Tuli "työtarjous" työkkäriltä, kiitos ei.
Matkaa olisi 50km/pvä ja 3 eri liikennevälineellä niin että edes 1h/suuntaansa ei riittäisi.
Siihen en suostu 2 alakoululaisen äitinä.
Kommentit (45)
Korvaukset pitäisi ottaa tuollaiselta luuserilta pois, pysyköön kotona kakaroidensa kanssa lapsilisien turvin. Eihän tuollaista kukaa järkevä työnantaja palkkaa muutenkaan.
matkaa n. 40 km suunta. Ja minulla on alle kouluikäisiä vielä nuo tenavat. Ratkaisu on lyhennetty työpäivä... En ole edes haikaillut lähemmäs töihin, kun on mukava työ ja kohtalainen palkka.
mullakaan ole HALUJA tuota autoa pitää mutta koska pääsen sillä töihin 45 minuutissa sen sijaan, että tekisin julkisilla matkaa 1,5 tuntia niin olen sen pitänyt että pääsen töihin 50 km päähän. Ei tarvitse sitten valitella, miten julma tämä yhteiskunta on kun kehtaa tarjota töitä...
Juu, meillä ei ole haluja eikä varaakaan toiseen autoonap
Siis eihän se ole matka eikä mikään!! Hitto pyöräile se sitten vaikka jos töihin haluat!! Oikeasti, se on todella lyhyt matka!!! Mulla on 19km työmatka ja mun mielestä duuni on suunnilleen kulman takana. Kaikenlaista sitä...
Niin se vaan menee, että jos ei ole HALUJA autoon, ajokortista puhumattakaan, niin silloin kaikki tämä valituksesi työstä ja työmatkasta on turhaa. Siihen ei ole mitään oikeutta!
Luuletko, että ajokortit ovat muillekaan taivaasta tippuneet. Itse on maksettu kalliisti ja autot ostettu.
Itse asun pohjoisessa ja meillä on kaksi autoa. Ei huvikseen, vaan juurikin siksi, että pystymme molemmat käymään työssä. Muuten voisin minäkin ap:n lailla ruikuttaa, että voivoivoi kun menee aikaa työmatkoihin ja osa matkasta menee hevosella, osa porolla.