Onko 165 cm 65 kg lihava?
Nuo ovat mittani, lisäksi rinnan ympärys 89, vyötärö 73, lantio 100 ja reisi 56. Omasta mielestäni en ole liian lihava, mutta valehtelevatko silmäni vain?
Kommentit (38)
Esim. mä painan 55 kg, mutta vyötärönympärys on sama kuin sulla! Jos painaisin 65 kg, vyötäröni olis varmaan 85 cm - jolloin olisin jo selvästi lihava.
mallia päärynä siis. 5-10 kg pois.
ja painokin liki sama ja farkkujen tuumakoko 27-28, paidat xs-s, liivikoko 70 A. En sanoisi ikinä lastani lihavaksi. Mutta en ole muita mittoja mittaillut vaikea verrata. Mutta äkkiseltään en sua lihavaksi sanois.
Tai sitten on lyijyä syönyt...
Mä olen tuollainen ja olen kyllä rehellisesti pullea! Iso maha jne.
Mun farkkujen tuumakoko on 30-32 ja paidat kokoa M. Tuon yhden äidin tytär ei voi mahtua 27 tuumaisiin. Mun mielestä mulla oli teininä 27 tuuman farkut kun painoin 50 ja pituus tietty sama kun nyt 165
ja painokin liki sama ja farkkujen tuumakoko 27-28, paidat xs-s, liivikoko 70 A. En sanoisi ikinä lastani lihavaksi. Mutta en ole muita mittoja mittaillut vaikea verrata. Mutta äkkiseltään en sua lihavaksi sanois.
Tai sitten on lyijyä syönyt...
painoa taitaa olla n. 62,5 kiloa. 13-vuotias tyttö ja minä sille vaatteet ostan eli taatusti koot tiedän. Eikä kulje missään makkarankuorissa vaan sopivissa vaatteissa. Kasvaa kyllä pituutta kohinalla, keväästä tullut ainakin 6 senttiä, lahkeet loppui monista vanhoista farkuista kesken.
Painoindeksiksi tulee 23, mikä on ihan normaali. Vyötärönympärys on alle 80, mikä sekin on jokin lihavuuden raja.
Eli oikein hyvä on.
ja kyllä tässä kropassa ylimääräistä läskiä on, vaikka lihastakin löytyy ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Mulla on aika iso perse ja karseat jenkkakahvat, ja mahassakin löllöä. Farkkujen tuumakoko nyt ei kerro mitään, kun vaihtelee niin paljon. Just tuli postimyynnistä 27"-kokoiset farkut ja ovat vähän liian isot, kun on korkeavyötäröiset. Sitten taas matalat farkut on ihan toinen tarina...
Luulisin kyllä siis, että 165cm/65-kiloiselta löytyy vähän ylimääräistä, ellei ole tosi lihaksikas.
Mä olen tuollainen ja olen kyllä rehellisesti pullea! Iso maha jne.
Mun farkkujen tuumakoko on 30-32 ja paidat kokoa M. Tuon yhden äidin tytär ei voi mahtua 27 tuumaisiin. Mun mielestä mulla oli teininä 27 tuuman farkut kun painoin 50 ja pituus tietty sama kun nyt 165
Tässä mun kamalat mitat vielä rinnanympärys 92, vyötärö 81, lantio 98, reisi 56.
Pienirintainen, vatsakas nainen siis nykyään..yök
Miten löydät ap mekkoja tai muita vaatteita, joissa on yhtenäinen ylä- ja alaosa? Itse kuvittelin olevani päärynä, mutta enpäs ihan olekaan...
25-tuumaiset farkut, pituutta 168cm ja painoa 60 kiloa ja risat. :) Pyykkipäivä ja vanhat farkut piti vetää jalkaan. Olis ne kyllä saaneet olla kokoa isommat, muttei nyt mitkään kamalat makkarankuoret olleet. Pointti: et voi päätellä vaatekokoa pituuden ja painon perusteella.
25-tuumaiset farkut, pituutta 168cm ja painoa 60 kiloa ja risat. :) Pyykkipäivä ja vanhat farkut piti vetää jalkaan. Olis ne kyllä saaneet olla kokoa isommat, muttei nyt mitkään kamalat makkarankuoret olleet. Pointti: et voi päätellä vaatekokoa pituuden ja painon perusteella.
ettei jonkun tyttö mahdu 27-tuumaisiin farkkuihin!
ja kyllä tässä kropassa ylimääräistä läskiä on, vaikka lihastakin löytyy ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Mulla on aika iso perse ja karseat jenkkakahvat, ja mahassakin löllöä. Farkkujen tuumakoko nyt ei kerro mitään, kun vaihtelee niin paljon. Just tuli postimyynnistä 27"-kokoiset farkut ja ovat vähän liian isot, kun on korkeavyötäröiset. Sitten taas matalat farkut on ihan toinen tarina...
Luulisin kyllä siis, että 165cm/65-kiloiselta löytyy vähän ylimääräistä, ellei ole tosi lihaksikas.
iälläkin. Tyttöni liikkuu paljon, ei todellakaan ole pömppömahaa, isoa peppua tai jenkkakahvoja. Tavallisia tai matalavyötäröisiä farkkuja käyttää, sekä legginsejä. Osassa koko xs, osassa s.
Ei ole menkkarit vielä alkaneet eli aika eri elämänvaiheessa kuin aikuinen nainen.
Ja kaikkihan me ollaan yksilöitä muutenkin.
..omena :D BMI 20 ja vyötärönympärys 84cm eli lihava sit oon..
aloittajaa 10kg laihempi, saman pituinen..
Maha varsinkin on järkyttävä. Sinulla on kapea vyötärö!
10 kiloa pois niin olet suht hoikka.
t. 164 ja 51 kiloa
ja tuo on minulle juuri sopiva paino.
Jos tuosta tippuu niin alkaa kylkiluut pullottamaan ikävästi.
ENKÄ todellakaan ole lihava.
Jessus sentään!
ja painokin liki sama ja farkkujen tuumakoko 27-28, paidat xs-s, liivikoko 70 A. En sanoisi ikinä lastani lihavaksi.
Mutta en ole muita mittoja mittaillut vaikea verrata. Mutta äkkiseltään en sua lihavaksi sanois.