Myykää joku minulle 60-70l. Niemen tehtaan pinnakerrossänky! Maksan hyvin!
Kommentit (30)
sen jälkeen kun minä putosin sieltä yläsängystä ja sain elämänikuisen vamman.
Meillä olis jälkikäteen sinivihreäksi maalattu jossakin. Ja meijän isällä on valkoinen vintillään. Paljonko maksat?
Pistätkö kuvia tai lisätietoja olinpaikasta niin jutellaan hinnasta?ap
joten kuvien lähetys eikä sänkyjenkään ihan hetkeen onnistu =(
koska pienempi lapsi sen verran pieni. Mutta olisin kyllä kiinnostunut, kun tulee teille ajankohtaiseksi niin voitko laittaa viestiä? Esimerkiksi lokakuussa on mies isäkuukaudella, jolloin voisimme ehkä noutaa. Sisko asuu tampereella, ehkä kiepataan sieltä kautta moikkaamassa samalla. :)
ap
Sängyt on tosi matalat ja iso pinnalaitakin edessä...
koska pienempi lapsi sen verran pieni. Mutta olisin kyllä kiinnostunut, kun tulee teille ajankohtaiseksi niin voitko laittaa viestiä? Esimerkiksi lokakuussa on mies isäkuukaudella, jolloin voisimme ehkä noutaa. Sisko asuu tampereella, ehkä kiepataan sieltä kautta moikkaamassa samalla. :)
ap
kun kiipeiltiin siskon kanssa ylös-alas. :) Eli siten ainakin voi, mutta se nyt on mahdollista joka ikisessä kerrossängyssä.
ap
Mä nään sekä appivanhemmat että isäni ens viikonloppuna, juttelen heille asiasta.
Otahan yhteyttä sitten! :)
ap
ja pahasti voi käydä kun tule huonossa asennossa alas tai lattialla on joku tavara mihin osuu.
Minä olin tosin vasta 4v pudotessani, ei kai sen ikäisiä yleensä yläsänkyyn laiteta.
Sängyt on tosi matalat ja iso pinnalaitakin edessä...
Mutta mun kuopus nukkuu vielä toisessa. Ne on kyllä tosi hyvät ja näpsäkän kokoiset, eikä ne mihinkään ainakaan meillä ole keikahtaneet. En tiennytkään, että ne on noin haluttua kamaa.
Meillä ei ole huutava tarve kuin välttämättä ensi keväänä. Siihen asti pienempi mahtunee nykyiseen sänkyynsä, ja isommalla on omansa.
Eli jos teillä olisi luopumisen aika kuitenkin tulossa, niin kyllä olisin vähän myöhemminkin kiinnostunut?
Ihana jos näitä ihmisiltä löytyy, olen niin haikaillut.
ap