Mitä tekisitte seuraavassa tilanteessa?
Mulla on ollut suhde miehen kanssa kohta 2 v. Minä olen vuorotyössä ja hän päivätyössä (viikonloput ja illat vapaata). Tapaamme ja menen hänen luokseen kun hän pyytää, yleensä perjantai-iltana ja joskus lauantai-iltana. Kun yritän tehdä aloitetta läheisyyteen ja koskettamiseen, hän torjuu, mutta hän antaa koskea jos ja pitää hyvänä jos hän itse tekee ensin aloitteen. Menen hänen luokseen iltapäivällä tai illalla ja jään yösi mutta en ymmärrä miksi hän pyytää minua ilman mitään syytä lähtemään lauantai- ja sunnuntai-aamuna viimeistään seitsemään aikaan pois, vaikka minulla sattuisi olemaan iltavuoro tai vapaa lauantaina ja/tai sunnuntaina. Tiedän että hänellä ei ole toista naista. Kun olen kysynyt syytä käytökseen niin hän sanoo että haluaa olla yksin ja levätä. Hän kuitenkin pyytää lauantai-iltana takaisin jos olen hänen luonaan ollut lauantai-aamuna. Hän katsoo yleensä televisiota ja ei puhu minulle paljon mitään. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (9)
Joko miehellä toinen nainen tai sitten epävarma itsestään.
Mä ehkä testaisin miestä, esim jättämällä "vahingossa" takkini hänen luokseen, ja kävisin vaikka silloin lauantaina aamupäivästä hakemassa sen ilmoittamatta. Samassa näkisin, onko siellä toinen nainen, vai mitä mies oikein puuhailee.
Kannattaa erota, ap. Samantekevää onko miehellä toinen nainen vai ei, mies ei kaikesta päätellen hän ei rakasta sinua. Silloinhan on turha jatkaa.
Mun exä teki noin silloin, kun oli epävarma suhteestamme. Samoin yhden ystäväni exä teki noin, kun oli epävarma :/.
Mä en kyllä olisi suostunut tollaiseen kahta vuotta :(. Siis, että kelpaisin yöksi mutta aamulla pitäisi aina lähteä klo 7 niin kuin joku maksullinen nainen tai jotain...
kuulostaa siltä, ettei mies ole kovinkaan innostunut sinusta. Hyppyyttää sinua omien mielihalujensa mukaan niin kauan kun suostut tai hän löytää toisen naisen josta on tosissaan kiinnostunut.
Valitettavaa, mutta totta.
Mun exä teki noin silloin, kun oli epävarma suhteestamme. Samoin yhden ystäväni exä teki noin, kun oli epävarma :/.
Mä en kyllä olisi suostunut tollaiseen kahta vuotta :(. Siis, että kelpaisin yöksi mutta aamulla pitäisi aina lähteä klo 7 niin kuin joku maksullinen nainen tai jotain...
ja tosiaan jos suhdetta on jatkunut jo kaksi vuotta niin ei se tuosta miksikään muutu oli syy mikä tahansa.
sitä ihmiset suostuukin ja kutsuu vielä suhteeksi. Nostahan pää pystyyn nainen ja jatka omaa elämääsi.
seksiä sieltä mistä saa. Ja ei varmana päästä panopuuta menemään, vaikka sen sitten pitäisi antaa uskoa että se on suhteessa.
ja se suhteen toinen osapuoli sattuu olemaan töissä pe-la välisen yön samoin la-su välisen yön ja tulee silloin aamuisin hieman sinun jälkeesi kotiin. Mitään järkevää muuta syytä en miehen käytökselle keksi.