tradenomi=merkonomi=mitättömyys joka itse ressukka luulee olevansa kovinkin koulutettu
Kommentit (27)
Ainoastaan huonon itsetunnon omaava, peruskoulunkin kesken jättäneellä voi olla halua painaa toista noin lokaan. Että ei hyvin mene AP:lläkään. Otan osaa.
katkera toisten koulutuksista. Mulla pyyhkii hyvin ja olen koulutukseltani tradenomi (tietojenkäsittely). Toimin asiantuntijatehtävissä ja palkkani on hyvä ja riittä mulle. Suurin osa lähimmistä työkavereista on akateemisesti koulutettuja ja teemme samoja hommia. Itseasiassa minä teen ns. vaativammat suunnittelutyöt, koska minulla on alan koulutus. Akateemisesti koulutetuilla työkavereillani ei osaaminen ja tieto niihin riitä. Minä pystyn tekemään kaikkia suunnittelutöitä, mutta he siis eivät.
Että sellainen on tämä " paska" tradenomin tutkinto. Itselleni se on antanut todella hyvän tietopohjan it-alan töihin. Olen yrityksessämme arvostettu asiantuntija, jolta tullaan kysymään vähän asiasta kuin asiasta, koska osaan asioita.
Minä olen aivan eri tasolla, ansaitsen paljon paremmin kuin te muut ja halveksin ihmisiä joilla ei ole riittävän hyvää koulutusta. Tapanani on vähätellä julkisesti vähemmän koulutettuja reppanoita, he ovat epäonnistujia, oman elämänsä häviäjiä ja kaikinpuolin huonompia ihmisiä kuin minä. Mutta minulla on hyvä tutkinto.
nnon suorittaneille. Itsellä pyyhkii hyvin ja se pitää milen virkeänä:)
t. toinen itseensä ja työhönsä tyytyväinen tradenomi, valmistunut OAMK:sta
' *****************************************************
Mulla pyyhkii hyvin ja olen koulutukseltani tradenomi (tietojenkäsittely). Toimin asiantuntijatehtävissä ja palkkani on hyvä ja riittä mulle. Suurin osa lähimmistä työkavereista on akateemisesti koulutettuja ja teemme samoja hommia. Itseasiassa minä teen ns. vaativammat suunnittelutyöt, koska minulla on alan koulutus. Akateemisesti koulutetuilla työkavereillani ei osaaminen ja tieto niihin riitä. Minä pystyn tekemään kaikkia suunnittelutöitä, mutta he siis eivät.
Että sellainen on tämä " paska" tradenomin tutkinto. Itselleni se on antanut todella hyvän tietopohjan it-alan töihin. Olen yrityksessämme arvostettu asiantuntija, jolta tullaan kysymään vähän asiasta kuin asiasta, koska osaan asioita.
[/quote]
Vierailija:
Itseasiassa minä teen ns. vaativammat suunnittelutyöt, koska minulla on alan koulutus. Akateemisesti koulutetuilla työkavereillani ei osaaminen ja tieto niihin riitä. Minä pystyn tekemään kaikkia suunnittelutöitä, mutta he siis eivät.
Joka niemessä ja notkossa on AMK joka suoltaa nimenomaan tradenomeja ja valitettavasti opetuksen taso on sama kuin merkonomeilla (erityisesti näissä perähikiöiden amk:ssa, joku Helia on eri asia.)
t. Nimim. kokemusta on ja vuosi riitti, tenteistä 5, vaikka mitään ei tehny.
koulutukset on kehitetty eri tarkoituksiin ja tehtäviin?? Tietysti jos joku tradenomi haluaa suoraan johtopaikalle ja pitää itseään akateemisena, on asia erikseen. Itse en havittele pomoasemaa, olen tyytyväinen muisssa hommissa (jotka ovat ihan kunnon vastuullisia tehtäviä).
Ei se koulutus tee ihmisestä aina fiksua ja kaikentietävää, eräs ekonomi-kollegani on kyllä hyvä esimerkki tästä. Monta asiaa olen saanut hänen jäljiltään korjata, jotta ne on kehdannut laittaa asiakkaille.