Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irlannin veroaste 12 %:a yrityksillä

Vierailija
27.09.2011 |

jotenkin koomista, että sinne menee kaikki firmat, kuten nyt vaikka Google Europe, Twitter, Micrsosoft, SAP jne jne jne, koska siellä on Euroopan matalin yritysverotus. Sinänsä koomista kun Suomi yms maat maksaa tämän lystin eli meillä on Euroopan kovin yritysverotus ja me sitten lähetämme rahaa Irlantiin, jotta he voivat yhä edelleen pitää omansa 12 %:ssa. Mielestäni erittäin typerää toimintaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan