Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ekaa kertaa Kaunis pieni Elämä-blogissa.

Vierailija
02.09.2011 |

Mykistyin. Leukani tipahti polviin.

Miten tuollaista VOI olla? Onko se totta? Vai satua?

En tunne ketään tuollaista ihmistä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin blogia ja mieleen jäi vauvan siunaustilaisuus, ei siis kaste... Vapaat suunnat, mormoni, hellari?

Tunnen perheen, asun itse Seinäjoella, ja ovat helluntailaisia.

Eivätkä ole edes kovinkaan rikkaita, miehen puolelta ovat ruotsinkielistä sukua ja sieltä on tullut rahaa.

Mutta esim. heidän talonsa sijaitsee jännällä alueella. Se on Seinäjoen keskustan tuntumassa, vähän niin kuin "kaupungin takapihalla" eli siinä menee yksi iso valtatie keskustan ja tämän vanhan asuinalueen välissä. Siellä on lähinnä vanhoja puutaloja (jollainen se heidänkin talonsa on) ja sekaan on rakennettu moderneja yrityskiinteistöjä - kaupungin keskusta kun yrittää laajentua siihen suuntaan. Se ei mielestäni ole kauhean kivaa asuinaluetta, ei siis ole rauhatonta tai mitään, mutta ei mikään maalaisidylli tai muukaan ihana asuinalue.

Niin, ja he ostivat sen talon ihan remonttikuntoisena, ovat tehneet hartiapankilla suurimman osan remonttia.

He ovat perhe, jossa on "perinteiset arvot" kunniassaan, eli että naisen paikka on kotona ja koti ja lapset ovat naisen elämän keskus.

Ja uskonto on siis keskeisellä sijalla heidän elämässään.

Vierailija
22/38 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei blogien tarkoituksena välttämättä ole kuvata blogistin elämää todenmukaisesti ja kaikenkattavasti. Niissä voidaan hyvin jättää pois soveltumattomia tapahtumia ja tuoda esille vain tiettyä tunnelmaa ja/tai päämäärää palvelevat asiat. Eli tavallaan kyse onkin vähän niin kuin satukirjasta.

Ja tämä kommentti ei koskenut erityisesti em. blogia vaan yleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyssä mielentilassahan voi olla ihan mukava lueskella kevyttä onnen huipentumaa ja ihanaa höttöelämää. Mutta toisinaan (aika useinkin) se saattaa jättää aika hajuttoman ja mauttoman olon - siis että hei jotain puuttuu.

Mutta silloin ei varmaan kannata eksyä lainkaan kyseisille blogeille vaan johonkin elämänmakuisempaan, kyllähän niitäkin on...

Vierailija
24/38 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniäitien biletysblogeja ja sitä ainaista valitusta, kun ei ole rahaa ja Kake ei tullut käymään, vaikka lupasi ja ei ole rahaa ja äiti on ihan paska ja ei ole rahaa ja vauvalle ostin taas Elloksesta, mutta täytyy varmaan palauttaa, kun ei ole rahaa... Ja ne ainaiset kuvat tatuoinneista, silmämeikeistä ja kengistä - kiitos ei!

Vierailija
25/38 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sen perheen äidillä on mahtavan paljon ideoita ja energiaa! Sisustustyyli ei ole omaan makuuni, mutta silti jotenkin ihailtava yhtenäisessä tyylissään. Mielestäni kiva blogi, on ihanaa nähdä jonkun nuorehkon äidin oikeasti panostavan lapsiinsa ja tuntuvan nauttivan heistä.

Vierailija
26/38 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti ole helluntailaisilta meikkaaminen kielletty :) Ryypätä ei kait saa....

Vierailija
27/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin pitäjä on mielestäni taitava siinä mitä tekee. Hänellä on hyvä maku sisustuksensuhteen ja kaunis koti josta hän laittaa taidokkaita kuvia. Blogin ulkoasu on suunniteltu hyvin. Lapset on puettu hyvällä maulla ja vanhemmat on huolitellun näköisiä. Mikä tuossa ei ole aitoa, varmasti tämä bloggaaja on itse ottanut kuvat, pukenut lapset ja esiintyy itsekin oikeasti kuvissa. Kyseessä on kuitenkin pääasiassa sisustusblogi jota pidetään sisutusverkkokaupan yhteydessä, joten miksi pitäisi käsitellä ikäviä aiheita. Ei sisustusblogissa kuluukaan valittaa jos lapset valvottaa öisin, parisuhteessa on säröjä tai kipeänä ei jaksanut siivota kotona. Kun itse luen sisustusblogeja haluan nähdä inspiroivia kuvia joista voin saada ideoita omaan kotiini. En halua katsella kuvia jostain romuläjästä tai eriparihuonekaluista. Ei kenenkään elämä ole täydellistä, se on ihan täyttä faktaa, mutta ei blogien ole tarkoitus näyttää ihmisille kaikkea. jos ei tykkää niin ei tarvitse lukea kyseistä blogia, mutta miksi pitää haukkua muita siitä että he haluavat jakaa kauniita asioita muille ihmisille.

Vierailija
28/38 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään blogista, en todellakaan elä samanlaista elämää, mutta ihailen ideoita ja työpanostaan. Inspiroi ainakin itseäni. Itsekin pidän blogia ja sehän on harrastus. JOkainen harrastaa siis bloggaustakin tavallaan ja antaa itsestään harrastukselleen sen verran, mitä haluaa. Hienoa bloggausta, täytyy sanoa ja varmasti tähän suuntaan ollaan tulevaisuudessa menossa bloggailussa yleensä. Panostetaan. Mutta se miksi kommentoin, oli se, että kenenkäänhän ei ole pakko lukea blogeja jotka ärsyttävät tai ne eivät itselleen "sovi". Joten, eletään omia elämiämme ja annetaan toisten olla sellaisia kun ovat. Tympii tuommoinen ruikuttaminen tyhjästä.

Vierailija
29/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi.. Kristityt, helluntailaiset, voivat elää aivan normaalia elämää. Ei kukaan kieltele mitään, kuin joissain eri lahkoissa! :) Kyllä se itse teitää mikä on hyvää ja tervettä elämää, ja onko pari lasia punaviiniä, kampaamokäynnit jne kammottava synti vai normaalia elämää.

Vierailija
30/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa enää tätä, että blogin pitäjä tai joku kätyri nostaa blogin mainosmielessä aina täällä keskustelussa pinnalle. Eikö blogin pitäjällä ole rahaa mainostaa itseään jotain muuta kautta? Tämä menee jo mauttomaksi.

Vierailija
31/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä, dokumentti tai päiväkirja. Lifestyle- blogi keskittyy niihin asioihin, muotiblogi vaatteisiin jne. Johan nimikin kertoo millaisen kuvan ja mistä asioista halutaan postata. Toisilla on hyvä maku ja kiinnostusta vaatteisiin, jollain sitten taas vaikkapa astrologiaan eikä niidenkään äärellä ihmetellä, että miksei se nyt kerro paskasta äitisuhteestaan.

Vierailija
32/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se blogi on tosi teennäinen. Mä en tykkää sen blogin "steriiliydestä". Kaikki on niin kaunista ja ihanaa...Täytyy olla tosi raskas lääkitys, että elämä on tuollaista.

Eipä ole elämäsi mallillaan, jos pitää yrittää "alentaa muita, noustaaksen itse ylemmäs. Säälin sinua, että olet myrkyttänyt elämäsi katkeruudella! Toivottavasti sinä saat sopivan lääkityksen, jotta ei tarvitse yrittää mollata muita....

Vierailija
33/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen ymmärtänyt niin. Siellähän on aina linkkejä sisustustavaroihin.

Vierailija
34/38 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha ja harmonia vuorottelevat tuossa blogissa = Tyytyväinen ja onnellinen perhe

anne kertoo blogissa kaiken likaisia yksityiskohtiaan myöten, haistaisimme pienenkin särön heidän kiiltävänvalkoisessa maailmassaan. heidän perheessään ei ole rahahuolia, riitelyä, koliikkia, roskaruokaa, sairauksia, alkoholia, seksiongelmia tai kehitysviivästymiä, koska anne ei niistä kerro. me tiedetään annen perheestä kaikki.

Vierailija
35/38 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Jeesukseen löytyy sydämestä, ja Raamattu ja rukoilu ovat ne "välineet", joiden kautta löydät tielle, jota Jeesus haluaa sinun kulkevan. Eri suunnilla on erilaisia oppikäsityksiä, eikä niihin pitäisi juuttua niin sana tarkasti vaan keskittyä oleelliseen, Jeesukseen Kristukseen. Sillä ei ole mitään merkitystä meikkaako vai ei, juoko lasin viiniä vai ei..kun vain Jeesus on tärkein asia elämässä

Vierailija
36/38 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät asu siinä suuren risteyksen vieressä.

Vierailija
37/38 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli kaksi hellaria. Liikuntatunnilla he eivät suostuneet tanssimaan, koska tanssi on heistä syntiä.

Vierailija
38/38 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään elämä ei ole tuollaista kiiltokuvaa.

Kyseessä on blogi ja siihenhän voi kirjoittaa just sitä mitä haluaa.

Onko perhe oikeasti onnellinen rahan keskellä??

Lapset saa kaiken mitä haluaa mutta ikinä ei lasten hymyä näy :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi