Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka elättää ja ketä?

Vierailija
05.09.2011 |

Siis kuinka tämä asia ilmaistaan nykyaikana? Tapaus:

Kotiäiti, pari lasta ja aviomies työssä.

Elättääkö mies vaimonsa ja lapsensa vai ovatko rahat perheen yhteisiä huolimatta siitä kuka ne tilille tuo?

Ihan vaan silläkyselen kun kuulin ystäviltäni kuinka heidän rahat ovat yhteisiä ja hekin saavat hankkia ihania asioita itselleen. meillä mies kokee elättävänsä koko perheen yksin, välillä kuulema ei jaksais kun pitää aina kaikki yksin maksaa. hän reissuaa lomillaan ja ostelee uusia vaatteita, mutta mulla ei ole kht-rahoilla yksinkertaisesti vara tehdä mtn sellaista.

onko rahat yhteisiä vai omia jaoisko siitä pitänyt sopia ennen naimisiinmenoa vai ei? Me ei olla sovittu mitään, ja mies eleeleekin omillaan herroiksi ja mä kituutan lasten kans kht-rahalla

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun ainoastaan sinun kirjoittamaasi viestiin 31 saakka - sitten pisti TOSI vihaksi puolestasi!! Millaista ääliömäisen lapsellista pomottelua omaa vaimoaan kohtaan! Onko hän joku pentu? Saanko kysyä, minkä ikäisiä te olette?

Käsi sydämelle, ap, mitä sinä rakastat miehessäsi?

Millä tavalla hän näyttää arvostavan sinua tai ylipäätään koko perhettään? Miten??

Olen minäkin antanut itseäni kynnysmattona käyttää, siihen meni valitettavasti aika pitkä aika ennen kuin sain silmäni kunnolla auki. Toivottavasti sinä näet totuuden nopeammin.

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi