Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus!!!

Vierailija
07.09.2011 |

Tumman auton kuljettaja yrittää houkutella lapset kyytiinsä: Pysähtyy lapsen kohdalle ja kertoo lapsen vanhemmille tapahtuneen jotain ja sanoo vievänsä lapsen/lapset kotiin!!! LEVITTÄKÄÄ TIETOA JA OLKAA VALPPAINA. EILEN Lopella, ja Läyliäisillä, Topenolla, varoittakaa lapsianne!!!Sama auto Klaukkalassa eilen eli liikuu laajalla alueella. Sekä Nummelan Huhmarissa auto tavattu 28.8!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo auto oli ollut Espoon Tapiolassa... onko totta, en tiedä?

Vierailija
2/11 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla Klaukkalassa.

Tällä viikolla pysäytti lapsen Kalukkalan sivukylällä.

(Koululta on jo infottu vanhempia ja oppilaita.)



Rekkarit sotkettu, lapsi kertoi.

Taitaa olla sitkeä tyyppi ://

Kunpa jollain lapsella olis rohkeutta napata kännyllä kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jokainen klaukkalainen varmaan joskus kirjoittaa kotipaikkansa kalukkala :D



Vierailija
4/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla vapaana.

Vierailija
5/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.

Vierailija
6/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.

???

Mietis vähän

Vierailija
8/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.

??? Mietis vähän

Kolmonen ja nelonen vois kanssa vähän miettiä! On vaan asioita, joita ei vähätellä. Pisti vaan niin vihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan asioita, joita ei vähätellä.

...muuten vähätellään. Mistä tiedät, että koko juttu on tosi?

Vierailija
10/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan asioita, joita ei vähätellä.

...muuten vähätellään. Mistä tiedät, että koko juttu on tosi?

viikolla sama homma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilu pitäisi kieltää lailla

sinä sama skitso tässäkin viestiketjussa saarnaamassa autoilun turmiollisuudesta?

Vastusta nyt välillä vaikka ydinavoimaa, maamiinoja, ampumaharrastusta tai seksikauppaa!

Täällä oli puhe pedofiilista ja autonsa tuntomerkeistä.