Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren miehen kysymys häppäreistä

Vierailija
31.08.2011 |

Olen 25v mies ja eksyin tänne palstalle sattumalta. Lapsia ei ole. Olen seurustellut tähän mennessä 4 tytön/naisen kanssa siten, että olen housujen sisältöön päässyt tutustumaan. Ja sitten on ollut kolme yhdenillanjuttua lisäksi. Ja kaikki nämä ovat olleet sellaisia "viivapilluja". Eli sisemmät häpyhuulet ovat olleet pienet, eivätkä ainakaan yhtään ole tulleet isojen huulten välistä esiin. Kaverien kokemukset ovat olleet kuitenkin toisenlaisia. Isoja "pikkuhäppäreitä" on vastaan tullut. Minä olisin nimenomaan innostunut isoista pikkuhuulista, eikä viivapillu oikein innosta. Tulee jotenkin lapsi mieleen... Sori vaan. Ei mitään irstasta eikä kiihottavaa. Nyt kun olen palstalla, jossa suurin osa lukijoista ja kirjoittajista on naisia, niin kuvailkaapa omaa tilannettanne tai yleistä kokemustanne esim. uimahelleista, saunailloista ym. (jos niissä nyt mitään pystyy näkemään). Eli millaiset isot/pienet huulet teillä on tai mikä on yleinen näkemyksenne keskimääräisestä häppärikoosta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan melkoisen onneton sänkypuuhissa, kun et saa naisia pidettyä. Eikä ketään edes kiinnosta minkälaisista häpäreistä tykkäät. Olet pinnallinen idiootti ja vielä kakara.

M33

Vierailija
22/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsä naisellinen nainen, hyvät tissit, karvat ja imeskeltävät lärpäkkeet :)

http://cdn97.atkingdom-network.com/unsecure/amkingdom/hairy/02/110913/c…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin aika ulkonevat pikkuhäppärit, ja mitä oon nähnyt/puhunut kavereiden kanssa, niin noin puolella naisista on ns. kukkapillu ja toisella puolella siis mallia viiva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän