Epäilen mieheni olevan ihastunut ystävääni
On aika ahdistunut olo, koska aiomme viettää illan ystäväpariksuntamme kanssa ja uskon mieheni olevan ihastunut pariskunnan naiseen, joka on minun pitempiaikainen ystäväni. Mitään ei tietääkseni ole tapahtunut noiden kahden välillä. Olen mustasukkainen ja tuntuu, että haluaisin repiä mieheltäni silmät päästä, jos hän puhuu/tekee jotain thmiä tänään.
Olen huomannut, että tuo ystävänikin tykkää miehestäni, koska heillä tuntuu juttua riittävän ja olevan hauskaa kun olemme yhdessä. Jos luottaisin mieheni vilpittömyyteen, niin sehän olisi vain hienoa, että viihtyvät yhdessä. Mies vaan tuntuu olevan liian kiinnostunut tästä naisesta.
Mies on jo pidempään puhunut naisesta aina silloin tällöin, kysellyt turhan usein onko ks. nainen tulossa jonnekin illanviettoon tai kysellyt ns. ohimennen, että mitähän "Jatalle" kuuluu. Ja joskus kehui, miten hyvin tämä ystäväni osaa keskustella ja kuinka kaunis hän on. Mies ikään kuin sanoi, että on se ihme, että joku niin kaunis voi olla vielä niin mukava ja hyvä keskustelemaan. Silloin kyllä suutahdin, koska itse kuulen mitään positiivista mieheltäni todella harvoin. Miksi minua ei voi kehua?? Ja mikä siitä "Jatasta" tekee niin erityisen? Tuntuu, että mieheni on kiinnostuneempi tästä ystävästäni kuin minusta, kun olemme yhdessä.
Voi olla, että kuvittelen ja että minulla on vain huono itseluottamus. Ja se on ihan totta, nimittäin vertaan itseäni ja ulkonäköäni jatkuvasti muihin naisiin ja koen alemmuutta. Ja tuntuu, että miestäni kiinnostaa esim. enemmän politiikka ja yhteiskunnalliset asiat, joista taas itse en ole kiinnostunut. Mutta silti haluaisin olla hyvää keskusteluseuraa miehelleni. Ja haluaisin olla kaunis mieheni silmissä, mutta spontaanisti hän kehuu vain muita naisia, kuten nyt tätä ystävääni. Ystväväni kehuminen satuttaa erityisesti, koska hän on aivan erityylinen nainen kuin minä. Itse olen enemmänkin pieni ja söpö, sellainen pikkuinen keiju ja tyttömäinen. Nykyisin tosin aika pyöreä. Ja mieheni on aina tykännyt minusta. Tuo ystäväni on jotenkin aikuisemman naisen oloinen, pitkä ja sellainen seksipommi, vaikka onkin siis korkeakoulutettu ja urakiidossa. Minulle tulee sellainen harmaa hiirulaisolo tämän ystäväni seurassa - siis silloin, kun mieheni on läsnä. Koen, etten ole kovin mielenkiintoinen.
Miten voisin olla hyvällä tuulella tänään illalla ja miten minun kannattaa reagoida, jos huomaan mieheni kuolaavan tai omistautuvan kokonaan tälle ystävälleni? En halua vaikuttaa mustasukkaiselta tai epätoivoiselta. Ja en haluaisi ystäväni huomaavan, että mieheni ihastus ärsyttää minua..
Kommentit (75)
niin, että ystäväsi on niitä naisia jotka saavat jutun aikaan niin miesten kuin naisten kanssa. Ehkä jopa paremmin miesten. Minusta on usein kivempi jutella miesten kanssa juhlissa onneksi oma mieheni on vaan tyytyväinen koska keskustelemme samoja asisoita. Huomaan kuitenkin niiden miesten vaimojen tulevan vähän ajan kuluttua tsekkaamaan miehiään. Itse en ole mitenkään upea, aika tavallinen ihan nätti ja normaalipainoinen.
On vähän mautona mieheltäsi kehua muiden naisen ulkonäköä.Ota vähän huomaamatta etäisyyttä jos olosi on epämukava. Pakkoko teidän on istua iltaa yhdessä jos sinulle tulee siitä kurja olo.
Mutta en todellakaan siksi, että miehessä olisi jotain tarkistettavaa. Vaan siksi, että jos miesjoukossa on joku nainen mukana keskustelemassa, niin käyn katsastamassa, josko sekaan mahtuisi toinenkin.
Monesti miesten jutut on paljon mielenkiintoisempia kuin naisten. Mutta joskus on tyylitöntä istua miesten ringissä, jos tilaisuudessa on muuten selkeä jako miesten ja naisten rinkeihin. Ei sillä, että näitä jakoja olisi pakko noudattaa, mutta se helposti tulkitaan niin, että naisten seura ei kelpaa. Ja me ainakin liikutaan paljon myös sellaisessa seurassa, missä ei noin turhien asioiden takia kannata loukata toisia, sillä kyseessä ei ole mitkä tahansa kaverit, vaan loukkaukset voivat vaikeuttaa esim. työkuvioita pahastikin.
Onneksi naisseurakin on oikein kivaa, joten harmitella ei tarvi. Mutta tilaisuuden tullen liityn mielelläni miesjoukkoonkin, eli kyse ei ole kuitenkaan tsekkauksesta, vaikka se siltä voi näyttääkin.
Ja joskus kehui, miten hyvin tämä ystäväni osaa keskustella ja kuinka kaunis hän on. Mies ikään kuin sanoi, että on se ihme, että joku niin kaunis voi olla vielä niin mukava ja hyvä keskustelemaan.
kovin typerää käytöstä. Hänellä ei taida kovin hyvä tunneälykkyys olevan.
Millainen "upean" ystävättäresi mies on? Väittäisin, että ystävättäresi ole kyllämiehestäsi vakavasti kiinnostunut lainkaan, hänestä vain on mukavaa keskustella jonkun muunkin kuin oman miehensä kanssa.
Jos naisen mies taas ei ole kovin kummoinen tapaus, niin sitten olisin huolissani.
samankaltainen tilanne, mutta roolit ovat toisin päin, nimittäin epäilen erään naistuttuni ihastuneen mieheeni. Kyseinen nainen on eroamassa miehestään. Ero tuli naiselle täydellisenä pommina, kun yhtäkkiä mies totesi haluavansa eron hänestä.
Ei siinä mitään, sain myöhemmin kuulla naiselta, kuinka mieheni oli osannut häntä lohduttaa Fb:ssä keskellä yötä. Sen naisen naamasta oikein loisti, kuinka hän oli mielissään mieheni antamasta huomiosta. Jälkeenpäin hän kehui, kuinka mieheni on hauska, ja saa hänet niin hyvälle tuulelle. Kysyin mieheltäni, mistä he olivat keskustelleet, niin hän sanoi, että nainen oli aloittanut koko keskustelun ja kävi ilmi, että nainen voivotteli ukolleni yksinäisyyttään: "Tuntuu tosi oudolta olla yksin täällä... en ole koskaan asunut yksin...". Mieheni oli myös lainannut naiselle työkaluja (porakoneita yms. pikkuremppaa varten), jotka nainen kiusoitellen oli sanonut "pitävänsä tuparilahjana, vink vink ;) " Nainen oli myös pyytänyt miestäni avukseen hakemaan huonekaluja, joita hän tarvitsi uuteen asuntoonsa. Kummaa kyllä, naisella tuntuu olevan todella laajat ystäväpiirit, ja turvautuu heti ensimmäisenä mieheni apuun (emme ole kovin läheisiä ystäviä). Mieheni oli sitten suostunut hyvää hyvyyttään, mutta kun nainen ilmeisesti huomasi suuttumukseni, hän pyysi erästä toista miestä noutoavuksi.
Pari viikkoa sitten tämä sama nainen lähetti minulle puolen yön aikoihin tekstiviestin, jossa pyysi antamaan mieheni puhelinnumeron hänelle, sillä hänellä oli jotain tärkeää asiaa miehelleni.
En tiedä mitä tämän naisen päässä liikkuu, ehkä hän haluaa testata omaa viehätysvoimaansa muihin miehiin eronsa keskellä. Kuitenkin, mieleni olen pahoittanut siitä, että yritin tukea häntä shokkitilansa aikana kaikin mahdollisin keinoin ja mitä minä sain? Pelkkää paskaa niskaan.
Yksi suurimmista tukijoistani oli silloin tuttavapariskunnan mies, jonka kanssa käytiin pitkiä keskusteluja. Hän myös autteli minua kotona muutamissa jutuissa. Ulkopuolisten silmissä se ehkä olisi voinut näyttää siltä, että jotain säpinää on. Mutta totuus oli se, että minä olin silloin niin rikki, ettei edes mieleen tullut mitään. Pidän miestä vain hyvänä kaverina ja olin kiitollinen kaikesta avusta.
On vähän mautona mieheltäsi kehua muiden naisen ulkonäköä.Ota vähän huomaamatta etäisyyttä jos olosi on epämukava. Pakkoko teidän on istua iltaa yhdessä jos sinulle tulee siitä kurja olo.
Mulle kävi suhteen alkuaikoina niin, että mies oli juuri tuollainen, että aina piti kehua yhtä kaveripiirin naista, kuinka se on niin nätti ja ahkera ja osaava ja kaikkea mahdollista. Aikani kuuntelin, kun pari muutakin miestä kehui samaa naista. Ja kun oma mies sitten vielä sitä jatkoi, niin jossain vaiheessa kilahti, ja sanoin naisesta sitten jotain vähän arvostelevaan sävyyn. Tää oli seurueessa, ja siinä sitten joku oli sille naisellekin sanonut mitä olin maininnut.
Tyhmäähän se oli mennä mitään sanomaan, mutta kun kuppi meni nurin niin se meni. Pyysin naiselta anteeksi ja selitin mistä kaikki johtui. Itsekin siis ymmärsin omat tunteeni paremmin vasta jälkikäteen, jolloin sain ne sanoitettua miehellekin. Tuore suhde ei oikein kestänyt sitä, että toista naista kehutaan enemmän kuin omaa.
Tai siis suhde kesti kyllä, mutta olipa ikävää, että tuollaiseen välikohtaukseen piti ajautua, ennen kuin mieskään ymmärsi mikä on kohtuullista ja milloin voisi vähän miettiä mitä suustaan päästelee.
Nyt kymmenen vuotta myöhemmin mies saisi varmasti kehua naisia aika paljon enemmän, ennen kuin se kävisi ärsyttämään yhtä paljon. Mutta enpä muista miehen enää tuota harrastaneen kuin kertaluontoisesti, jos näkee vaikkapa kadulla oikein kauniin naisen, jossa silmänsä lepää. Ja mikäpä siinä, kiva että on joskus jotain nättiä katseltavaa.
Suosittelen myös etäisyyttä tähän ystävään ja jotakin omaa itsetuntoasi kohottavaa, kuten jumppaharrastusta. Esim pumpista saat nopeasti kiinteämmät käsivarret ja vatsan, jo nämä saattavat auttaa. Tai muutama uusi seksikäs vaatekappale.
Mun mies on sosiaalinen ja hyväkäytöksinen, vähän liiankin avulias naisille. Jos porukassa on nainen hän kääntyy tälle juttelemaan, minä unohdin täysin. Lisäksi nämä "naista kuuluu auttaa" -palvelukset eivät kuulu omalle vaimolle, koska ilmeisesti olen vain kodinhoitaja. Pitkään en jaksanut pitää itsestäni huolta. Nyt palasin työelämään ja haen sieltä itsetuntoani takaisin. Miehestä en enää välitä, jos hän ei minussa nää mitään erikoista niin kyllä joku muu näkee.
Juhlissa on tapana kierrellä ja olla välillä omankin puolison lähellä. Älä ylitulkitse. Vai sanovatko ne naiset, että ethän vain Markku pane täällä tuon muijan kanssa?
niin, että ystäväsi on niitä naisia jotka saavat jutun aikaan niin miesten kuin naisten kanssa. Ehkä jopa paremmin miesten. Minusta on usein kivempi jutella miesten kanssa juhlissa onneksi oma mieheni on vaan tyytyväinen koska keskustelemme samoja asisoita. Huomaan kuitenkin niiden miesten vaimojen tulevan vähän ajan kuluttua tsekkaamaan miehiään. Itse en ole mitenkään upea, aika tavallinen ihan nätti ja normaalipainoinen.
oli samankaltainen tilanne. Mieheni ja ystävättäreni olivat tunteneet toisensa hyvin jo kauan ennen kuin minä tutustuin kumpaankaan. Tässä tapauksessa vain molemmat puhuivat minulle toisistaan lähinnä ikävään sävyyn. Kuitenkin aika pian huomasin, että molemmat ikäänkuin sähköistyivät, kun sattuivat yhtäaikaa luokseni. Asuin siis miehen kanssa eri osoitteissa, lähes naapureina. He kiusoittelivat toisiaan, joskus muistelivat menneitä aikoja ennen minun kuvaan tulemistani. Minua otti päästä tuo heidän suhteensa, en olisi halunnut katsella sitä. Lopulta selvisi, että ystävättäreni oli yöpynyt miehen luona. Katkaisin välit molempiin, vaikka se väittivät, että mitään ei ollut tapahtunut, olosuhteiden pakosta nainen oli joutunut yöpymään siellä. Kuitenkaan minulle ei voitu kertoa, ennenkuin sain asian selville muualta. Pelkäsivät kuulemma, että olen turhaan mustasukkainen. Oli todella vaikeaa katkaista nuo suhteet, mutta nyt kun mutuama vuosi on kulunut, ymmärrän, että tuo oli minun parhaakseni. Mutta ymmärrän tuskasi tosi hyvin.
Kuulostaa siltä, ja on ihan uskottavaa, että miehesi tosiaan on ihastunut tähän ystävääsi. Mutta ei hän mitenkään välttämättä ole ihastunut sillä lailla, että oikeasti haluaisi ryhtyä suhteeseen... kunhan vain ihailee. Luultavasti sinäkin ihailet jotain vaikkapa julkisuuden henkilöä kovasti. Miehestäsi on ehkä ihmeellistä, että tällainen nainen kuuluu tuttavapiiriinne. Hän saattaa jopa tuntea itsekin alemmuutta naisen rinnalla. Ja sitäpaitsi luultavasti pidät tästä naisesta itsekin, onhan hän ystäväsi. Miehesi kohdalla lisää on vain se, että nainen on "hyvännäköinen", ikävä kyllä miehiä se aina kiinnostaa, tykkäävät katsella hyvännäköisiä naisia eivätkä pysty pitämään katselunhaluaan piilossa (en nyt yleistä tätä koskemaan ihan kaikkia miehiä mutta useimpia kyllä). Katselunhalu ei silti tarkoita välttämättä koskettelunhalua oikeassa elämässä.
Miehelläsi ei luultavasti ole aavistustakaan siitä, että hänen ihastuksensa näkyy, tai siitä kuinka kovasti se loukkaa ja uhkaa sinua.
Minä varmaan sanoisin omalle miehelleni, että olen huomannut että olet ihastunut ystävääni "Sannaan" ja että ymmärrän sen tietysti, onhan Sanna ihana ja upea nainen ja ystävä. Mutta että minulle tulee mustasukkainen olo ja toivon että se ihastus ei näkyisi niin selvästi.
Jos et näe mitään merkkejä siitä "Sannan" ja miehesi välien lämpenemisestä sopimattomaksi, niin mielestäni voit olettaa että mitään ei ole tapahtunut eikä oletettavasti tapahtumassakaan.
ja on sinun kanssasi naimisissa. Etköhän sinä ole kuitenkin se kaikista rakkain, aarre.
Mutta jos haluat saada itsellesi vähän voimaa, niin tee niitä asioita joista tykkäät. Jos tunnet alemmuutta ulkonäkösi suhteen, niin sitä voi aina kohentaa. Hyvä yleiskuntokon tekee jo ihmeitä. Onnellinen ihminen on sellainen, jonka kanssa kaikki haluavat olla. Tee niitä asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi.
tai siis, olen ollut samanlaisessa asemassa kuin hän koko elämäni. Meni tooosi pitkään ennen kuin tajusin, miksi ystävyyssuhteeni naisiin ovat niin tahmeita. Minä EN ymmärtänyt mistä oli kysymys vaikka olisi ehkä pitänyt, mutta se johtui siitä että olin vain oma itseni seurassa enkä yrittänyt vokotella kenenkään toisten miehiä. Olin täysin viaton ja naiivi ja syytön.
Siksi on väärin ystävääsi kohtaan jos kostat hänelle tämän kaiken. Sinun miehesihän siinä on ongelma. Ratkaisu on yksinkertainen: näette Jatan kanssa jatkossa lähinnä kahdestaan, ette isommalla porukalla jossa mukana ovat miehet. Vielä reilumpi olet jos nielet ylpeytesi ja puhut asiasta Jatalle. Se voi parantaa teidän välejänne ja todennäköisesti Jatta muuttaa hieman käyttäytymistään, sinäkin voit olla rennommin ja nauraa asialle.
Ok?
Oletteko vielä tavanneet "Jattaa" ja kuinka asiat ovat menneet? Onko miehesi muuttanut käytöstään?
Tämä ketju jäi joskus mieleeni, koska vaikutit niin symppikseltä, ap, ja pystyin hyvin samaistumaan tuntemuksiisi.
joskus miehen kanssa joka yritti vaivihkaa saada itsetuntoni alas. Minulla on hyvä itseluottamus, tiedän olevani kaunis ja mieskin tiesi että seuraa riittäisi halutessani. En kuitenkaan mainostanut asiaa miehelle tai ollut ylpeä. Olen itse pieni 163cm/52kg ja vaalea, hoikka nainen. Ystäväni on tumma, pitkä 178cm ja hoikka. Kaunis hänkin mutta hyvin erityylinen kuin minä sekä luonteeltaan että ulkonäöltään. Mies AINA jaksoi kehua ystävääni minulle ja joskus jopa sanoi että pitää enemmän pitkistä naisista vaikka minä olenkin "ihan suloinen pienenä". En koskaan tarrautunut hänen sanomisiinsa vaikka ne alkoi olla todella läpinäkyviä. Erosimme myöhemmin miehen huonosta itseluottamuksesta johtuen. Mustasukkaisuutta ja minun itsetuntoni musertamista, heti olisi pitänyt perustaa perhe jne.
Eli aloittajan mies voi tehdä tätä myös tahalleen?
No niin, oli sitten ihan mukava ilta, vaikka oloni oli hieman mustis alusta alkaen. Nyt osasin katsoa jo sillä silmällä miestäni, että mietin mitä hän todella tarkoittaa jutuillaan. Yritin löytää mieheni katseista ja puheista pelkkää ystävällisyyttä ystävääni kohtaan, mutta en voinut olla huomaamatta sellaista ihastusta. Mieheni suorastaan änkytti välillä, kun "Jatta" keskusteli hänen kanssaan silmiin katsoen. Ihan nolotti, kun mielestäni mieheni vaikutti ihan selkeästi ihastuneelta kuin joku teinipoika. Mieheni vielä joi enemmän kuin me muut. Kehui ystäväni ulkonäköä ja luonnetta hänen miehelleen. Minusta mieheni ei sanonut mitään. Silloin oli vähällä etten alkanut huutamaan. Menin keittiöön kun en pystynyt olemaan kuuntelemassa.
"Jatta" oli taas niin kaunis ja ystävällinen ja hauska. Ihanan näköinen toisin kuin minä...Olin niin tavis, vaikka olinkin laittautunut varmaan yhtä suurella vaivalla kuin ystäväni. Kuitenkin hän saa minutkin hyvälle tuulelle, mutta sitten välillä vertaan itseäni häneen ja koen itseni niin harmaaksi ja tylsäksi. En vain osaa keskustella niin kiinnostavasti ja jotenkin hehkua. Ystäväni mies on mukava ja rauhallinen, en tiedä huomasiko hän mieheni käytöksessä mitään outoa. "Jatta" on kertonut, ettei hänen miehensä ole mustasukkaista tyyppiä. Onneksi. Ei olisi tullut mieleenkään flirtata tälle miehelle, niin kuin joku tässä ketjussa ehdotti. Olisin tehnyt itsestäni pellen.
Ilta meni ihan kivasti ja ruoka maittoi kaikille. Yöhön asti juteltiin ja tissuteltiin. Vähän halju olo jäi. Oma mieheni ei kiinnosta minua tällä hetkellä tippaakaan. Vieraiden lähdettyä olin hiljainen ja painuin suoraan nukkumaan. Mieheni oli aamulla ihmeissään, kun olin vieläkin nyreissäni. Kai minun pitää keskustella mieheni kanssa. En vaan haluaisi kuullostaa mustasukkaiselta ja tylsältä. Haluaisin saada mieheni ihastumaan minuun samalla tavalla, kuin hän eilen suhtautui ystävääni. Masentavaa.
ap
Ainahan parisuhteessa tulee ihastumisia puolin ja toisin, mutta jos pystyään vain sillä asteella, asia ok. Mutta miehesi kyllä näyttää sen melko avoimesti, ja toki uskon sen sua häiritsevän ja paljon. Varsinkin, kun unohtaa sinua kehua siinä välissä.
Oel kuitenkin onnellinen, että ystäväsi haluaa vain ola ystävä miehellesi ja puhua asioista. Minä en anakaan kehtaisi ystäväsi tilassa olla puhumatta miehellesi, jos epäilisin hänen olevan ihastunut. Haluan (kuten varmaan ystäväsikin) olla vain ystävällinen.
Puhu miehesi kanssa.
Kerro hänelle, kuinka sinua hiukan ahdistaa tilanne, ettei hän koskaan tälllaisissa tilanteissa sinua huomioi saati kehu. Kerro, että epäilet miehesi ehkä hiukan ihastuneen ystävääsi ja se harmittaa sinua, koska tunnet istesi ulkopuoliseksi.
En usko,e ttä miehesi huomaakaan tätä asiaa, ennen kuin mainitset siitä. monesti ihastumisissa saatetaan todellakin unohtaa muu maailma, vaikka viaton ihastuminen olisikin kyseessä.
uskon myös, että miehesi ei tekisi ystäsi kanssa mitään, jos olisi mahdollisuus. Jos ystäväsi on kerta sellainen luonnostaan todella kaunis, miehesi ihailee häntä; aivan samoin kuin ihailisi jotain julkkista. Mutta tietäen kuitenkin ihastuksen olevan saavuttamattomissa.
Mieti vaikka tilanne, missä olet todella komean julkisuuden henkilön kanssa. Siis sinä ja miehesi plus tämä julkkis. Joku tosi komea, jonka voisit ottaa vaikka heti, mutta tiedät sen olevan mahdotonta. Tottakai sitä siinä jutellessa olisi omilla kasvoillasi ihastumisen ja ihailun merkkejä, mutta siihen se jäisi.
Mutta tosiaan, ota asia puheeksi miehesi kanssa jo tänään ja kerro hänelle mikä sinua harmittaa. Älä ala syyttämään, koska miehesi lähtee heti puolustus kannalle ja kiistää kaiken. Älä myöskään kysy vertailevia kysymyksiä, esim "onko Jatta kauniinpi/kiinnostavampi kuin minä?".
Esimerkkejä, mitä voisit käyttää
"Jäi harmittamaan eilinen, kun sinä vain kehuit Jattaa, muttet minua. Tuli aika paha mieli, kun et muiden kuullen minua kehu"
"Voisitko seuraavilla illallisilla keskittyä myös minuun, etten tuntisi itseäni ulkopuoliseksi?"
Minua vaan ahdistaa se, että minun pitää pyytää kehuja, kun tuolle ystävälleni mies antaa niitä ihan spontaanisti, kun hänelle vaan ilmeisesti tulee mieleen ystävääni katsellessa, että hän on kaunis tms. Ei minua katsellessa miehelleni tule sellaista oloa. Haluaisin siis saada kehuja mieheltäni spontaanistai, niin, että oma olemukseni herättäisi miehessäni halun sanoa ääneeen, miten kauniilta näytän.
Olen kateellinen, mutta ystäväni ei anna siis siihen aihetta tahallaan, hän vain on oma itsensä. Harmittaa, ettei minulla ole sellaista hehkua kuin hänellä. Hänen miehensäkin kohtelee ystävääni yhä niin kauniisti, rakastavasti, vaikka he ovat jo vuosia olleet yhdessä. Samaa haluaisin saada omalta mieheltäni. Tuntuu, että en saa sellaista osakseni, kkoska en ole niin "ihastuttava" nainen kuin esim. ystäväni.
Mietin vain, että kuinka puhun asiasta vaikuttamatta säälittävältä ja mustasukkaiselta..?
ap
Odotatko vain näin kuvaannollisesti jossain piilossa, että miehesi tulee ja kehuu sinut maasta taivaisiin, vai teetkö itse asialle jotain? Tarkoitan sitä, että pukudutko, meikkaatko koskaan hiukan tavallisesta poikkeavalla tavalla, niin että miehelläsi olisi "syytä" kehua sinua? Entä kehutko itse koskaan miestäsi muiden kuullen vai käyttäydytkö samalla tavalla kuin hän? Ehkä miehesi myös odottaa, että sinäkin häntä kehut?
Kokeileppa joku kerta muiden seurassa kehaista miestä ja katso häntä samalla ihailevasti. Mies kuin mies ilahtuu tuollaisesta, varsinkin jos ei sitä ole pitkään aikaan tapahtunut :)
Ystäväsi kauneudelle et voi mitään, mutta kateellisuudelle kyllä. Pystyisitkö alkaa liikkumaan ja täten myös laihduttamaan? Puhkeaisit uuteen kukkaan miehesi edessä :)
Voit mielestäni olla vapaasti mustasukkainen ja näyttää näin tunteesi miehellesi. Voit vaikka hiukan itkeäkin, näin miehesi huomaa loukanneen sinua oikeasti.
Mutta jos ehdottomasti et halua vaikuttaa mustasukkaiselta tai säälittävältä, en tiedä osaanko auttaa. Voisit vaikka kokeilla vistityylillä, heittä läppää asiasta ja vähän ehkä vittuilemalla pilke silmäkulmassa vaikka sisällä kiehuisikin.
"Tiadat olla ihastunut Jattaan" ja naura päälle kiusaavaan sävyyn, niinnettä saat asian kuulostamaan vittuilulta. Miehesi luultavasti säikähtää sitä ja vastaa " no enkä ole". Sitten voisit viettelevästi mennä miehesi syliin ja kiusoitella niin kuin lapsena kiusattiin ihastuneita "oothan sinä, älä selitä" ja kutita vaikka ;) En usko että miehesi myöntää sitä, mutta ainakin saa tietää,e ttä tiedät.
"Harmi kun se Jatta on varattu, siitä olisit saanut unelmiesi naisen" ja virnuile. "Nyt saat tyytyä minuun, josta olen erittäin tyytyväinen" ja halaa miestäsi. Tässä vaiheessa voisit paljastaa olevasi hiukan hämillään miehesi antamasta huomiosta Jatalle, mutta anna hyväksyvä kuva, eläkä tuomitse. Vihjaa myös, että onhan se Jatan mieskin kyllä ihan kivan näköinen, muttei vedä vertoja omalle kullalle :)
tunnut kehuvan ystävääsi aika lailla entä jos ystäväsikin tuntee/ajattelee olevansa seurueen "kaunein" ja "ihanin" ja oikein imee sitä ajatusta itseensä mikä saa hänet "loistamaan" mukamas..älä anna itsesi kustannuksella ainakaan näin tehdä,pistä parastasi äläkä jää jalkoihin! :) jos ei mielesi parane tapaamisten myötä niin silloin varmaan pieni välimatka tekisi hyvää ja jonkin ajan päästä näkisi uudestaan,jos tilanne vähän olisi vähän muuttunut