Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keskimääräistä kauniimpi nainen, haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
11.09.2011 |

Olen nauttinut noin 12-vuotiaasta asti miesten jakamattomasta huomiosta minne ikinä olen mennytkin. Myös naiset iästä, kansallisuudesta ja koulutusasteesta riippumatta ovat aina kommentoineet ulkonäköäni positiivisesti. Olen hyötynyt ulkomuodostani työssäni ja yksityiselämässäni. Olen luontaisesti huomiotaherättävän kaunis niin sanotulla länsimaisella mittapuulla. Olen toki muutakin kuin kaunis, mutta juuri kauneus tuntuu olevan se kaikkein huomiotaherättävin tekijä minussa.

Haluatteko kysyä minulta jotakin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä brändääminen? Tuli vaan mieleen, tietyistä syistä, kysyä sinulta tällaistakin.

Vierailija
2/44 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tästä omasta mielenkiinnosta, nimittäin itse olen myös (edelleen, yli 40 vuotiaana) kivannäköinen ja kauniskin nainen. Nuorempana oli ahdistavaa välillä, kun miesten huomio oli niin tunkeilevaa. Minulla on akateeminen tutkinto ja toimin pitkään konsultin tehtävissä isossa yrityksessä. Nyt olen asiantuntija-johtaja eli tehtävissä joissa on sekä esimies- että asiantuntijaroolia. Työympäristöni on miesvaltainen ja olenkin omasta mielestäni joutunut tekemään kaksi asemani eteen kaksi kertaa niin paljon töitä kuin miehet ympärilläni.

Olenkin sitä mieltä, että kauneudesta voi olla myös haittaa. Sinua ei pidetä uskottavana varsinkaan uusissa tilanteissa. Kun lisäksi pukeudun kauniista ja laitan itseni kivasti, on leima vielä vahvempi: olen nainen enkä loppukädessä samanveroinen kuin mies. Tämä on erittäin hienovaraista, jos kysyttäisiin kollegoiltani he fiksuna sanoisivat että ei ole ksokaan ollut mitään eroa. Mutta kyllä ihminen aistii eron. Olin johtamistehtävissä myös ulkomailla (pohjoismaassa) mutta siellä oli suhtautuminen hieman rennompaa. Minua ei kyseenalaistettu sukupuoleni tai ulkonäköni takia, vaan koin olevani elämäni ensimmäistä kertaa tasavertainen. Myös naisten seurassa, he ottivat ulkonäkönsä jotenkin luonnollisemmin ja persoonallisena asiana, pientä kisaa tuli ainoastaan tyyliasioista:-)

Toinen ikävä asia on ollut naisten suhtautuminen. Minulle on oltu todella ilkeitä ja itse katson tämän johtuvan kateudesta. Tämä ketjukin osoittaa, miten aggressiivisia naiset voivat toisiaan kohtaan olla, jos kyse on kauneudesta ja ulkonäöstä.

Ja niin, vanheneminen koittaa kaikille. Nyt kun olen jo keski-ikäinen, koen ehkä enemmän iloa ulkonäöstäni. Nyt on luontevaa, jos saa positiivista huomiota. Se tuntuu aidommalta kun huomio tulee etupäässä ikäisltäni. Ei siis enää sitä nuoruuden metsästäjää läähättämässä niskaani:-) Kauneus ei kuitenkaan koskaan katoa, ap kuulostaa klassisen kauniilta ja uskon hänen olevan myös vanhana todella tyylikkään näköinen.

Kiva ja mielenkiintoinen keskustelu, älkää olko niin tiukkapipoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kauniit ihmiset kokevat myös kokevansa paljon kateutta ja jopa sellaista, että he saavat olla aika yksin, kun ei uskalleta lähestyä. Kauneutta voidaan myös pelätä ja ajatella, että kaunis ihminen on myös hirmuisen itsevarma ja siksi jotenkin pelottava.

Mitä ilmeisemmin sinusta sitten huokuu myös lämpöä ja olet helposti lähestyttävä ja lisäksi olet aina liikkunut oikeissa piireissä eli sellaisissa, missä muutkin ovat tyylikkäitä ja hoikkia ja sillä tavoin itsevarmoja, ettei kauneutesi pelota. Nimittäin ihan tavallisten tallaajien parissa voisin kuvitella, että kauneudesta voi olla myös haittaa.

Lisäksi naiset eivät tietääkseni välttämättä tyrki kaunista naista työelämässä eteenpäin, mutta niin kuin sanottu ilmeisesti olet muutenkin tosiaan lämmin ja sosiaalisesti lahjakas persoona ja tietysti, jos olet miesvaltaisella alalla, niin sitten ulkonäöstä epäilemättä on pelkkää hyötyä.

Vierailija
4/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mietinkin, että minkälainen ihminen avaa tällaisen ketjun...

Vierailija
5/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemista koulutustani vastaavassa työssä, jossa olen edennyt loistavasti. Työhöni kuuluu paljon kouluttamista ja esiintymistä sekä verkostoitumista ja olen aina saanut hyvää palautetta ja jäänyt yhteistyökumppaneiden mieleen niin, että yleensä juuri minua toivotaan järjestämään koulutukset/luennot seuraavankin kerran.

ap

Vierailija
6/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän/imetysten tms. syyn vuoksi roikkua, tai ovat pienet, ottaisitko silikonit? Vai onko sinulla jo sellaiset? Miten muuten suhtaudut kauneusleikkauksiin?

Vierailija
7/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kuvillasi huoneen seinät peittää voisin,

olet nainen jonka vuoksi öisin valvotaan.

Silti elämä ei kohtele meistä ketään toisin,

kasvot kauneimmatkin aina vanhenevat aikanaan.

Anastasia, et edes huomaakaan,

kun aika vie, sinun kasvoiltasi kauneuden.

Ja valokuvat, haalistuvat kansioihin,

tuskin ainutkaan, sua muistuttaa.

Sinun silmiäsi usein verrattu on tähtiin,

sinun kauneudestasi ovat miehet juopuneet.

Niin monen nuoren miehen unelmissa vain sinut nähtiin,

silti vuodet eivät sinua hellästi kohdelleet.

Ja valokuvat, haalistuvat kansioihin,

kuitenkin...

Ja valokuvat haalistuvat kansioihin,

tuskin ainutkaan, sua muistuttaa...

Sinun kuvillasi huoneen seinät peittää voisin,

olet nainen jonka vuoksi öisin valvotaan.

Silti elämä ei kohtele meistä ketään toisin,

kasvot kauneimmatkin aina vanhenevat aikanaan.

Vierailija
8/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin menetys, jos joutuisit luopumaan jostain?

Vierailija
9/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuppikoko`?

Vierailija
10/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiimalasivartaloinen ja urheilullinen kropaltani. Sääreni ovat pitkät ja minulla on pyöreä peppu ja naisellinen lantio sekä c-kupin kiinteät rinnat. Vyötäröni on aina ollut hyvin kapea. Hiukseni ovat luonnostaan tummat, luonnonkiharat, kiiltävät ja paksut. Minulla on täyteläiset huulet, (lähes) täydellinen iho, hienostunut kasvojen luusto ja suuret vaalenvihreät kissamaiset silmät. Minua on kuvailtu usein nuoren Elisabeth Taylorin näköiseksi, paitsi kauniimmaksi.

Suhtaudun kauneusleikkauksiin myötämielisesti - mielestäni on kunkin oma asia, mitä keholleen ja kasvoilleen tekee. Jos oma ulkomuotoni muuttuisi häiritsevästi, niin voisin hakeutua kauneuskirurgian piiriin.

Tämän ketjun perustin, koska ulkonäkö ja kauneus ovat nyky-yhteiskunnassa niin kuumaa tavaraa, että kiinnostus on taattua. On myös kiinnostavaa, että kauneuteen liittyvät nettikeskustelut tuottavat usein aggressioita erityisesti muissa naisissa. Minua kiinnosti, että millaisia kysymyksiä aloitukseni herättää.

Vierailija
11/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta Elizabeth Taylor ei ole koskaan ollut kaunis. Kuin taas esim. Audrey Hepburn on!

Vierailija
12/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohtaat itsesi veroisen tai itseäsi kauniimman naisen?

Vierailija
13/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on vaikea sanoa, miten reagoisin sen menettämiseen. Itselleni ulkonäköni on tietenkin se, mihin synnyin, mutta ympäröivälle yhteiskunnalle ja kanssaihmisille se vaikuttaa olevan merkittävä asia.

Tiedostan toki, että kauneus on katoavaista. Olen nauttinut osakseni langenneesta huomiosta niin kauan kuin sitä on tullut ja tulen nauttimaan niin kauan kuin sitä kestää. Vanheneminen on luonnollista ja pidän esimerkiksi kuusikymppistä äitiäni yhä todella kauniina, vaikka hän on ikäisensä näköinen. Rypyt ja juonteet eivät mielestäni vie kauneutta, ne vain tekevät siitä persoonallisempaa. Pidän tyylillä ja luonnollisesti vanhenneita naisia kauniina.

Minulle tärkeintä on perheeni ja terveytemme. Minkään muun menettäminen ei olisi vaikeaa.

Vierailija
14/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun ollut helppoa löytää kumppani, joka on kiinostunut sinusta ihmisenä?

Vierailija
15/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap kysyä jotain?

Vierailija
16/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole hakenut missikisoihin?

Onko sinusta tuntunut koskaan, että sinua hyväksikäytetään? Monet kauniit tuttuni sanovat kauneuden olevan kirous.

Pelkäätkö vanhenemista?

Nykyinen missimme muuten on aivan valtavan kaunis.

Mieheni sanoo aina, että kaunis nainen on tylsä. Kasvoissa pitää olla mielenkiintoia. Hän ei pidä Taylorista tai Joliesta. Sen sijaan hän tykkää minun 160cm pitkästä tiimalasikropasta ja vaaleista hiuksistani. Kasvoni eivät ole täydelliset; nenä on nöpö ja silmät eriväriset ja suuret. Pisamoita löytyy. Mutta miehen mielestä olen kaunein, se on tärkeintä. On noita muitakin kosioita ollut. Miehet tykkää siitä, että olen luonteeltani rento. Ulkonäkö on niin katoavaista,etten halua minkään perustuvan siitä.

Vierailija
17/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla ei ole koskaan ollut komplekseja ulkomuodon suhteen. Esimerkiksi ystäväpiirissäni on todella upeita naisia, joiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään kilpailua/kateutta/muuta vääntöä. Toisin on ollut joskus nuoruudessa, kun "kaverini" olivat kateellisia ulkomuodostani ja levittivät minusta perättömiä huhuja pilatakseen maineeni. Tulen parhaiten toimeen sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat täydellisen sinut oman ulkonäkönsä kanssa.

Toki voin kadehtia joitain piirteitä muiden kaunotarten ulkonäössä, mutta se on yleensä vain ihailua ja voin sanoakin siitä ihaluni kohteelle.

Vierailija
18/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä toimistolla?

Jos et, niin miksi et?

Vierailija
19/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut noin 12-vuotiaasta asti miesten jakamattomasta huomiosta minne ikinä olen mennytkin.

Tuo kuulostaa aika voimakkaasti liioitellulta, mutta se lieni tarkoituksesikin :D

Itse olen todella kaunis (jopa saanut kansainvälistä tunnustusta kauneudestani) enkä silti väittäisi, että paikassa kuin paikassa miehet huomaisivat vain minut. Koitahan varoa, ettet itse jumitu liiaksi oman ulkonäkösi lumoihin :)

Vierailija
20/44 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin absoluuttisesti jokaisen ihmisen mielestä maailman kaunein yksilö. Kyse on siitä, kuten jo otsikossani mainitsin, että olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi - siis ympäröivän yhteiskuntamme normien mukaan. On siis aivan varmasti miehiä ja naisia, jotka eivät pidä minua kauniina. On kuitenkin huomattavasti suurempi joukko ihmisiä, joiden mielestä olen merkillepantavan kaunis. Muuten tuskin olisin saanut kuulla kauneudestani esimurrosikäisestä yli kolmikymppiseksi asti lähes päivittäin joka puolelta.

En ole koskaan halunnut kauneudestani ammattia, sillä olen ollut kiinnostuneempi muista asioista ja urani olen luonut täysin ulkonäköön liittymättömällä alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän