Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit 11/9/2001?

Vierailija
02.09.2011 |

Meikä oli kotona uunituoreen vauvan kanssa. Kotiuduttiin NKL:lta 10.9 ja elelin mukavaa arkipäivää kotosalla lasten kanssa, radiota kuunnellen keitin itselleni kahvia kun kaikki nukkui päiväunia ja yhtäkkiä korviini tarttui uutinen radiosta. Muistan vieläkin sen typerryksen tunteen että mitä ihmettä on tapahtunut, kahvimuki toisessa kädessä. Loppupäivä menikin telkkaa tuijotellessa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo lopussa ja meidän piti lähteä iltapäivällä takaisin kotiin. No, eipä lähdetty.. Loma venähti pari päivää pitemmäksi.

Oltiin hotellilla pakkailemassa kamoja ja 6kk esikoinen köllötteli sängyllä. Huomattiin sitten, että tornit savusi (hotelli ei ollut lähellä, mutta näkyihän nuo savut kauas..).

Oltiin käyty edellisenä päivänä torneissa.

Vierailija
22/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa jostain asioilta kotiin 3-vuotiaan kanssa, nelosen ratikassa kohti Katajanokkaa. Raitsikassa oli tuttu nainen jolle menin kertomaan nähneeni hänet telkkarissa eräässä haastattelussa ja mielestäni oli mennyt hyvin se haastattelu... Ehdin ihmetellä miten tuttuni ei reagoinut kehuihin odotetusti, tuijotti vain ja odotti puheenvuoroa.

Sitten tuttu kysyikin heti, olenko kuullut että New Yorkissa on tapahtunut jotain kauheaa, pilvenpiirtäjiä romahtanut, lentokone lentänyt päin. Ilmeisesti terroristiteko. En ollut kuullut!

Pysäkiltä mentiin 3-vuotiaan kanssa kotiin ja laitoin telkkarin hiljaisella päälle koska en halunnut kiinnittää lapsen huomiota uutisiin. Leuka loksahti kun näin tornien sortuvan.

Mietin heti, millaiset vihollisuudet tästä alkavatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystävä soitti ja kehotti avaamaan televion jossa ulkomaiset kanavat näyttivät tilannetta suorana. Toinen kone törmäsi hieman sen jälkeen kun olin television avannut. Ylehän näytti vielä eduskunnan kyselytuntia kaikessa rauhassa muistaakseni tornien romahtamisen jälkeenkin.

Vierailija
24/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun monella on ollut aamupäivä menossa, kun iskut tapahtui?

Itse olin matkalla ekaluokkalaisen vanhempainiltaan, kuuntelin autoradiota ja ihmettelin että mikä ihmeen torni ja lentokone. Muistaakseni matkalla lensi sitten se toinenkin kone torniin, mutta en ehtinyt jäädä asiaa ihmettelemään sen enempää. Ilta menikin kotona sitten tuijottaessa telkkaa miehen kanssa suu auki.

Vierailija
25/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioilla jne. Suomen aikaanhan iskut tapahtuivat ennen neljää.

Ja 68. Kyllä se eduskunnan kyselytunti loppui kesken. Vähän aikaa juoksi se teksti ja sitten alettiin näyttämään suoraa lähetystä Nykistä.

Vierailija
26/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä pois ajellessa kuulin uutisen radiosta. Menin siitä erään sukulaisen nimpparikahveille ja siellä oli telkkari auki. Joten uutista tuli seurattua.

Vierailija
27/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioilla jne. Suomen aikaanhan iskut tapahtuivat ennen neljää.

Millon on luultu että tulee "moinen elokuva" aamupäivästä, jne...

Vierailija
28/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä jouduin itse sekä työkaverini hirvikolariin :(

Vierailija
29/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äiti soitti kaverille, sitä kautta kuulin.

Vierailija
30/74 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista mis olin.

seuraavan aamun kyl muistan, koulussa oltiin ja ope jonkin verran asiasta kertoi - sen mitä ala asteikänen saa tietää asiasta.

Hiljanen hetki pidettiin uhrien muistolle.

olin 10vuotias.

Vierailija
31/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa sänkyostoksilta miehen kanssa. Illalla koottiin sänkyä ja katseltiin uutisia.

Vierailija
32/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viettämässä 2v.-hääpäiväämme, aiemmin päivällä olin käynyt synnytysvalmennuksessa. Äidiltäni sain tekstareita asiasta ja menimmekin syötyämme suoraan kotiin katsomaan uutisia.

Ensi viikolla onkin 12v.-hääpäivä :)

Vierailija
33/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverini laittoi ekana meilin chatissa että on sattunut onnettomuus - pikkukone on lentänyt new yorkissa pilvenpiirtäjää päin.

Vierailija
34/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin mitä ne radiossa oikein meuhkaa,ja avasin telkkarin ja epätodellinen näkyhän se oli,kun lentokoneet törmäsi.

Vierailija
35/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 7. kuulla raskaana. Ja oksentelun takia saikulla.

Vierailija
36/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiota yritin kuunnella ja vitsiksi luulin kun törmäyksestä puhuttiin. Kun sama juttu tuli uutisissa (ensin puhuttiin normaalisti lähetyksessä), niin pysäkiltä tulikin jo kiire kotiin telkkarin ääreen. Ehdin näkemään kun toinen kone törmäsi.

Vierailija
37/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri selvisi sieltä. Kuoli muutaman vuoden kuluttua syöpään. Isn't that ironic?

Vierailija
38/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin päästyä avasin telkun ja nukuin tms. Yksi tuttu tuli käymään ja sitten alkoikin uutiset selostaa sitä lento-onnettomuutta ja pian nähtiinkin suorana lähetyksenä toisen koneen iskeytyminen ja molempien tornien sortuminen. Saatoinpa itkeä tirauttaakin, raskaana kun olin.

Vierailija
39/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallisessa uutispimennossa. Opin tapahtuneesta vasta käydessämme ostosreissulla Monacossa joku viikko tuon jälkeen, siellä kun ei voinut välttyä lehtien lööpeiltä.

Oli muuten mahtava lemmenloma.

Vierailija
40/74 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin uutiset vasta päivällä radiosta kun lähdettiin ajamaan kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän