Täi- omgelmaa, kokemuksia tehokkaasta poistosta??
Poikani on saanut koulusta täitartunnan. Hänellä on pitkät ja todella paksut hiukset. Onko pakko leikata lyhyeksi? Miten ihmeessä täikampa menee tuosta kuontalosta läpi ja saan kaikki pois?? Neuvoja, kiitos!!
Kommentit (3)
Ensin peset täishampoolla ohjeen mukaan, niitä on erilaisia. Sitten märät ja liukkaat hiukset kammataan täikammalla. Liukuu kyllä hyvin paksunkin tukan läpi. Ole tosi tarkka ja kampaa tosi tarkkaan. Itse pesin sitten tukan vielä uudestaan.
Joka päivä siitä eteenpäin voi kammata ja pesut uudestaan 7-10 vrk kuluttua. Tosi tärkeetä pestä uusiks pois uudet kuoriutuneet täit.
Muista lakanoiden vaihdot!
itkenyt hiusten leikkuun vuoksi... Ehkä ei kuitenkaan tarvitse! :)
Ja kampaa. Kysy apteekista neuvoja...