Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muutossa jää paljon turhia huonekaluja! Kysymys!
10.09.2011 |
Eli kun lehdissä on sellaisia ilmoituksia, että ostetaan muuttoirtaimistot jne, niin maksavatko mitään? Meillä jää kaksi täyspuista kirjahyllyä, kaksi runkopatjasänkyä, lastulevyinen kirjoituspöytä yms.
Lahjoitanko hyväntekeväisyyteen, vai saisiko noista jostain eli satkun yhteensä?
T:köyhä yh
Kommentit (2)
Toinen hyvä keino on myydä kamat fb:n kirppispalstoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos sinulla on tosiaan kaksi täyspuista kirjahyllyä, niin saahan noista varmasti sen satasen. Lastulevykalusteilla ei paljon arvoa ole, mutta jotain kumminkin. Runkopatjasängyn on oltava siisti, että sen voi myydä edelleen. Itse en ainakaan ostaisi likaista sänkyä edes mökille.
Tarjoa niitä jollekin, joka ostaa muuttoirtaimistoja.