Minkä ikäisenä omasta mielestäsi VANHENIT naamasta?
Ennen 35:ttä kävin aina vuosia nuoremmasta, sitten yhtäkkiä asettauduinkin kiltisti ikäisensä näköisten kurjaan kategoriaan.
Kommentit (42)
oli silloin muutenkin rankka elämänvaihe. Itkin päivittäin. Silmänaluset rypistyi. Ilme on nyt vähän valahtanut, ikää 37.
olen kyllä laihduttanut puolen vuoden aikan 20 kg ja se aiheutti naamasta rupsahtamisen. Kroppa on sen sijaan timmi ja lihaksikas nykyään.
on vaikuttanut ja paljon! Eli kuopus täytti juuri 2v ja on tullut hiukan valvottua ja sen kyllä huomaan. Mutta jostain syystä ystävät ja tunemattomammatkin sanovat että näytän edelleen n. 25 vuotiaalta. Esimerkkinä että tapasin mieheni kun olin 28v ja hän luuli minua 19 vuotiaaksi, ja 27 vuotiaana tuntematon mieshenkilö luuli ysiluokkalaiseksi, että semmosta :D
...34 -vuotiaana aloin huomata että kasvot kapenevat ja jotenkin piirteet terävöityvät ja ilmeryppyjä oli. Pidin näitä muutoksia positiivisena, olin kauniimpi ja enemmän itseni näköinen.
Noin 42 -vuotiaana alkoivat sitten iän merkit olla itseä häiritseviä, poskien roikkuminen ja rypyt näkyivät valokuvissa selvästi.
En kylläkään sure tätä paljon.
34v, kolme lasta putkeen, valvomista, itsensä laiminlyöntiä. piirteet terävöityivät, lapsen pyöreys ja kimmoisuus hävisi, vaikka lihoin muutaman kilon.
Juurikin piirteet terävöityivät, ihoon ilmestyi ekat juonteet jne. Tavallaan olen kyllä kauniimpi kuin nuorempana, mieskin väittää niin. :) Nuoret ovat niin pyöreänaamaisia, yli 30 v piirteet tulevat hienostuneemmiksi ja tulevat kauniisti esille.
stressi näkymään, ryppyjä on tullut tämän kesän aikana muutama silmäkulmiin. Mua luullaan yleensä 40+ ikäiseksi.
alkoi hyvin jyrkkä alamäki. Nyt ikää on 37 vuotta ja melkein päivittäin ihmettelen, miten voinkin olla yht' äkkiä näin kulahtanut.
vanhemman näköinen, nyt 44 vuotta. Viime kesänä olin jotenkin paljon nuoremman näköinen. Tosin viime pe kun lähdin ulos niin oli vientiä ja koin olevani tosi hehkeä. Aiheutin ystävättarilleni hetkellisen ikäkriisin, kun olin niin namu...la aamuna olikin sitten ihan eri juttu.
Vaihtelee oikeesti päivittäin... johtuu mm. vatsantoiminnasta yms. miltä iho näyttää. Kauheeta tottua tähän, kun olen ikäni ollut nk hyvännäköinen.
Juuri luultiin kolmekymppiseksi. 43 v
Papereita kysyttiin vielä kolmikymppisenä, liki nelikymppisenä mut ajateltiin kolmikymppiseksi, vieläkin päälle nelikymppisenä mut luokitellaan kategoriaan "nuoret" jos seurue koostuu keski-ikäisistä, joihin itsekin siis lukeudun.
Mutta kyllä mä itse naamaani katsellessani tiedän tasan tarkkaan, että olen ikäiseni näköinen, mutta kroppa on niin timmi ja jotenkin vieraalta tuntuisi pukeutua rouvatyyliin, joten tämä viimeksi mainittu varmaan hämää ihmisiä ikäni suhteen.
Juuri luultiin kolmekymppiseksi. 43 v
Silloin rupsahdin ja naama alkoi roikkua. Sitä ennen kaikki aina luulivat nuoremmaksi kuin olin.
Ryppyjä ei ole vieläkään kauheasti (on rasvainen iho), mutta naama roikkuu...!
44v
poskipäiden takia ei naaman valahtamista ole vielä tapahtunut, ryppyjäkään ei ilmeryppyjä lukuunottamatta vielä ole. Mutta tiedän ettei babyfacius jatku ikuisesti :( Rankkaa luopua nuoruudenkauneudesta.
Pari vuotta sitten vielä äijät sanoi, että oon ihme nainen kun en vanhene ollenkaan. Jopa eräs 20v. sanoi, että mulla varmaan hyvät geenit, kun en muutu
Joo no nyt ei kyllä enää sano niin, muuta kuin 3 promillen humalassa. Ihme naaman roikahtaminen tässä on nyt tapahtunut hoidoista huolimatta: (.
Mutta perkele, kauniita me vielä ollaan; )! Ainakin omasta mielestä: D
alkoi minun rupsahdukseni ja alamäki vaan jyrkkenee.Tuntuu, että kovin nopeasti tapahtui ne isommat muutokset huonompaan suuntaan, illalla meni prinsessana nukkumaan ja aamulla heräsi vanhana akkana. Pöh!
Sen jälkeen olen ruvennut vanhentumaan niin, että olen kohta vanhemman näköinen kuin ikäiseni. Suurin syy on tosi raskas elämä ja vuosien valvominen huolineen, toinen puoli tulee geeneistä ja liikunnan puutteesta.
T: 41v
ryppyjen/uurteiden määrällä mitattuna (niitä tulee pikkuhiljaa salakavalasti), vaan jonkinlaisen kovan tai kalsean näön lisääntymisenä. Tuntuu kuin kasvonpiirteet olisivat yhtäkkiä terävöityneet, vaikka en ole laihtunut :o