Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy huorissa. Miten reagoisit? (ov)

Vierailija
13.03.2011 |

Meillä on aika monta vuotta avioliittoa takana. Vuosiin on mahtunut niin hyviä kuin huonoja aikoja. Viime vuodet on kuitenkin ollut pa. hyvää aikaa. Asiaan on varmaan vaikuttanut se, että molemmilla meillä on mielekäs työ, lapset on vähän isompia ja elämä jotenkin uomissaan ilman suurempia vaikeuksia. Vaikeudet on myös varmaan lähentänyt meitä. Ollaan siis "toivuttu" molempien uskottomuudesta ja toisen vakavasta sairaudesta.

No, nyt sain sitten viime viikolla tietää, että miehellä on edelleen tapana käydä ulkomaan reissuillaan huorissa. Toisaalta asia ei tullut mulle ihan puun takaa, koska tiedän miehen harrastaneen mm. strippipaikoissa käyntiä. Kuulostan varmaan ihan idiootilta mutta en oikeesti ole koskaan uskonut, että se siellä pystyisi muuta kuin katsomaan. Reissut kuitenkin suuntautuu ympäri maailmaa ja oma kuva niistä naisista (tai onko ne kaikki edes naisia?!) ei kauheen ruusuinen ole. Mä en jotenkaan muutenkaan hyväksy niitä paikkoja, koska kaipa niihin paikkoihin aina liittyy myös alistamista, väkivaltaa, rikollisuutta ja huumebisnestä yms.

Samana päivänä, kun sain asiasta tietää, mies oli just lähtenyt työreissulle. Asia on vaivannut mua ihan kauheesti enkä ole pystynyt vastaamaan sille edes puhelimeen kuin pari kertaa. Jotenkaan en vaan halua alkaa riehumaan puhelimessa. Toisaalta tuntuu, että haluaisin unohtaa koko asin ja jatkaa kuin en asiasta tietäisikään. Eli siis olla mainitsematta asiasta yhtään mitään. Eihän se mua tähänkään asti ole vaivannut, kun olen ollut onnellisen tietämätön koko asiasta.

Toisaalta taas tuntuu, että en pysty asiaa unohtamaankaan. Tulee jotenkin sellainen olo, että mua pidetään ihan idioottina, vaikka olenkin ihan fiksu, älykkäs, akateemisessa työympäristössä menestyvä nainen. Ja vaikka tekisi mitä tahansa työkseen tms., niin tuollainen idioottina pitäminen on musta jotenkin kauheinta mitä toiselle voi tehdä! Erota en tämän asian takia varmaankaan halua, joten siksikin kai pitäisi vaan unohtaa ja olla puhumatta koko asiasta. En vaan tiedä pystynkö vilkutteleen iloisesti ovella seuraavan reissun koittaessa...

Mitäs te muut naiset tekisitte?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennat suotta itsesi moiseen.

Vierailija
2/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkamisesta ei edes keskusteltaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin. Haluaisin lasteni näkevän että oikea parisuhde jossa toista rakastetaan ja arvostetaan ei ole tuollainen, lisäksi pelkäisin sitä tautista munaa joka samoissa vällyissä nukkuisi. Seksiäkään en voisi enää miehen kanssa tuollaisen jälkeen kuvitella.

Vierailija
4/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varmaan vain yksi kysymys hänelle.. MIKSI??? En ehkä pystyisi enää olemaan hänen kanssa fyysisesti, ainakaan jonkun aika. Enkä tiedä miten olisin toipunut koko asiasta mutta kyllä antaisin hänen ymmärtää että tiedän enkä moiseen enää alistu.

Mutta on helppoa kertoa mitä itse tekisin kun omalle kohdalle ei ole vielä moista sattunut.

...ei tästä ollut kyllä mitään apua. Mutta voimia sinulle ja toivottovasti elämäsi muuttuu parempaan suuntaan, mikä valintasi vain ei olisi

Vierailija
5/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menisin sukupuolitautitesteihin.

riskisi saada tauteja on todella suuri.

Vierailija
6/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kuulla miten toimit ja miten tilanne etenee. Tsemppiä, ei tosta ikinä yli pääse, mutta hyvä kun vielä jaksat yrittää.

Vierailija
7/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi yhteiset rahat.

Seuraavaksi varaisin ajan asianajajalta avioeron vuoksi. Ja laitettaisiin hakemus vetämään. mahdollisesti ennen tätä keräisin rahaa varastoon, jos miehellä olisi tapana olla kusipää muutenkin (Et kerro, että miten miehesi mahdollisen eron tapahtuessa toimisi, ostaisiko lapsille enää vaatteita yms.)

Pankkiin sopimaan lainan järjestelyistä.

Pyytäisin ehkäpä töistä vapaata tai käyttäisin lomapäiviä ja menisin puhumaan asiasta jollekin psykoterapeutille. Luulisin, että ennen kuin ryhtyisin toimenpiteisiin, tämä olisi hyvä apu järjestellä asiat. Auttaisi myös varmasti kokemaasi pulmaan: koet itsesi tyhmäksi, koska toinen on pettänyt luottamuksesi. Totuus on, että miehesi on tehnyt väärin ja sinun ei tule kantaa minkäänlaista syyllisyyttä tyhmyydestäsi, typeryydestäsi tai tietämättömyydestäsi. Sen, joka tekee väärin, tulee hävetä.

Tänään voit soittaa jollekin ystävällesi ja puhua tunteistasi.

Vierailija
8/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kuulla miten toimit ja miten tilanne etenee. Tsemppiä, ei tosta ikinä yli pääse, mutta hyvä kun vielä jaksat yrittää.

Mulle ei vielä ole selvinnyt miten aion toimia. Miten teille siis kävi? Erositko?

Mies on kotona ollessaan ns. hyvä mies. Meillä ei juuri ole riitoja, mies ei ryyppää eikä ole esim. väkivaltainen minua tai lapsia kohtaan. Siksi tuntuukin tietyllä tapaa turhalta erota. Ja vaikka me asiasta puhuttaisiinkin, niin en koskaan voi olla varma, etteikö mies jatkaisi reissuillaan samaa touhua. Työporukkansa ainakin on niin lojaali, että kukaan ei sellaisesta suostu toista paljastamaan (koska porukassa on useampi mies, jotka kaikki harrastaa samaa).

Jos siis päätän jatkaa liittoa, minun on hyväksyttävä epävarmuus ja olla huomauttelematta asiasta. En kuitenkaan osaa ole ollenkaan varma, pystynkö toimimaan niin. Tietty, jos en pysty asiasta hiljaa olemaan enkä sitä unohtamaan, niin eipä juuri muuta vaihtoehtoa ole kuin erota. Itse en ainakaan koe järkeväksi jatkaa liittoa sellasessa tilanteessa, jossa elämä on pelkkää kyttäämistä ja nalkuttamista.

Joku ehdotti myös ystävälle soittamista... Siihen mä en kyllä pysty! Olen muutenkin omista asioistani aika hiljainen, joten tästä asiasta en todellakaan halua puhua kenenkään kanssa. Pitänee harkita jotain ulkopuolista apua, mikäli puhumattomuus käy liian sietämättömäksi itselleni.

Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
9/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin en tiedä osaanko auttaa, mutta olen entinen tällainen maksullinen nainen. Tästä jo useita vuosia, mutta kyllä ne silloin oli oikeasti just niitä naimisissa olevia miehiä ne asiakkaat ja niin varmasti alalla vieläkin.

Ulkomailla mies käy maksullisissa monestakin syystä.. Se on turvallisempaa kun kukaan ei tunnista, halvempaa ja mies on yksinäinen, uteliaisuus ja kokeilunhalu. Joissain työpiireissä tämä on ihan tapana (mm. Aasia) ja miehen on ikään kuin pakko osallistua.

Mutta ei se tarkoita että mies ei rakastaisi vaimoaan vaikka maksaa ulkopuoliselle seksistä. Moni mies kaipaa irtiottoa arjesta ja maksullinen ei jää kaipaamaan aktin jälkeen mitään syvällistä.

Kehoittaisin juttelemaan miehen kanssa asiasta kasvokkain, kun palaa kotiin. Jos mies on muuten ns. hyvä, ei kannata kaikkea heittää pois tuon takia. Vaikka ymmärrän hyvin että olet loukkaantunut.

Taudit tietty kannattaa tarkistaa, mutta maksulliset ei anna ilman kondoomia.

Vierailija
10/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyviä sellaisia.

Jos jatkat suhdetta, kuin mitään ei olisi. Olisit itsetuhoinen. Nyt kun tiedät, että miehesi käy huorissa, voi hän tosiaan tuoda kotiin tuliaisiksi jonkun taudin.

Jos jatkat suhdetta, mutta päätät lopettaa seksisuhteen mieheesi. Ei sekään varmasti pidemmän päälle ole sinun kannalta edullinen vaihtoehto. Ja lisäksi joutuisit itse joko masturboimaan pelkästään tai hakemaan irtosuhteista tai sivusuhteesta seksuaalisen nautinnon ja edelleen alistaisit itsesi seksitaudeille.

Jos eroat, sinä tietenkin häviät miehesi, mutta voitat itsemääräämisoikeuden. Mielestäni tämä on viisain päätös. Miehesi ei kunnioita sinua, joten mitä ihmettä hänen kanssaan voit enää saada. Et ainakaan onnea. Ero on siis hyvä ratkaisu ja lopulta varmasti myös paras ratkaisu lastenkin takia. Kohta hekin tietävät, mutta luulevat, että sinä et tiedä (jos näin ei jo ole). Ja silloin vasta hölmö olisitkin.

Jos kerrot miehellesi ja haluatte selvittää asiaa. Niin siitä seuraa monen vuoden helvetti. Luottamuksen takaisin saaminen miehesi kaltaiseen petolliseen itsekkääseen olentoon tuskin onnistuu kovin helposti. Ja käytännössä hänen varmaankin tarvitsisi lopettaa ulkomaan matkat ja olla lähinnä kotona. On ihmisiä, jotka syntyvät rikollisiksi. Vaikka miehesi ei ole murhannut ketään, niin hänessä selvästi elää tällainen moraaliton peto, joka ottaa minkä irti saa ja järjestää asiat vain itselleen parhaaksi näkemällään tavalla. Joten tämäkin vaihtoehto ei nyt taida tulla kyseeseen, koska petoksia on ollut jo aiemminkin.

Vierailija
11/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin en tiedä osaanko auttaa, mutta olen entinen tällainen maksullinen nainen. Tästä jo useita vuosia, mutta kyllä ne silloin oli oikeasti just niitä naimisissa olevia miehiä ne asiakkaat ja niin varmasti alalla vieläkin.

Ulkomailla mies käy maksullisissa monestakin syystä.. Se on turvallisempaa kun kukaan ei tunnista, halvempaa ja mies on yksinäinen, uteliaisuus ja kokeilunhalu. Joissain työpiireissä tämä on ihan tapana (mm. Aasia) ja miehen on ikään kuin pakko osallistua.

Mutta ei se tarkoita että mies ei rakastaisi vaimoaan vaikka maksaa ulkopuoliselle seksistä. Moni mies kaipaa irtiottoa arjesta ja maksullinen ei jää kaipaamaan aktin jälkeen mitään syvällistä.

Kehoittaisin juttelemaan miehen kanssa asiasta kasvokkain, kun palaa kotiin. Jos mies on muuten ns. hyvä, ei kannata kaikkea heittää pois tuon takia. Vaikka ymmärrän hyvin että olet loukkaantunut.

Taudit tietty kannattaa tarkistaa, mutta maksulliset ei anna ilman kondoomia.

taudit voivat tarttua vaikka käyttäisi kondoomia.

Kertoisitko tarkemmin tuosta Aasian työtavoista.

Kaksplussassa oli juuri artikkeli, jossa Japanissa lapsen kanssa asuva nainen kertoi, että miesten kuuluu vielä illallakin tehdä töitä eli viettää iltaa muiden työkavereiden kanssa. Onko tässä siis kyse maksullisissa käymisestä. Käytäntö on siis missäpäin Aasiaa.

Voin sitten alkaa miettimään jokaisesta tuntemastani aasiassa työskentelevästä liikemiehestä, että siellähän itse asiassa vaan rillutelee illat huorissa.

Vierailija
12/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien suhteet ole samanlaisia. Meillä mies käy maksullisissa naisissa työmatkoilla ulkomailla ja minä olen asian hyväksynyt.

En sano että sitä oli helppo hyväksyä, tai ettei se tilanne olisi sattunut. Joskus vieläkin miettii että oliko päätös oikea. Mutta mieheni on minun paras ystäväni, ihan oikeasti. Olemme kumppaneita toisillemme mutta meidän väliltä seksuaalinen kipinä latistui jo parin seurusteluvuoden jälkeen.

Harrastamme seksiä välillä, mutta emme usein.

Se että useimmat pitävät huorissa käyntiä järkyttävänä syntinä ja avioeron paikkana, ei siis ole aina niin. Jokaisen parisuhde on yksilöllinen, eikä siinä mitään oikeaa mallikaavaa ole olemassakaan.

Kehoittaisinkin oikeasti miettimään erilaisia vaihtoehtoja sinun kannaltasi, eikä niinkään sen kannalta että mitä muut odottavat sinun tekevän tilanteessa. Meillä on vain yksi elämä ja jokainen elää sen niin kuin haluaa.

Vierailija
13/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero oli hyvin lähellä kun mies tunnusti että on sinkkuaikoinaan kokeillut maksullista. Mun mielestä se vaan on niin yököttävää. Millainen kuva naisten oikeuksista tai rakkauden ja seksin yhteydestä miehellä oikein on? Tuli sellainen olo, etten tunne miestäni ollenkaan.

Saati sitten jos olisi pettänyt vielä.

Vierailija
14/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista mutta olen molempien kanssa vähän samaa mieltä... Entisen alalla olleen tavoin musta ei kannattaisi heittää kaikkea hukkaan tämän takia. Toisaalta sitten taas tuntuu, että eipä mulla juuri mistään hyvistäkään vaihtoehdoista tällä hetkellä ole varaa valita.

Sitä mä en kuitenkaan ymmärrä, että miten meidän lapset tästä voisi kärsiä? Ei mulla ole ainakaan käynyt edes mielessä, että lapsille tällasista asioista puhuisin. Jos ainoa vaihtoehto olisi ero, niin emmä kyllä siinäkään tilanteessa lapsille kertoisi, että mikä se ihan todellinen syy olisi.

Mielelläni kuulen vielä, jos jollakin on kertoa omista kokemuksistaan!

ap

Vierailija
15/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla erottu. Sain tietää 3 vuotta sitten. Meillä tilanne samantapainen kuin teillä, ei muita ongelmia. Mies ei kai enää käy, mutta kuten sanottu, mistäpä sitä voi ikinä varmaksi tietää. Jos sen kanssa pystyy elämään, siis epävarmuuden, niin yrittäähän voi.

Etäännyttäähän tämä, ainakin meillä on niin käynyt. Uskon että eroamme, tai että minä lähden tsätä liitosta enemmin tai myöhemmin.

Vierailija
16/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien suhteet ole samanlaisia. Meillä mies käy maksullisissa naisissa työmatkoilla ulkomailla ja minä olen asian hyväksynyt.

En sano että sitä oli helppo hyväksyä, tai ettei se tilanne olisi sattunut. Joskus vieläkin miettii että oliko päätös oikea. Mutta mieheni on minun paras ystäväni, ihan oikeasti. Olemme kumppaneita toisillemme mutta meidän väliltä seksuaalinen kipinä latistui jo parin seurusteluvuoden jälkeen.

Se että useimmat pitävät huorissa käyntiä järkyttävänä syntinä ja avioeron paikkana, ei siis ole aina niin. Jokaisen parisuhde on yksilöllinen, eikä siinä mitään oikeaa mallikaavaa ole olemassakaan.

Kehoittaisinkin oikeasti miettimään erilaisia vaihtoehtoja sinun kannaltasi, eikä niinkään sen kannalta että mitä muut odottavat sinun tekevän tilanteessa. Meillä on vain yksi elämä ja jokainen elää sen niin kuin haluaa.

Mutta käytännössä nämä alistavat naista. Vai käytkö itsekin ulkomailla huorissa. Eikö sinua kiinnosta lainkaan se, että todellakin suurinosa ihmisistä pitää tapaa moraalisesti vääränä? Tervettä ihmistä kiinnostaa myös muiden mielipide, eikä päinvastoin. Toki voit olla asiassa sinut itsesi kanssa, mutta et varmaan voi koskaan asiaa ottaa muiden kanssa puheeksi, koska sinun valintasi tuomittaisiin. Jokainen saa pitää luurankoja kaapissaan ja toki kulissisuhteetkin on sallittuja ja voi varmaan niistä avoimesti puhua, mutta ei kukaan sitä oikein ymmärrä.

Minusta tuo huorissakäyminen ulkomailla on arvelluttavaa, koska siellä saatetaan käyttää hyväksi alaikäisiä ja mitä todennäköisemmin miehesi tekee niin, koska varmasti hänelle ei aina edes kerrota maksullisen todellista ikää edes kysyttäessä. Ja miten siedät sen, että nämä naiset todella voivat olla mitä rankemmilla tavoilla hyväksi käytettyjä. Entä jos miehesi harrastaakin miehiä tai poikia? Haluat siis todella elää ihmisen kanssa, joka harjoittaa tällaista?

Jos minä tietäisin tuosta asiasta, niin en kyllä jäisi katselemaan miestä enää. Kuka haluaa lähelleen pöpöpesäkkeen, jolta ei saa edes oikeanlaista rakkautta ja kunnioitusta.

Vierailija
17/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miettisin vielä enemmän sitä,mitä huorissa käyminen kertoo miehesi arvomaailmasta. Prostituutioon liittyy äärimmäisen läheisesti ihmiskauppa ja hyväksikäyttö. Jos miehesi on osatnut seksiä useammassa maassa, on ERITTÄIN epätodennäköistä, ettei hän olisi tullut hyväksikäyttäneeksi äärimmäisen kurjissa elämäntilanteissa eläviä köyhiä naisia.

Minun mielestäni juuri tämä on äärimmäisen vastenmielistä ja kertoo kyllä paljon miehen arvomaailmasta.

Haluatko, ap oikeasti olla tällaisen ihmisen kanssa? Joka lisäksi pettää ja valehtelee (ikään kuin nämäkin eivät olisi jo tarpeeksi...)?

11 kirjoittaa tosiaan asiaa. Vaihtoehdot ovat nyt aika huonot, enkä jotenkin jaksa uskoa että tuollaisesta tilanteesta voi enää rakentaa hyvää liittoa. En ole mikään tiukkapipo, olen itsekin antanut ja saanut anteeksi paljon asioita. Tiedän, että avioliittoon kuuluu hyvät ja huonot hetket ja tärkeintä on haluta rakastaa ja yrittää. Ei kuulosta siltä että miehesi olisi kovin sitoutunut yrittämään.

Tsemppiä ap. Ero on kauhea ja raskas asia, mutta jos siihen päädyt niin selviät siitä kyllä!

Reissut kuitenkin suuntautuu ympäri maailmaa ja oma kuva niistä naisista (tai onko ne kaikki edes naisia?!) ei kauheen ruusuinen ole. Mä en jotenkaan muutenkaan hyväksy niitä paikkoja, koska kaipa niihin paikkoihin aina liittyy myös alistamista, väkivaltaa, rikollisuutta ja huumebisnestä yms.

Vierailija
18/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi päivääkään tuollaisen miehen kanssa. Se että ostaa seksiä kertoo siitä, ettei arvosta naisia pohjimmiltaan yhtään. Sellaisella miehellä ei ole kykyä empatiaan, oikeudenmukaisuuteen, moraaliin, inhimillisyyteen eikä mihinkään. Sellainen ihminen ei ole mies minun silmissäni.

Vierailija
19/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytännössä nämä alistavat naista. Vai käytkö itsekin ulkomailla huorissa. Eikö sinua kiinnosta lainkaan se, että todellakin suurinosa ihmisistä pitää tapaa moraalisesti vääränä? Tervettä ihmistä kiinnostaa myös muiden mielipide, eikä päinvastoin. Toki voit olla asiassa sinut itsesi kanssa, mutta et varmaan voi koskaan asiaa ottaa muiden kanssa puheeksi, koska sinun valintasi tuomittaisiin. Jokainen saa pitää luurankoja kaapissaan ja toki kulissisuhteetkin on sallittuja ja voi varmaan niistä avoimesti puhua, mutta ei kukaan sitä oikein ymmärrä.

Minusta tuo huorissakäyminen ulkomailla on arvelluttavaa, koska siellä saatetaan käyttää hyväksi alaikäisiä ja mitä todennäköisemmin miehesi tekee niin, koska varmasti hänelle ei aina edes kerrota maksullisen todellista ikää edes kysyttäessä. Ja miten siedät sen, että nämä naiset todella voivat olla mitä rankemmilla tavoilla hyväksi käytettyjä. Entä jos miehesi harrastaakin miehiä tai poikia? Haluat siis todella elää ihmisen kanssa, joka harjoittaa tällaista?

Jos minä tietäisin tuosta asiasta, niin en kyllä jäisi katselemaan miestä enää. Kuka haluaa lähelleen pöpöpesäkkeen, jolta ei saa edes oikeanlaista rakkautta ja kunnioitusta.

Miksi pitäisi käydä vaimon huorissa sen takia kuin mies käy? En minä halua vierasta miestä päälleni tms. Koska en ole edes kovin seksuaalinen ihminen, eikä minulla ole siihen mitään tarvetta.

Mies on hyvä isä lapsilleen ja hyvä kumppani minulle, vaikka maksaa muille seksistä. Hän on hyvä keskustelukumppani ja ystävä minulle, eli juuri sitä mitä minä haluankin. Ja tunnen hänen kanssaan oloni turvalliseksi ja hyväksi.

Jos kokisin että mies minua alistaa niin en kai tähän suhteeseen olisi jäänyt, tai antaisi miehen tehdä näin minulle. Ja en sanoisi tätä kulissisuhteeksi. Minusta jokaisella pariskunnalla on omat intiimit asiat, joita ei kaikille tarvi kertoa. Joten en koe salaavani keneltäkään yhtään mitään.

Mitä tuohon kunnioitukseen tulee, niin kumpi on suurempaa kunnioitusta; avoimuus vai salailu? Minä tiedän mitä minun mies tekee ja koska, mutta kuinka moni muu vaimo voi oikeasti sanoa samaa..

Vierailija
20/126 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käydä vaimon huorissa sen takia kuin mies käy? En minä halua vierasta miestä päälleni tms. Koska en ole edes kovin seksuaalinen ihminen, eikä minulla ole siihen mitään tarvetta.

Mies on hyvä isä lapsilleen ja hyvä kumppani minulle, vaikka maksaa muille seksistä. Hän on hyvä keskustelukumppani ja ystävä minulle, eli juuri sitä mitä minä haluankin. Ja tunnen hänen kanssaan oloni turvalliseksi ja hyväksi.

Jos kokisin että mies minua alistaa niin en kai tähän suhteeseen olisi jäänyt, tai antaisi miehen tehdä näin minulle. Ja en sanoisi tätä kulissisuhteeksi. Minusta jokaisella pariskunnalla on omat intiimit asiat, joita ei kaikille tarvi kertoa. Joten en koe salaavani keneltäkään yhtään mitään.

Mitä tuohon kunnioitukseen tulee, niin kumpi on suurempaa kunnioitusta; avoimuus vai salailu? Minä tiedän mitä minun mies tekee ja koska, mutta kuinka moni muu vaimo voi oikeasti sanoa samaa..

Sinä luulet tietäväsi mitä miehesi tekee! Kyllä täältä suomesta lähtee niitä alaikäisiä hyväksikäyttämään varmasti ihan normaalit suomalaiset miehet, jotka kotona ovat ihan hyviä kumppaneita. Sinä tuudittaudut siihen harhaan, että teillä sujuu hyvin. Kai teillä nyt sujuu hyvin, kun miehesi voisi laskea vaikka kusta lasista silmääsi ja sinä sanoisit sitä avoimuudeksi ja intiimiksi yksityiseksi asiaksi. Et halua riidellä, koska mies on muuten hyvä. Onnea valitsemallesi tielle! Toivottavasti lapsia ei ole, koska hekin todella voivat saada tietää asiasta ja kukaan lapsi tuskin voi olla ylpeä isästä, jonka tietää ulkomailla käyttävän hyväksi ihmisiä, naisia, miehiä tai jopa pahimmillaan lapsia. Tiedätkö sinä muka varmasti missä hän käy. Oletko videoyhteydessä häneen 24/7.

Pahimmat rikolliset ovat nimen omaan häikäilemättömiä. He ovat niitä, jotka osaavat käyttää avoimuuttakin väärin tarkoituksin. Mitä avoimuutta se on, jos sinä olet vain roskasanko mihin miehesi laskee nämä huonot tiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi