja yksityiselämässäni. Olen luontaisesti huomiotaherättävän kaunis niin sanotulla länsimaisella mittapuulla. Olen toki muutakin kuin kaunis, mutta juuri kauneus tuntuu olevan se kaikkein huomiotaherättävin tekijä minussa.
Haluatteko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (44)
Kaunis vartalo ei vaadi askeesia, jos liikuntaa harrastaa riittävästi.
kauniimpi...Mikä on riittävästi liikuntaa?
Alkaako nimesi k-kirjaimella ja olet kotoisin paikasta, joka alkaa l-kirjaimella?
Jos näin on, niin on totta, että olet kaunis. Olet kiinnostunut mielen asioista, mutta olet sosiaalisesti eristäytynyt. Onko kauneus ollut sinulle vankila? Välillä ajattelen, että kauneutesi on meille muille vain asia, johon kiinnittää alussa huomiota. Sinä pohdit sitä jatkuvasti ja koet, että olemme sinulle kateellisia.
Emme me sinua K koko ajan ajattele, älä sinäkään. Ulkonäkö on tärkeä juttu, mutta ei ystäville ja työkavereille. Riittääkö niitä nykyisin?
PISTÄPPÄS ITSESTÄSI KUVA! voidaan kaikki katsoa miten kaunis olet kun olet itsestäsi niin varma. helppo puhua pärstää näyttämättä :)
Ap:n itseriittoisuudesta ja -kehusta sekä toisten kateudesta täysin tuntematonta (fiktiivistä) henkilöä kohtaan.
Tässä tuli taas naiseuden ydin esiin kaikessa raakuudessaan: minäpä oon kaunis lällällää kaikki kattoo mua ähäkutti - etkä oo, ainakin oot tyhmä, mulla on kummiskin isommat tissit...
Ja sitten ihmetellään, miksi naisia vielä nykyäänkin alistetaan ja poljetaan maailmanlaajuisesti. Emme me taida muuta ansaitakaan, olkoommepa sitten kuinka akateemisia ja sivistyneitä hyvänsä.