Varoitus!!!
Tumman auton kuljettaja yrittää houkutella lapset kyytiinsä: Pysähtyy lapsen kohdalle ja kertoo lapsen vanhemmille tapahtuneen jotain ja sanoo vievänsä lapsen/lapset kotiin!!! LEVITTÄKÄÄ TIETOA JA OLKAA VALPPAINA. EILEN Lopella, ja Läyliäisillä, Topenolla, varoittakaa lapsianne!!!Sama auto Klaukkalassa eilen eli liikuu laajalla alueella. Sekä Nummelan Huhmarissa auto tavattu 28.8!!!
Kommentit (11)
Viime viikolla Klaukkalassa.
Tällä viikolla pysäytti lapsen Kalukkalan sivukylällä.
(Koululta on jo infottu vanhempia ja oppilaita.)
Rekkarit sotkettu, lapsi kertoi.
Taitaa olla sitkeä tyyppi ://
Kunpa jollain lapsella olis rohkeutta napata kännyllä kuva.
:D jokainen klaukkalainen varmaan joskus kirjoittaa kotipaikkansa kalukkala :D
Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.
Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.
Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.
???
Mietis vähän
Ruma sana. Tuollaisen kohdalle vois jo melkeen toivoa, että lapsenne kohtaa tuon autoilijan.
??? Mietis vähän
Kolmonen ja nelonen vois kanssa vähän miettiä! On vaan asioita, joita ei vähätellä. Pisti vaan niin vihaksi.
On vaan asioita, joita ei vähätellä.
...muuten vähätellään. Mistä tiedät, että koko juttu on tosi?
On vaan asioita, joita ei vähätellä.
...muuten vähätellään. Mistä tiedät, että koko juttu on tosi?
viikolla sama homma..
Autoilu pitäisi kieltää lailla
sinä sama skitso tässäkin viestiketjussa saarnaamassa autoilun turmiollisuudesta?
Vastusta nyt välillä vaikka ydinavoimaa, maamiinoja, ampumaharrastusta tai seksikauppaa!
Täällä oli puhe pedofiilista ja autonsa tuntomerkeistä.
mutta tuo auto oli ollut Espoon Tapiolassa... onko totta, en tiedä?