Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittääkö ketään kolmekymppiset pienten lasten äidit?

Vierailija
02.09.2011 |

Musta on muutaman viikon kuluttua tulossa sellainen. Ajattelin vaan kysyä, että tiedän sitten mihin varautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vähän itsesäälin poikasta.

Ap

Vierailija
2/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täyttäessäni kolmekymmentä olin 5- ja 1-vuotiaiden lasten äiti. Se oli mukavaa aikaa kaikin puolin, joskin rankkaa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei säälitä minkäänikäiset äidit, minulle se ikä on ihan sivuseikka.

Vierailija
4/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuus alkaa viimeistään siitä kun viet lapset päiväkotiin. Siinä se elämä sitten kuluukin pikavauhtia :)

Vierailija
5/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppiset äidit ovat kouluttamattomia teinisossuäitejä, joita tulee sääliä syvästi luusereitunse vuoksi.

Nelikymppiset äidit ovat mummoäitejä ryppyineen, rollaattoreineen ja sheivaamattominen rämemajavineen. Heitä kannattaa katsoa sivusilmällä, inhonsekaisen säälin vallassa suupieliä kurtistellen.

Kolmekymppiset äidit ovat niiiiiiin ankeita keskivertoudessaan ja keskinkertaisuudessaan, mokomat tilastojen lemmikit, saatanat. Ei mitään omaleimaisuutta tai uskallusta elämänvalinnoissa. Heille pitää hohotella kylmänkalsean halveksuvasti silmiä kevyesti muljautellen.

Vierailija
6/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hyvät naurut:)

Vierailija
7/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti säälin niitä, joilla on uhmaikäinen ja vauva yhtä aikaa. Omat on jo isompia, mutta silloin oli tosi raskasta. On tää vieläkin melkoista menoa, mutta helpottaa jo.

Vierailija
8/8 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppiset äidit ovat kouluttamattomia teinisossuäitejä, joita tulee sääliä syvästi luusereitunse vuoksi.

Nelikymppiset äidit ovat mummoäitejä ryppyineen, rollaattoreineen ja sheivaamattominen rämemajavineen. Heitä kannattaa katsoa sivusilmällä, inhonsekaisen säälin vallassa suupieliä kurtistellen.

Kolmekymppiset äidit ovat niiiiiiin ankeita keskivertoudessaan ja keskinkertaisuudessaan, mokomat tilastojen lemmikit, saatanat. Ei mitään omaleimaisuutta tai uskallusta elämänvalinnoissa. Heille pitää hohotella kylmänkalsean halveksuvasti silmiä kevyesti muljautellen.

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän