Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 165 cm 65 kg lihava?

Vierailija
31.08.2011 |

Nuo ovat mittani, lisäksi rinnan ympärys 89, vyötärö 73, lantio 100 ja reisi 56. Omasta mielestäni en ole liian lihava, mutta valehtelevatko silmäni vain?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin tunne itseni läskiksi..aloitan viikonloppuna karppauksen, haluan ainakin sen 4 kg. pois

Vierailija
22/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollut kyllä lihava -- päärynä tai tiimalasi olen, se myönnettäköön, mutta hyväkuntoinen, urheilullinen ja ainakin omasta (ja muidenkin) mielestä ihan hoikan näköinen. Liikun päivittäin -- normaalisti juoksen, nostan painoja, tanssin, joogaan ja kiipeilen. Nyt loppuraskaudessa kävelen noin 8 km päivässä ja uin ja joogaan. Vaatekoko on s (36-38) ja se on pätenyt ihan loppuraskauteenkin asti. KÄytän siis myös s-kokoisia mammavaatteita vielä 37 + viikolla. Painoa nyt 69 kg enkä vieläkään koe olevani mitenkään erityisen lihava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka olisit + 15 - 20 kg ja lihava sen jälkeen.

Vierailija
24/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili kertoo onko se läskiä vaiko lihasta! JOllakin voi olla löysä kroppa noilla mitoilla ja sitten vaikka punttitreeniä tekevällä ihmisellä alhaisempi rasvaprosentti ja lihasta tilalla.

Vierailija
25/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nimittäin 165/68 kiloisena ns. normaalin näköinen. Kun painoin 165/65, minulta kysyttiin jo kerran, että ei kai ole joku sairaus kun on niin laiha... Nuorempana olin 165/58, ja näytin samalta uimapuvussa (kuvia yhä tallelta) kuin nämä nykyiset missit, vaikka ihan eri mitoissa pyörivät.

Kai se on ruumiinrakenteesta kiinni. Itselleni ei kerry mihinkään kohtaan ylimääräistä, tai siis jos kertyy niin tasaisesti joka kohtaan. Lisäksi minulla on selkeä vyötärö ja sopusuhtainen ruumiinrakenne sekä pitkät raajat, vaikuttaa varmaan ulkonäköön. Ja vielä isohkot lihakset luonnostaan. Ennen kun kävin salilla ihan kuntoilumielessä, aloin näyttää itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä vähän turhan helposti... tolkuttomat reisi, kaula ja hartialihakset jysähtää tosi pian.

Pikkupoikani tainnut periä äidin rakenteen, kun on vajaat kolme vuotta, ja eilen siskoa neuvolassa käyttäessä neuvolantäti sanoi, että onpa sutjakka poika vaikka oli vauvana tosi pullea. Joo, sutjakka on, mutta painaa silti 16,5 kiloa...

Vierailija
26/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin päärynämallin nainen näyttää helposti kamalalta hitusenkin ylipainoisena. Samoin alhaalta hoikka tikkujalka, jolla on läskit mahassa ja/tai tisseissä (selittää ne farkkukoot joillain).

Ja toisaalta jos kyse on kehonrakentajasta, niin ei taatusti ole lihava. Mutta 99% kyse on lölleröstä taviksesta :)

Vierailija
27/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä lihava.

Vierailija
28/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ry 92, vy 73, ly 95

rasvaprosentti 20.2% Alaosista käytän kokoa 36, yläosista S

Pienet rinnat, leveät hartiat, vahvat reidet. Toki pehmeää on jonkinverran mutta ylipainoa ei.

Ja ihan turha verrata johonkin lihaksettomaan keijukaiseen.

Vierailija
29/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoikempikin voisit olla.

Mä 175/61 ja mitat 89-65-93. Rinnat roikkuu, ilman rintsikoita just mittasin ja yläkroppa on muutenkin nyt kapea, kun en ole hetkeen treenannut. Ja mulla on mielestäni iso perse, toiset kutsuu ghettoperseeks.

Vierailija
30/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edelleen löllerö ja selkäpuolellakin löysä. Haluaisin 5kg pois. Mittani 169/65, 90-75-89. Vaan hauista löytyy (olikohan ympärys viimeksi mitattaessa 33cm) ja reidet ovat 54cm eikä niissä ole kauheasti löysää.

Vierailija
31/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mitat 164/66, 93-83-93 eli olen ihan pötkylä sinuun verrattuna. Olen painanut 52-69 kiloa ja ehdottomasti kauneimmillani n 62 kiloisena.

Vierailija
32/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tässä kropassa ylimääräistä läskiä on, vaikka lihastakin löytyy ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Mulla on aika iso perse ja karseat jenkkakahvat, ja mahassakin löllöä. Farkkujen tuumakoko nyt ei kerro mitään, kun vaihtelee niin paljon. Just tuli postimyynnistä 27"-kokoiset farkut ja ovat vähän liian isot, kun on korkeavyötäröiset. Sitten taas matalat farkut on ihan toinen tarina...

Luulisin kyllä siis, että 165cm/65-kiloiselta löytyy vähän ylimääräistä, ellei ole tosi lihaksikas.

Vierailija
33/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjalta tuntuis, jos olis 15 kiloa lisää. Eniten olen painanut loppuraskaudessa eli 60 kiloa.

Vierailija
34/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mitoiltasi aika kiimainen kissa;)

Vierailija
35/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi jossain "ylimääräistä" tai "läskiä" tai mitä hyvänsä, niin kuin jotkut vihjailevat, niin sekään ei vielä tee kenestäkään lihavaa. Minä esimerkiksi olen 167 cm ja painan 66 kiloa, kamalat allit, mutta enpä ole lihava. Anorektisen laiha vartalokaan ei muuten ole normaali, ihan tiedoksi eräille.

Vierailija
36/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi jossain "ylimääräistä" tai "läskiä" tai mitä hyvänsä, niin kuin jotkut vihjailevat, niin sekään ei vielä tee kenestäkään lihavaa. Minä esimerkiksi olen 167 cm ja painan 66 kiloa, kamalat allit, mutta enpä ole lihava. Anorektisen laiha vartalokaan ei muuten ole normaali, ihan tiedoksi eräille.

Tällä palstalla tasaiseen tahtiin unohdellaan, että BMI-taulukossakin on alaraja, jonka alittaminen ei ole mikään saavutus, vaan vähintään yhtä sairaalloista kuin ylärajan ylittäminenkin. Kieroutuneita kehonkuvia löytyy täältä pilvin pimein.

Vierailija
37/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 40+3. Pituus sama.

Vierailija
38/38 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tykkään että treeni myös näkyy kropassa. Lihasta mulle kiitos, laihaläskiä musta ei tule ikinä !