Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

Vierailija
101/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, jostain syystä en ole päässyt kirjautumaan tänne ollenkaan, tänään sitten viimein suostui toimimaan.

Marjana: Tsemppiä kolkoskopiaan! Toivottavasti kaikki ok. Kuinka pian saat kuulla tulokset? Uskon että tutkimus jännittää. Peukut sinne että yksi vahva siittiö olisi riittänyt:)

Martta: Meillä yk12 menossa ja aiemmin olen myös todella helposti tullut raskaaksi. Ei ikää meilläkään paljoa vielä. Muutamassa kierrossa eikovin säännöllisesti olla ehditty ässäilemään kun mies välillä reissutöissä. Stressiä oli myös työnloppumisen vuoksi (minulla) joten kai sekin vaikuttaa. Paras kai olisi ettei miettisi koko asiaa niin voisi raskautuakin mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

Alexandra: Hali ja paljon voimia jälkitarkastukseen! Toivon tidella että kaikki olisi jo hyvin ja pääsette taas yrittämään! Jaksuja!

Eve: Onnittelut tädistä, peukkuja pidän myös sinulle kovasti että raskaus saataisiin alulleen:)

ON:Tosiaan en ole muutamaan päivään päässyt jostain kumman syystä tänne kirjautumaan, tiedä sitten mistä johtuu. Menkat sitten loppuivat ja olivat normaalit vaikka kierto olikin hirmu pitkä kohdallani. Mietin kun tuota greippimehua olen litkinyt nyt jo lähes vuoden niin voisiko se joidenkin kohdalla haitata raskautumista? Ajattelin ainakin olla nyt juomatta sitä tai jos ottaisi vain lasillisen joka toinen päivä? Foolihappo, sinkki ja vehnänalkioöljy on nyt käytössä. Kummastuttaa vain kun en raskaaksi ole tullut muutamaa varhaistakeskenmenoa lukuunottamatta mutta kai sitä toivo sitten on kun se plussa on testiinkin tässä vuoden aikana tullut?!

Tsemppiä kovasti kaikille ja plussatuulia!

Kolmatta yrittäessä, Eleonora

102/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kävin jo heti aamulla täällä lukemassa kirjoituksianne ja tsemppausviestit piristi oikeasti mieltä. Kiitos kaikille!

Tulin nyt heti kertomaan tuosta lääkärireissusta. Tänään tehtiin siis pelkkä kolposkopiatutkimus, koska minulla on ollut yhdynnän jälkeisiä vuotoja luteaalivaiheessa. Tämä ei sinänsä liity tähän lapsettomuusasiaan, mutta lähettävä lääkäri oli laittanut myös tähän tutkimukseen silti lähetteen.

Minulla oli tänään aivan ihana ja ymmärtäväinen lääkäri ja hoitaja. Kerroin heti ovilla, että minua jännittää aivan järkyttävästi, koska edellisen kerran tehty aukiolotutkimus sattui niin paljon. Lääkäri kertoi koko ajan mitä tekee ja pitäisikö sen tuntua miltään. Minuun ei sattunut koko tutkimuksen aikana yhtään! Hoitaja seisoi koko ajan ihan minun vieressä ja jutteli mukavia. :)

Yhden pienen koepalan lääkäri otti, eikä senkään nipsaisu sattunut lainkaan. Lääkäri ei ollut huolissaan siitä kohdasta, joka pikkuisen reagoi etikkaliuokseen. Sanoi, että niitä saattaa olla ja se voi olla vaikka pelkästään papakokeen ottamisesta jäänyt jälki tms. Hän sanoi, että minuthan on melko kevyin perustuin laitettu koko tutkimukseen, kun papa on ollut normaali, joten ei kannata kuulemma huolehtia. Muuten kaikki näytti mikroskoopilla katsottuna siistiltä tuolla alakerrassa. Eihän sille tietenkään mitään mahda, että jännittää hieman, jos siitä koepalasta löytyykin jotain. Sen tuloksen kuulemma saan vasta joskus 3 viikon kuluttua ja ne laittavat sen suoraan kirjeenä kotiin. Eli nyt täytyy vaan unohtaa kokonaan tämä tutkimus ja keskittyä odottamaan noita lapsettomuusjuttuja. Ensi viikon torstaina on se lääkärin soittoaika, jota nyt kuumeisesti odotetaan!

Yhdyntäkielto tosiaan paukahti päälle nyt tuon tutkimuksen jälkeen 3-4 päivän ajaksi. Eli toivottavasti ovis oli tässä aiempina päivinä ja yksi vihmerä siittiö olisi hoitanut hommansa. Vaikka se onkin epätodennäköistä, niin minä uskon ihmeisiin!

Nyt tuli pitkästi omaa napaa, mutta oli sinänsä vain hyvää sanottavaa tästä hoitohenkilökunnasta. :)

Enisa: Meinaatteko omaa taloa ostaa vai rivi-/kerrostalohuoneistoa? :)

Martta: Sinulla on onneksi aika suuri todennäköisyys, että et joudu kokemaan näitä pitkään yrittävien tuntemuksia. :) Kaksi aiempaa helposti alkanutta raskautta puhuu kyllä sen puolesta, että saatte kolmannenkin ilman suurempia ongelmia käyntiin. Otat vaan rennosti koko homman tässä vaiheessa. :)

Alexandra: Miten meni se jälkitarkastus? Onneksi työkavereille ei tosiaan ole pakko kertoa mitään. Aina voi kommentoida, ettei halua puhua asiasta. Jos joku idiootti ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä. Ja kyllä, puoli vuotta on nuo jonot suurinpiirtein. Eli kyllä tässä tulee pitkiä kuukausia eteen. Katselin yksityisten hintojakin ja totesin, ettei meillä ole varaa siihen. Tai olisi, jos voisi olla varma, että ensimmäinen yritys tuottaisi plussan, mutta kun se ei ole lainkaan varmaa...

Eve: Mikä pistos siulla sen selkäkivun viimeksi laukaisi?

Catti: Minä itseasiassa tutkailin netistä tuota meidän sairaalan jonotilannetta. Luin siis sellaisten ihmisten kirjoituksia, jotka ovat tällä hetkellä siellä hoidossa ja puolesta vuodesta siellä puhuttiin. Henkisestä olen jo siis alkanut siihen valmistautua.

Testaa ihmeessä pian, että päästään mukaan jännittämään! Juuri sellaista tässä kaipaisi!

Eleanora: Tuo sinkki on varmasti hyvä juttu sinulla, jos se vika olisikin limakalvossa, kun kiinnittyminen ei tapahdu kunnolla. Olikos sinua ultrattu, että olisi limakalvon paksuus tiedossa?

Marjana kp 19/31-33 yk 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi nyt huomasin että ovis lähestyy oireet alkavat olla samanlaiset kuin viimeksi. Alkaa aina viikkoa aikaisemmin väsyttämään enemmän jne.Meidän tokaluokkalainen on aamusta alkanut oksentamaan ja vatsatauti jyllää kun vaan ei nyt kaatuisi itse petin pohjalle ja ovis jäisi hyödyntämättä.

Tsemppiä kaikille yrittäjille!!! :)

Riitu kp 14/33 yk2

Vierailija
104/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve: Onneksi olkoon tädistä! (Tuntuu niin oudolta sanoa noin täällä :D) Ja kiitos halauksista ja sanoistasi, auttavat!

Muttis: Kiitos, kyllä niitä varmasti vielä tarvitaan. Mutta onneksi pahin on takana. Oireesi kuulostavat kyllä samoilta, mitä minulla oli ennen plussaani. Joten, toivotaan parasta!!! Tsemppiä piinailuun!

Catti76: Oireesi kuulostavat hyvältä! Onnea piinailuun!

Ele: Kiitos! Teidän tukenne on kyllä kullan arvoista! Oikeasti ilman teitä ei kestäisi, kun ei oikein kenellekään voisi puhua.

Itse en ole ikinä kuullut että greippimehu voisi olla haitaksi raskautumiselle. Itse join sitä koko yrittämisen ajan ja nyt olen taas aloittanut sen juomisen. Miten otat vehnänalkioöljyn? Mistä sitä löytyy kaupoista, vai löytyykö vain luontaistuotekaupoista? Itse aloitin tänään taas maca-jauheen oton (sekoitan sen greippimehuun), maistuu hirveälle, mutta ensimmäisestä kierrosta kun sitä otin, raskauduin, joten en uskalla olla ottamatta :)

Marjana: Ihanaa että lääkärikäyntisi oli niin mukava! Varsinkin kun olit sitä niin hermoillut! Nyt sitten tosiaan kannattaa vain yrittää unohtaa koko asia. Helpommin sanottu kun tehty totta kai. Pitkältä tuntuu varmasti odotus myös puhelinaikaan. Yritä pitää itsesi kiireisenä, niin että aika kuluisi nopeammin. Todella harmillista että hinnat yksityisellä ovat niin korkeat, etteivät ne normaaleille ihmisille oikein ole vaihtoehto tässä asiassa. Toivotaan ettei teille tule tarvetta siihen! En voi edes kuvitella kuinka tuskaista hoitojen odottelu olisi.

Kerro lisää tuosta sinkistä! Koska nyt limakalvoni tarvitsevat tosiaan kaiken mahdollisen avun… Eli, ihan tabletteinako, vai?

ON: Jälkitarkastus ohi! Pelotti oikeasti ihan hirveästi, onneksi ei ollut sama huone kun tähän asti. Mutta, oli vaikeata mennä takaisin äitiyspolille, missä tasan kuukausi sitten tänään sain sen elämäni hirveimmän uutisen. Ympärillä oli hirveästi onnellisesti raskaina olevia pareja ja odottelu tuntui hirveältä. Huomaan että olen alkanut hieman katkeroitua tämän asian suhteen. Sain tänään tietää että ystäväni ja hänen vaimo saavat vauvan helmikuussa, totta kai onnittelin ja kyselin kaikki ne normaalit kysymykset jne jne. Mutta oikeasti tuntui pahalta. Ennen tätä kokemusta ei muiden raskausuutiset olleet niin pahoja kuunnella, mutta nyt kyllä tuntuu... :(

Mutta, positiivisia uutisia! Sain niin pitkälle terveen paperit kun se nyt oli mahdollista tässä vaiheessa. Eli, syön antibiootteja vielä tämän viikon, mutta kohtu oli tyhjä, ei vuotoja enää. Kaikki näytti ultrassa ihan normaalilta. Urheilu pitää aloittaa hitaasti ja kuulemma 2-3 viikkoa olen vielä toipilas. Lääkäri yritti rauhoitella että kun on näin vakava verenmyrkytys, pitää antaa kropalle aikaa palautua, ennen "revitystä". Pitää siis vain kuunnella kroppaa (mikä on helpommin sanottu kun tehty, kun on tottunut puskemaan itseään vaan eteenpäin...). Kysyin koska voidaan alkaa yrittää ja hän sanoi ettei sille ole mitään estettä, heti kun siltä tuntuu. Hänen mukaansa en tule raskaaksi, ennen kun kroppa on tästä palautunut, joten luonto hoitaa sen puolen. Kävin lääkärikäynnin jälkeen vielä labrassa ja soittelevat minulle jos niissä on jotain.

Urheilua lukuunottamatta saan nyt jatkaa elämää normaalisti. Ihanaa!!! Nyt pitää vaan ottaa kaikki apukeinot käyttöön ja toivoa että kierto lähtee nyt normaalisti heti käyntiin. En usko että jaksetaan odotella ensimmäistä tädin käyntiä ennen yrittämisen jatkamista, mutta ajoituksellisesti se on totta kai haasteellista kun ei yhtään tiedä missä mennään.

Kiitos kaikille tsempeistä ja sanoistanne! Nyt jos saan vielä toivoa, niin pitäkäähän peukkuja että se kierto tästä lähtee itsestään käyntiin. Niin ja kaikki vinkit limakalvon auttamiseen otetaan ilolla vastaan!!

Nyt vielä hemmottelen itseäni kampaajakäynnillä ja sen jälkeen alkaa uusi elämä ja jätän tämän vihdoin taakseni!

Alexandra

Vierailija
105/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tuolta toukokuisten junasta kun menkat alkoivat ihan ajallaan.. Olin sillä hetkellä maanpäällisessä paratiisissa lomalla, joka helpotti aika paljon tilanteen sietämistä ;-) Nyt on sitten yrittämisessä pakollista taukoa, koska ollaan miehen kanssa eri maissa oviksen aikaan :-( Näillä näkymin päästään yrittämään vasta marraskuun lopussa (snif) joten taustailen nyt täällä ja ilmeisesti vasta elokuisiin päästään sitten oikeasti jännäämäänkin.

Halusin kuitenkin tulla sanomaan kaikille hei ja toivottamaan paljon onnea ja tsemppiä kaikille tähän kiertoon! :-)

Gabriela 6/27-31

106/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei!

Ihanaa Alexandra, todella hieno juttu että kaikki on kunnossa, uskon että ette malta päästä taas yrittämään, en itsekään jaksaisi odottaa, olen sen verran malttamaton :) Toivotaan että tärppäisi taas pian! Voimia sinne!

Gabriela: tervetuloa mukaan! Ajoitusten järjestäminen on joskus vaikeaa.

Marjana: mukava kuulla että ei tuntunut missään ja oli nopeasti ohi. Toivottavasti lääkärillä on hyviä uutisia jatkon suhteen. Mekin jonoteltiin esikoisen yrityksen aikoihin ICSI-hoitoon julkisella sen 6kk, ja aika meni tosi hitaasti, mutta onneksi se odotus palkittiin, ja heti ekasta kerrasta tärppäsi! Yksityisen puolen hoidot ovat kyllä kalliita, eikä tuo kelan korvaus taida oikein paljon niihin hintoihin vaikuttaa :( Tsemppiä kuitenkin, uskon että kärsivällisyys vielä palkitaan!

Rivari neliötä suunnitellaan, nyt asutaan kerrostalo kolmiossa (tosin oma on tämäkin ja hienosti rempattu, mutta tilaa on vaan liian vähän)

Ovulaatio taitaa olla tänään tai lähipäivinä, nippailee alaselkää ja masua siihen malliin, varastossa pitäisi olla veijareita, saa nähdä miten käy, löytääkö joku niistä perille. Clomifenia mies on napsinut nyt 3 viikkoa, luulen että vielä ei tuloksia näy, mutta toiveikas pitää aina olla.

Iltavuorossa kärvistellään ja sitten ei enää paljon muuta ehdikään tänään tehdä, lapsukaisetkin ovat jo nukkumassa kun meen kotiin, ja näinä päivinä iskee niin tuo IKÄVÄ, kun en nää heitä :(

Mutta oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille!!

Yrittäkäähän jaksaa!

t. Enisa kp 13/27

Kolmatta yritellessä:

Vierailija
107/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kanssakuumeilijat!

Teille on tapahtunut täällä kyllä hurjan paljon viikonlopun aikana. Kaikki viestit luin läpi, mutta vastailen niihin kunnolla kunhan tässä ajatukset lomalta palaavat.

Alexandra: Hienoa, että lääkärireissusi sujui hyvin. Toivottavasti, et kovin katkeroidu, vaikka nekin tunteet on käytävä läpi ja hyväksyttävä. En voi edes kuvitella, miten kamalaa on mennä äitiyspolille katsomaan muiden onnea miettien samalla, mitä itse on menettänyt. Onneksi kuitenkin sait nyt ne terveen paperit eikä tullut enää mitään kurjaa uutista kestettäväksi. Toivon todella, että kiertosi lähtee normaalisti käyntiin ja kehosti vastaanottaa pian uuden hedelmöittyneen munasolun!!

Marjana: Hienoa, että myös sinun lääkärireissuni sujui kivuitta ja sait mukavaa palvelua. Tuntuu kyllä kurjalta, että pitäisi jonottaa puoli vuotta, mutta yksityisen puolen hinnat ovat kyllä todella hurjia, ja kuten itsekin sanoit, niistä ei tiedä varmaksi, tuleeko tuloksia. Teillä kuitenkin on haamuplussia saatu, joten kyllä treffitapaamisia on ollut, mikä kertoo siitä, että se luomuplussakin on mahdollinen, kunhan kaikki vaan menee hyvin. Toivottavasti onnistuisitte nyt noilla pidemmillä pidättäytymisväleillä ja saisitte luomuplussan!!

ON: Lomareissu oli kyllä ihana! Tällainen historiafani kun pääsee haistelemaan ja tuntemaan historiaa, olo on kuin historiankirjaan hypänneellä. Nautin jokaisesta hetkestä ja vauvakuumeilukin jäi taka-alalle. Eli loma onnistui siltäkin osin täydellisesti ja stressi oli poissa! Vauvatilauksia tuli läheteltyä nyt oikein urakalla, joten täytyy toivoa, että edes yksi läheteistä on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Piinaviikot alkakoot. Täytyy tässä vielä varmistella lähetyksiä, kun tuo kierron pituus on niin epäselvä ja ovistikkujakaan en ole saanut hankituksia, vaikka ajatuksissa onkin ollut. Täytyy nyt vain yrittää jatkaa rennolla meiningillä ja toivoa parasta.

Mukavaa tiistaita toivetellen

sopaka 17/30-35

Vierailija
108/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Hienoa kuulla että olet tervehtymään päin =). Toivottavasti kroppa toipuu nopeasti uuteen yritykseen!

Marjana: Olipa mukavaa kun tutkimus sujui hyvin. Osaava henkilökunta tekee ihmeitä pelottavaankin tilanteeseen!

Uusille tervetuloa ja tipahtaneille plussatuulia tähän kuuhun!!!!

On. Pregcheck antoi plussan maanantai iltapäivällä, Clearbluen digi ei ole älähtänytkään. Tänään jo haaleampia viivoja tuosta Pregcheckistä. Nyt vasen kylki kramppaa ihan mielettömästi, selkää särkee ja ovislimat bongattu joten uskon tänään olevan oikean h-hetken. Viel täytyisi mies vakuuttaa asiasta... Mut jos sit jo pääsis tästä ovis piinasta siirtymään raskauspiinailun puolelle.

Helpottunut Wilhelmiina kp 24/34 (??)

Vierailija
109/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Eleonoora - toivoa on aina, se pitää muistaa!! Mä olen kanssa miettinyt, että pitäisikö sinkkiä tai jotain vitamiineja rueta popsimaan. Kyllä se plussa sulle tulee!!!

Marjana - hyvä että jäi hyvä maku suuhun tutkimuksesta vaikka niin jännitit! Ja toivotaan että yhdyntäkielto ei haittaa. Kyllä se yksi simppa löytäisi tiensä oikeaan paikkaan!! Tosiaan kiitos kannustavista sanoista, tiedänhän minä sen että ei tässä vielä huolta ole, mutta minkäs sille mahtaa että on niin pirun vilkas mielikuvitus ja kaikki pahimmat mahdolliset jutut pyörii mielessä joka kerran kun täti tulee vierailulle. Nyt oli kuitenkin ensimmäinen normaalin mittainen kierto, että se on jo hyvä se!!

Riitu24 - Ihanaa kun tunnistat ovioireet. Itse vasta harjoittelen mikä kuuluu mihinkäkin kierron vaiheeseen. Ikävää että vatsatauti jyllää. Inhoan sitä yli kaiken.

Alexandra - Kiva että sait jälkitarkastuksesta hyviä uutisia, kyllä sinua on niin kovin koeteltukin.. Nyt vaan paljon tsemppiä ja toivon täydestä sydämestäni, että nyt alkaisi aurinko paistamaan kunnolla ja pääsisit uudestaan nauttimaan odotuksesta!! Uskon että muiden hyvät uutiset tuntuu pahalta ja mikä siinä onkin, että niitä silloin juuri satelee, kun itsellä ei niitä ole… kurjaa, mutta minkäs näille mahtaa. Ja peukut pystyssä, että kierto käynnistyy. Asenne oikea, uudet tuulet puhaltamaan!!!

Gabriela - pahoittelut tädin vierailusta!

Elisa - onnea ovikseen! Ja mukavaa iltavuoroa.

Sopaka - ihanaa että oli mukava loma!! Toivottavasti stressittömyys palkitaan!!!

On: Vielä ollut aika alakuloinen päivä.. Mutta kyllä se tästä. Viikko on jo hyvällä mallillaan kun on jo tiistai.

martta 2/28

Vierailija
110/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees ehtinyt kiireiltäni teidän juttuja lukea kaikkia. Toivottavasti illalla ehdin!!!

Minä siis kans mukaan tähän pinoon! Täällä tuntuukin aika hiljaista olevan vielä! Meillä siis nelosta yritellään.

Nyt alkaa olemaan oireet sitä luokkaa että ihmettelen syvästi jos täti tulee kylään lauantaina. Siis rinnoista tulee maitomaista eritettä ja alavatsaa nippailee jännästi...no katsotaan!

Äiti1983 kp24/28 (kai!) ja yk 3

Vierailija
111/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs...olin jonkin aikaa tauolla kirjoitteluissani kun odottelin verikokeisiin menoa ja lääkäriä ja muuta sen sellaista.

Nyt sitten nämä edellä mainitut on takana päin ja oikeastaan olis vaan kaikinpuolin parempaa jos en olisi koko tutkimuksia halunnutkaan.

Kaikki meni ihan perseelleen.

Elämä ei todellakaan ole reilua.

Me ollaan aloitettu yrittäminen heti kierukan poiston jälkeen 7/10 jotenka yritystä jo jonkin aikaa takana.

Eilen ssg jossa sain sitten tylyn tuomion...shokki olikin sitten se kun lääkäri sanoi,ettei saa varmaa virtausta kummaltakaan puolelta...:(

Olin jotenkin niin shokissa etten tajunnut koko asiaa. sitten illalla vasta tajusin,että jos siellä ei se neste virtaa niin eihän sieltä mikään muniskaan mihinkään tule. Voi itkujen itkujen itku.

Tämä taival taitaa siis olla meidän osaltamme tässä...en vaan voi ymmärtää!

Huomenna oli tarkoitus soitella tuonne lääkäriin ja saada selkokielinen vastaus,mutta en ole heidän puh.tuntinsa aikaan puhelimen ääressä.

Perkele sanon minä ja kyyneleet valuu taas.......

Minny kp12/28-56 yk liikaa

Vierailija
112/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs...olin jonkin aikaa tauolla kirjoitteluissani kun odottelin verikokeisiin menoa ja lääkäriä ja muuta sen sellaista.

Nyt sitten nämä edellä mainitut on takana päin ja oikeastaan olis vaan kaikinpuolin parempaa jos en olisi koko tutkimuksia halunnutkaan.

Kaikki meni ihan perseelleen.

Elämä ei todellakaan ole reilua.

Me ollaan aloitettu yrittäminen heti kierukan poiston jälkeen 7/10 jotenka yritystä jo jonkin aikaa takana.

Eilen ssg jossa sain sitten tylyn tuomion...shokki olikin sitten se kun lääkäri sanoi,ettei saa varmaa virtausta kummaltakaan puolelta...:(

Olin jotenkin niin shokissa etten tajunnut koko asiaa. sitten illalla vasta tajusin,että jos siellä ei se neste virtaa niin eihän sieltä mikään muniskaan mihinkään tule. Voi itkujen itkujen itku.

Tämä taival taitaa siis olla meidän osaltamme tässä...en vaan voi ymmärtää!

Huomenna oli tarkoitus soitella tuonne lääkäriin ja saada selkokielinen vastaus,mutta en ole heidän puh.tuntinsa aikaan puhelimen ääressä.

Perkele sanon minä ja kyyneleet valuu taas.......

Minny kp12/28-56 yk liikaa

113/354 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan siskot!

Jos ei Cami pahastu niin voisin vähän päivitellä listaa vaikka huomenna. Oltais vähän kartalla, kuka on menossa missäkin eiks vaan? Laittakaa kp:t mukaan tekstiinne, suurin osa sen laittaakin niin saan tehtyä jonkinlaisen yhteenvedon meistä.

Hyvää yötä toivottaa Evis kp 2/30 yk miljoona potenssiin sata tai jotain

Vierailija
114/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

nyt oon tikutellu sen kaksi päivässä, enkä saa haaleaakaan viivaa ovistikkuun. Kp 13 nyt ja luulis jo nyt olevan oviksen päällä, mutta kun ei vaan näy mitään. No, tikutellaan...

Minny, kuulostaa tosi surulliselta tuo sinun tilanteesi. En tiedä kaikista hoidoista, mutta älä vielä luovuta. Onhan niitä sellaisia alkionsiirtojakin olemassa. Lääkärit tietävät kyllä keinoja ja uskon, että kanssasisaretkin voivat valaista asiaa sinulle. Voimia sinulle ja lämmin hali.

Saima kp 13/?, yk 1

Vierailija
115/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanora – En osaa yhtään sanoa greippimehusta, mutta luulisi ettei nyt ainakaan haittaa voisi tehdä? Mutta tosiaan, ei mitään tietoa asiasta. Kyllä ne plussat aina ovat hyviä uutisia. Varhaiskeskenmenoja tapahtuu hirvittävän paljon ja nykyään niistä ollaan entistä tietoisempia tarkkojen raskaustestien ansiosta. Varmasti vielä raskaaksi tulet, nyt kovasti plussatuulia tähän kiertoon.

Marjana – Todella hienoa, että lääkärireissu sujui noin hienosti. Taas sen huomaa miten ammattitaitoinen ja empaattinen henkilökunta osaa tehdä toimenpiteen potilasta huomioiden. Menisipä aika nopeasti, että olisi lääkärin soittoaika ja kuulisitte miten teidän jatkot menevät. Harmi, että teillä päin on noin pitkät jonot. Itsekin olen tutkaillut noita yksityisen puolen hintoja ja kyllähän ne liian kalliita ovat. Eipä auta kuin odotella ja käyttää odotusaika hyvin hyödyksi, jospa kuitenkin raskaus onnistuisi.

Riitu – toivottavasti et itse saa vatsatautia!

Alexandra – ihanaa, että sait hyviä uutisia! Nyt voit vihdoin jättää kamalan kokemuksen taaksesi. Nyt kohti uutta yritystä.

Gabriela – hengaile vaan täällä meidän kanssa, ei haittaa yhtään.

Enisa – toivottavasti clomit tekevät jo tehtävänsä tässä kierrossa! Vuorotyö on niin kurjaa, kun on pieniä lapsia. Tiedän kyllä, itse teen 3-vuorotyötä.

Sopaka – Mukavaa kuulla, että loma meni hyvin ja ennen kaikkea saitte rentouduttua. Joskus tulee liikaa stressattua tätä vauvaprojektia. Nyt sitten piinailu alkaa, toivottavasti lomatuliainen olisi menossa mukana.

Wilhelmiina – Toivottavasti ovis oli nyt, pitkä kierto sinulla ilmeisesti tulossa? Nyt kohti piinailua.

Martta – kyllä se siitä. Ihmeellistä miten sitä joka kuukausi vaan toivo lähtee uudestaan käyntiin ja aloittaa koko projektin alusta.

Äiti – hyvät oireet, toivottavasti saat hyviä uutisia viikonloppuna.

Minny – olen pahoillani, että sait huonoja uutisia. Mutta muista, että nyt saatte apua lapsettomuuteen ja teille varmasti löytyy hoitomuoto, luultavammin koeputkihedelmöitys. Vaikka nyt tuntuu toivottomalta, niin tästä se vauvaprojekti pääsee nyt alkamaan.

Evelina – mukavaa, jos jaksat päivitellä listaa.

Saima – toivottavasti saat ovulaation bongattua lähipäivinä.

Oma napa: Kyllä on taas toiveet niin korkealla etten tiedä uskallanko edes sitä tähän kirjoittaa. Ei haluaisi pettyä taas kerran… Mutta parina päivänä on ikenet vuotaneet verta ja ovat tavallista herkemmät, esikoista odottaessani oli aivan samanlaista. Tulisi nyt jo viikonloppu, en jaksa enää odottaa. Mutta vaikka toivon, niin silti pelkään niin kovasti, että taas tiputaan korkealta ja lujaa!!!!!

Catti kp 21/25-30 yk 9

Vierailija
116/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä!

Oon lueskellut täälläkin puolen menoa kyllä, jäänyt vain kirjottelu vähemmälle.. :) Mutta jännitän kanssanne!

Itselle kp 25/26, yk 1 menossa. Ilmassa väsymystä ja lämmöt koholla olleet koko ajan, vatsassa tuntemuksia lähes päivittäin, juilintaa ja nippauksia.

Tsemppiä kaikille tikutteluun ja piinailuun! ;)

Palaan tarkemmin jahka selviän työpäivästä!

Vierailija
117/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoks ja snif! Esikoinen ei sitte ole enää vauva, iso poika jo. Ensimmäisen yön nukkui jatkettavassa lastensängyssä, eikä pinnasängyssä... Haikein mielin eilen purin pinnasängyn ja laitoin oikean sängyn yökuntoon. Hyvin ainakin eka yö meni, yhdesti tuli meijän makkariin. Asettui kuitenkin kiltisti nukkumaan omaan huoneeseen uuten sänkyyn :)

(.) Sama meno jatkuu. Ei oikein tiiä kumpi on pahempaa tällä hetkellä. Selän jomotus vai mahakipu... Vuorotellen juimii ja polttelee. Limoja edelleen runsaasti. Palellutkin on vähän viime aikoina mikä on outoa minun kohdalla, mutta sekin saattaa johtua ilmojen viilenemisestä :)

Muttis 31/37-43 yk yli vuosi...

Vierailija
118/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkoa kaikille!

Marjana: Hyvä että tutkimus sujui hyvin!! Mua ei ole ultrattu koskaan muuten kuin raskaana ollessa eli en tiedä tuota limakalvon paksuutta. Tosin gyne sanoi tutkimuksessa että limakalvot näyttävät todella hyviltä. En tiedä voiko sen perusteella päätellä mitään? En edes tiedä miten täältä pääsisi ultraan? Omalla paikkakunnalla ei omaa gyneä ole ja aika pitäisi siis varata naapurikaupungista. Tarvitaanko siihen lähete vain miten mahtaa mennä? Jotenkin antoi toivoa se tutkimus ja papa tuossa kuukausi sitten kun kaikki näytti päällisinpuolin olevan kunnossa.

Alexandra: Ostin vehnänalkioöljyä ihan marketista. Kylmäpuristettu Neo-E. Otan joka aamu t-lusikallisen. Ei ole pahanmakuista, vähän öljymäistä tosin tietenkin. Samalla aamuisin otan foolihapon ja sinkkitabletin. Sinkit löysin myös ihan marketin luontaistuotehyllystä. Miten pitkään muuten yrititte viime raskautta? Huomasitko sillä maca-jauheella heti vaikutusta? Ja hienoa että tutkimuksissa kaikki hyvin, ihanaa! Pääsette taas yrittämään ja varmasti se plussa sieltä pian pärähtää! Kohtu on kuitenkin "valmiimpi" kun siellä on jo raskaus ollut. Tsemppiä paljon!

Martta & Catti: Voi kiitos tsempistä! Tahdon itsekin uskoa että se raskaus sieltä vielä alkaa:) Tosin joka kuukausi ei tässä vuoden aikana olla päästy peittoja heiluttelemaan kun mies tosiaan siellä vuorotyössä. Yritän uskoa siihen kun kaksi lasta maailmaan olla saatu niin kyllä se kolmaskin toivonkipinä on olemassa.

Minny: Siis mitä? Mikä tutkimus sinulle tehtiin ja miten se vaikuttaa raskautumiseen? Anteeksi etten nyt tajunnut mistä on kysymys...Voiko asialle tehdä mitään? Hirmuisesti jaksuja ja tseppiä sinnekin!

ON: Päätin piristää päivääni ja mennä tänään kampaajalle, sain peruutusajan kun heti aamulla soitin. Katsotaan miten käy, päätin leikkauttaa pitkät hiukseni aivan lyhyiksi. Kaiken lisäksi ovat nyt tummat ja ajattelin antaa vaalentaa ne omanvärisiksi. Vähän hirvittää mutta ainahan on jotain uutta kokeiltava:)

Muuten ei tänne mitään uutta.KP8 on menossa ja kiertopäivistä en nyt tiedä kun se viime kierto oli niin kamalan pitkä.Tietysti voi olla etten sitten ovuloinut ollenkaan. Toivon että palautuisi kierto ennalleen kun pelottaa että sekin nyt alkaa temppuilemaan:/

Plussatuulia!

Ele kp8/?

Vierailija
119/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis kaikille sanoistanne.

Kävin siis ssg tutkimuksessa jossa todettiin,että "ei varmaa virtausta kummaltakaan puolelta" putket todennäköisessti tukossa siis.

ja ei olla mihinkään hoitoihin suuntaamassa vaan siitä tehtiin miehen kanssa jo päätös ennen näitä ns.perus tutkimuksia. Meillä on jo kuitenkin 3 lasta ennestään.

Mutta ei se poista pettymystä eikä etenkään sitä kamalaa vauvan kaipuuta jota poden.

Olen tietenkin kovin onnellinen jo olemassa olevista lapsistani,mutta olisin halunnut vauvan.

Nyt tämä unelma riistettiin minulta pois ja on vain pieni onnen murunen olemassa,että meillä tärppäisi luomuna.

Elämä on liian epäreilua!!!!!!!

Lääkäri sanoi,että seuraava vaihe olisi sitten mahan tähystys,mutta se on sitten jo taas sellainen tilanne ettemme ajatelleet mennä tätä ssg tutkimusta pidemmälle. näin sovittiin.

minun kroppani on pettänyt minut ja minusta ei ole edes raskautumaan. ARGH!!

Jostain syystö kuitenkin lekuri halusi,että jatkan clomifen lääkkeet ensi kiertoonkin ja niin ajattelin tehdäkin koska kaapissa on pillerit vielä kolmeen kiertoon.

Ne popsin ja huvikseni oviksen tikutan,mutta sitten se on siinä.

Todennäköisesti lopullisesti =(

Anteeksi etten kommentoi muille.

Pää niin tyhjä ettei mitään rajaa.

Minny

Vierailija
120/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan omanapa: Luovutan, pakko jättää kuumeilu vähemmälle. Tulevaisuudessa elellään tjot-meiningillä.

Huomasin että niin on paras meille.

Kuumeilun alussa aloin lukemaan blogeja. Odotuksen odotusta, odotusta ja vauvablogeja.

Nyt monet ovat pitkällä raskauksissaan, saaneet vauvansa ym.

Huomasin kateuden vihreän peikon hiipivän toisten plussien, vauvamahojen ja pienten lasten takia.

Ja hieman todellisuutta kehiin, olen jo neljän lapsen äiti! Kun oikein ajattelen niin totisesti toivon että kaikki pääsisivät oman lapsen tuoman onnen kokemaan.

Silti tässä tilanteessa jätän blogien ja tämän palstan lukemiset hyvin vähälle.

Turhaa stressiä elämään kun mietin kiertopäiviä ja otollisia aikoja. Peittoja ei ehditä/jakseta heilutella tarpeeksi usein.

Ja vaikka parina kuukautena heiluteltiinkin ei tulosta syntynyt.

Nyt alan keskittymään muihin asioihin kuin kuumeiluun. Jospa otamme sen pitkään harkitun toisen koiran perheen iloksi :)

Lähettelen isot onnentoivotukset kaikkien palstalaisten elämään!

Ehkä me vielä kaikki odotuspuolella törmätään, ennemmin tai myöhemmin, tsemppiä :)

Katmam 23/29-46