Minkä ikäisenä omasta mielestäsi VANHENIT naamasta?
Ennen 35:ttä kävin aina vuosia nuoremmasta, sitten yhtäkkiä asettauduinkin kiltisti ikäisensä näköisten kurjaan kategoriaan.
Kommentit (42)
Mielenkiintoista...
t: 42v
Iho menettää kimmoisuutensa ja valahtaa alaspäin.
Välisenä aikana rupsahdin täysin. Aasialaiset naiset vanhenee samalla tavalla. On hehkeitä ja sitten rupsahtaa suurinpiirtein yhdessä yössä.
Koska viimeksi 2-vkoa sitten minua luultiin max 30v ikäiseksi.
N35
eli nyt romahdetaan ja vauhdilla. Olin kasvoista suht rypytön ja timmi juuri tuohon 40 v asti, mutta siitä lähtien on kyllä painovoiman vaikutus kiihtynyt...sekä ryppyjä että valahtamista, enkä ilman tuskaa enää voi peiliin katsoa...nyt siis ikää 43 v ja tosiaan viimeisen 3 vuoden aikana on tapahtunut enemmän kuin edellisten 10 v aikana yhteensä! Kauhistuttaa tulevat 5 vuotta, kun muuten tunnen itseni vielä ihan nuoreksi!
Alkossa papereita kun oli 40v. Nyt ei kysytä enää- ryppyjä ei oo, mutta naama on jotenki väsyneen ja valahtaneen näköinen:(
- 43v.
ja luullaan useimmiten 25-28-vuotiaaksi. Jos joku vieras esim töissä kyselee minua niin useimmiten kuvaus on "se nuori vaaleahiuksinen". Pidän huolta itsestäni, jumpaan, käytän hyviä hoitotuotteita ja lisäksi hyvät geenit, naiset suvussamme eläneet noin 100-vuotiaaksi.
Täytin elokuussa 47 ja vuodessa naama on venynyt tooodella paljon. Kaulaan on tullut heltanalkua, leukapielet roikkuu, eikä turvotuksesta meinaa mitenkään päästä eroon.
Harkitsen leikkausta, seison peilin edessä ja venyttelen kasvojani ylös- ja taaksepäin. Näyttää paljon paremmalta.
Rahaa ei vielä ole, mutta aion ehdottomasti säästää leikkaukseen.
t. 47v.
sanoo, että neljänkympin korvilla naiselle tapahtuu naamassa muutos. Mutta sitten sillä naamalla mennään seuraavat 10 vuotta ilman,että uusia muutoksia tulee.
Minulla se muutos taisi tulla 38-39-vuotiaana. Minä olen rypistynnyt, mutta en valahtanut eikä mikään paikka roiku. Nyt olen 43 v.
kun täytin 35v. Yhtenä päivänä vaan maan vetovoima otti selkävoiton.
kun täytin 35v. Yhtenä päivänä vaan maan vetovoima otti selkävoiton.
laihtuminenkin...
Kiloja keräillessä toivoo hartaasti, että nassu palautuisi vielä...
lähellä kolmeakymppiä kuitenkin.
nyt olen 33 ja naamasta näkee kyllä sen!
mutta päivä päivältä pelistä tuijottaa yhä enemmän buldogin näköinen akka..
40-45 ) :
sitä ennen minua luulti kategorisesti 10 vuotta nuoremmaksi.
Olen pieni ja siro ja saanut hyvät geenit. Ei siitä sen enempää.
Mutta tuo 40 vuotta oli selvä vedenjakaja. Vatuttaa!
mutta päivä päivältä pelistä tuijottaa yhä enemmän buldogin näköinen akka..
Se joka rupsahti nelikymppisenä.
tähän asti kestin katsoa itseäni peilistä kärsimättä ikäkriisistä.
Tuli niitä naurunryppyjä näkyviin. Toisaalta piirteet ehkä hienommat kuin aikaisemmin.
ja syntyi toinen valvottaja. Olen aika varma, että jos en olisi heräillyt 4-12 kertaa yössä viimeisten 2,5v ajan, en näyttäisi näin kulahtaneelta. Hirveät silmäpussit ensinnäkin! Ja suupielet roikkuu alaspäin.
Joskus 30 - 35 v olin vielä todella hehkeän ja nuoren näköinen, valokuvissakin tosi nätti. Nyt olen ihan 37 v näköinen. : ) Joskus pimeämmällä voin näyttää vielä muutamaa vuotta nuoremmalta.
Huomaan myös, kuinka kaikki muutkin omanikäiseni näyttävät jotenkin vanhemmilta yhtäkkiä. Varsinkin, jos ei olla tavattu muutamaan kuukauteen.
mut nyt 37-vuotiaana peilistä katsoo on bulldogin löysä ilme. Elämäntavat on olleet samat ja terveelliset näiden vuosien aikana ja paino on hoikan ihmisen. Jotain kamalaa kuitenkin on tapahtunut kasvojen elastisuudelle. Hyvästi kauneus.
Minä huomasin todellisen rupsahtamisen 48 vuotiaana. Voi sanoa, että sitä ennen kasvot ei roikkuneet. Nyt näytän jo buldokilta.
Olen 52v.