"Moukka" miesystävä :(
Ehdotin mieskamulleni parin päivän Berliinin-matkaa. Hän sitten tivaamaan, että mitä ohjelmaa siellä sitten olisi jne. Mitä ohjelmaa miljoonakaupungissa, joka täynnä museoita, kahviloita yms..? Ei jessus. Voihan siellä istua vaikka kadulla ja aistia kansainvälistä tunnelmaa. Huoh. Taidan mennä yksin.
Kommentit (6)
Jotkut ihmiset haluavat tietää tarkalleen mitä on tulossa, mitä ojelmaa on, mitä tehdään. Ei siinä ole mitään moukkamaista! Oletko itse spontaanimpi ja tykkäät katsella sitten paikan päällä mitä tehtäisiin? Kaikki eivät pidä sellaisesta tyylistä. Älä nyt hyvä ihminen tuollaiseta vedä hernettä nenuun, vaan keskustele rauhassa miesystäväsi kanssa. Ja muista kompromissit!
Tämä miesystävä vain ei oikeastaan missä ole matkustellut ja olettaa, että ulkomaille mennään ainoastaan kännäämään hotellihuoneeseen. Eikä hän halunnut tietää tarkkaa tuntiohjelmaa vaan että mitä moisessa kaupungissa ylipäänsä on tarjolla ja voi tehdä. Päädyin nyt kuitenkin siihen, että lähden yksin matkalle.
ja pyydä itse tutustumaan paikkaan. Voitte sitten yhdessä keskustella mitä voisitte tehdä. On muuten sen verran hieno ja SUURI paikka, että varmasti löytyy jotakin jokaiselle.
Mä olen matkustanut paljon ja mä ymmärrän ap sua täysin. Yhden matkakumppanin kanssa erosimme Köpiksen reissun jälkeen, kun ei siellä ollut mitään tekemistä!!!
olettaa, että ulkomaille mennään ainoastaan kännäämään hotellihuoneeseen.
että harkitsisin vakavasti koko seurustelun jatkoa...
olettaa, että ulkomaille mennään ainoastaan kännäämään hotellihuoneeseen.
että harkitsisin vakavasti koko seurustelun jatkoa...
tämän vuoksi. Yritän opettaa tajuamaan, että ulkomailla (jopa Teneriffallakin) voi tehdä muutakin kuin maata ja kännätä. Itse hän ei sellaista harrasta mutta "maalaispoikana" saanut sellaisen käsityksen. On muuten sentään mukava mies :) ap
Jotkut ihmiset haluavat tietää tarkalleen mitä on tulossa, mitä ojelmaa on, mitä tehdään. Ei siinä ole mitään moukkamaista! Oletko itse spontaanimpi ja tykkäät katsella sitten paikan päällä mitä tehtäisiin? Kaikki eivät pidä sellaisesta tyylistä.
Älä nyt hyvä ihminen tuollaiseta vedä hernettä nenuun, vaan keskustele rauhassa miesystäväsi kanssa. Ja muista kompromissit!