G: Mitä sairauksia / salaisuuksia / rikoksia suvussanne on?
Meillä on syrjähyppyjä, varastamista, syömishäiriöitä, masennusta, Alzheimeria ja lähestymiskieltoja.
Kommentit (14)
No siten, että usein mielenterveysongelmiin liittyy muitakin ongelmia, esim. syrjäytyminen, rikollisuus.
- Puukotuksia, osa kuollut
- Nuoren naisen tappo
- Yllä olevista johtuen vankilatuomioita
- Itsemurhia
- Rattijuopumuksia,alkoholismia paljon
- Mielisairaalahoitoja ei rikoksista johtuvista syistä
parkinson, diabetes, varastamista, putkavierailu
sairauksia ocd asperger sydänongelmia verenpainetta prosiasista reumaa ja alkoholismia.
Yksi sukulainen on ollut vankilassa saatuaan talleuista sakkoja jotka jätti maksamatta.
Jos salaisuuksia on, niistä ei ole kerrottu minulle.
perheväkivaltaa, sivusuhteita. Kulissit meillä on kyllä tosi kauniit!
apua, olemme ihan pulmusia! ei edes syrjähyppyjä(no "edes", minusta se on suuri rikos)... ai no mutta ylinopeussakkoja on minulla, miehellä ja apella.
kai noita syrjähyppyjä on kaikissa perheissä, sairauksiakin riitäävästi ( yksi harvinainen perinnöllinen sairaus) ja salaisuudet on siteen varmaan pysyneet salaisuuksina
Meillä masennusta ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Pahoja muita sairauksia ei juuri, taliköhnäihottumaa ja peräpukamia ei varmaan lasketa ;)
Eivät kaikki yksityiset asiat ole julkisia ja kenelle vaan kerrottavia, tai sellaisia, jotka kerrotaan hyvänpäiväntutuille puistossa samalla kun puhutaan lastenhaalaritarjouksista. Ne eivät silti ole salaisuuksia, vaan ihan vaan ihmisten omia asioita. Sana salaisuus on kyllä tyhmä tuossa kohtaa! Ihmisillä kun on myös sellainen ulottuvuus kuin yksityisyys, oikeus yksityisyyteensä! Joiltakin tositeeveeseen hurahtaneilta "itsensä paljastelijoilta" ja huomionhakuisilta asioidensa revittelijöiltä tuntuu tämmöinenkin pikku seikka unohtuneen.
Luulen että minullakin on suuri alttius noille.
murhia,tappoja skitsofreniaa alkoholismia,itsemurhia,aviorikoksia...you name it.
Masennusta, itsemurhia, skitsofreniaa, reumaa, verenpainetautia, yksi korkeasta verenpaineesta johtunut nuoren ihmisen aivoverenvuoto, sydäninfarkteja, parkinsonin tautia. Tulikohan kaikki?