Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

121/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis 31/37-43 yk yli vuosi...

Höpöttäjä kp oisko jotain 28/29-31

Cami kp 26/30

Pullavainen kp 25/26, yk 1

Wilhelmiina kp 25/34 (??)

Äiti1983 kp25/28 (kai!) ja yk 3

Katmam kp 23/29-46 yk5

Vasculi kp 22/28-36, yk 10

Catti kp 21/25-30 yk 9

Marjana kp 20/31-33 yk 18

Mermaid kp20/26-32

wattu kp 19/30 yk 4

sopaka 18/30-35

Riitu kp 15/33 yk2

Enisa kp 14/27

Tintti-tyy kp 14/26-28 yk 14

Saima kp 13/?, yk 1

Minny kp13/28-56 yk liikaa

kanelit kp 9/31-34 yk 1

Ele kp 8

CatNip kp 8/23, yk 3

Gabriela 7/27-31

Eemas kp 6/24-28, yk 5

Nippu kp 5/30, yk 1

martta 3/28

Evelina kp 3/30 yk miljoona

Alexandra

tässäpä teille lista ihmeteltäväksi ja korjattavaksi. joukosta varmaan puuttuu joku ja kp:t voi olla väärin kun oli hieman hankalaa laskea, kääk. Ilmoitelkaa sitä mukaa kun huomaatte virheitä.

Meillähän on kohta monta testaajaa, jee. Kukas mahtaa olla veturinkuljettaja tälle kuulle?

Hitsit kun mun oikeeta munasarjaa sattuu aika lujaa. Otin just panadolin ja jos kipu vaan jatkuu niin kai se on mentävä näyttämään lekuriin et mikä siellä juilii. Mullahan on just oikeassa munasarjassa joku kysta eli voiskohan se nyt ärtyä kun vieressä kasvatellaan munasoluja hormonien voimin. Ei kivaa ei.

122/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitu: Rupeahan maitohappobakteereita syöttämään koko porukalle, että välttyisitte muut vatsataudilta. Tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen.

Alexandra: Hienoa, että olet saanut terveen paperit!

Tuo sinkki on nimenomaan tablettivalmiste, joka parantaa limakalvojen kuntoa (samoin kuin hiusten ja kynsienkin). Parantaa myös vastustuskykyä. Kannattaa kokeilla. Minä itseasiassa perehdyin siihen sen takia, kun se on joillain miehillä parantanut hedelmällisyyttä. Minun mies siis syö nyt noita(kin) :D

Olen muuten huomannut itsessäni myös pientä katkeruutta tämän miehen spermanäytetuloksen jälkeen. Jotenkin tieto siitä, että raskaus on epätodennäköistä ilman lääketieteellistä apua, aiheutti sen, että raskaana oleviin ja pienten vauvojen kanssa kulkeviin on hankala suhtautua. Ehkä se helpottaa taas jossain vaiheessa... On muuten vaikea pitää itsensä "kiireisenä", ettei ajattelisi ja odottaisi sitä lääkärin soittoaikaa, kun minulla on vain 1 vapaapäivä ennen tuota ensi torstain soittoaikaa ja valitettavasti töissä ehtii kyllä ajatella asiaa liikaakin. Mutta kyllä minä sinne torstaihin asti jotenkin kärvistelen.

Gabriela: Voi harmi, ettei sitä tärppiä tullut. :(

Enisa: Pidän peukkuja, että Clomifen olisi sen verran päässyt vaikuttamaan, että joku simppa olisi teräskunnossa. Oli kannustavaa lukea, että teillä tärppäsi ensimmäisestä ICSI-hoidosta. Minua hirvittää sekin, että ensin joutuu odottamaan ikuisuuden että sellaiseen ehkä pääsee ja sitten jos ei tärppääkään. Olen oikeasti orientoitunut jo siihen, että tuo ICSI-hoito on meidän juttu, vaikka en edes vielä tiedä mitä mieltä lääkäri on. :D

sopaka: Mukavaa, että teillä oli onnistunut loma. :) Ihan kateellisena lueskelen täällä työputken keskellä. :D Pitkää pinnaa piinaviikkoihin!

Wilhelmiina: Sitten vaan peitot heilumaan ahkerasti!

Minny: Eikös noita johtimia voi jollain tavalla aukaistakin? Ettei tarvitsisi muuten ruveta tutkimaan, mutta tehdä joku pieni toimenpide?

Catti: Oi että, tuo ikenien vuotaminen kuulostaa varsin lupaavalta, jos sitä oli sinulla aiemmassa raskaudessakin. Pidän peukkuja ihan hurjasti täällä, että pääset plussaamaan! :)

Eleanora: Minä varasin keväällä ajan yksityiselle ja pyysin, että ottavat ultran. Julkinen puoli ei sitä tee muuta kuin sitten erityissairaanhoidon puolella, jonne tosiaan pitää olla lähete. Eiköhän se lääkäri ole silloin nähnyt sen limakalvon ihan hyvin, jos on sanonutkin sen olevan kunnossa. :)

Oma napa: Minulla on melkeinpä hassu olo hengailla täällä kanssanne, koska kovin suuret odotukset ei ole raskautumisen suhteen. Varsinkaan tässä kierrossa, kun jännitin niin paljon tuota kolposkopiaa, että mahakin oli kipeä viikon sitä ennen. En edes sen takia sitten bongannut tarkemmin oviksen ajankohtaa. Oletettavasti se kuitenkin oli ja meni joskus viikonlopun korvilla, koska enää ei ole mitään oireita vatsassa eikä rinnoissakaan. En siis tiedä edes milloin menkkojen tulisi alkaa. Yleensä melkein kellon tarkasti kun voin laskea sen ajankohdan.

Pitkän tuntuinen viikko on kyllä taas... Ja viikonloppunakin vain yksi vapaapäivä. Silloin täytyy kyllä oikeasti rentoutua ja unohtaa kaikki tekemättömät hommat.

Marjana kp 20/30-33 yk 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sua. olen niin pahoillani huonoista uutisista. Johtimien aukaisu ei ole mikään vaikea ja iso toimenpide, joten älä sitä pelkää. Ja jos sekään ei auta tai et siihen halua mennä niin IVF-hoito on mahdollinen eli sama mitä mulle nyt tehdään kun mulla ei ole johtimia enää ollenkaan. Kallishan se on jos julkiselle joutuu menemään, mutta onnistumisprosentit hyvät. Voimia sulle kovasti toivottelen.

124/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa teille kaikille ja kiitos viesteistä, joita olette toisillenne kirjoitelleet ;) On ollut mielenkiintoista lukea hoidoista ja kokemuksista, peloista ja toiveista. Ihanaa aina huomata, ettei ole yksin näitten juttujen kanssa.

Olen vielä myös neitsyt noitten lyhenteiden kanssa mutta toivottavasti osaan kirjoitella oikein. Eli kp 20/23 menossa ja 2yk:ta mennyt. Eli neljä kertaa vielä jäljellä ja sitten on lampsittava hoitojonoon, koska poden endoa ja ikääkin yli 35 :/ Kolmosta ollaan metsästämässä ja kakkosen kohdalla ja lääkäri sanoi, että ihme on jos luomuna tulee. Ihmeiden ihme tepahtuikin ja kaikki meni lopulta hyvin. Nyt vaan jotenkin jo ihan epätoivoinen olo ennen aikojaan tuon endon ja iän takia.. Tikuttamaan en ole vielä ryhtynyt vaikka varmaankin pitäisi. Miten tuo raskautuminen voi olla joillekin niin helppoa ja tulee jos on tullakseen meininkiä ja itelle tuntuu olevan ihan työn ja tuskan takana. Huokaus.

Oikein paljon teille, joilla kummallisia tuntemuksia on. Toivottavasti olisi enne jostain hienosta ;) Ja jaksamista teille kaikille muille yrittämiseen!

Vierailija
125/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Sääli että sinäkin tipahdit tänne ja sitäkin enemmän olen pahoillani siitä että teille tulee nyt kaiken lisäksi pakkotauko yrityksestä. Ihanaa kuitenkin että jaksat olla niin positiivinen! Toivottavasti ainakin taustailet teidän seuraavaan yritykseenne asti, seura kelpaisi :)

Enisa84: Kiitos! Luulen itsekin että meidän yrityksemme jatkuu niin pian kun mieheni tulee työmatkaltaan kotiin. :) Tietenkin epätietoisuus siitä missä vaiheessa kiertoa mennään jonkin verran latistaa. Voi alkaa tuntua varsinaiselta pakkopullalta jos joka toinen päivä- menetelmällä mennään pidemmän aikaa. Mutta, katsotaan…

Nautinnollista ovista sinne! Olen kyllä kateellinen teille, jotka tunnette oviksenne! Toisaalta, eipähän tarvitse kärsiä oviskivuista näin :)

Sopaka: Kiitos! Pelkään tosiaan itsekin näitä vahvoja katkeroitumisen tunteita. Tänään kuitenkin sentään vähän helpotti. Se samainen työkaveri, joka eilen kertoi että heille tulee vauva, kertoi tänään että hänen vaimonsa sai keskenmenon tammikuussa. Hänkin oli joutunut lääkkeelliseen kohdun tyhjennykseen, mutta toisin kun minulla, kaikki meni hänellä hyvin. Tämä ehkä nyt vähän saa omat tunteet perspektiiviin, että kyllä sitä sattuu muillekin, ettei kaikille muillakaan ole niin helppoa. He kuitenkin joutuivat vielä sen keskenmenon jälkeenkin yrittää 4kk ennen kun tärppäsi. Olen todella onnellinen heidän puolestaan. Ja niin hirveältä kun se kuulostaakin niin heidän kokemuksensa helpottaa jotenkin itseäkin pääsemään tämän yli.

Mukavaa että teillä oli nautinnollinen loma ja ovistakin on nyt hyödynnetty oikein kunnolla. Nyt sitten seuraavaksi piinailemaan!

Wilhelmiina: Nautinnollisia oviksen hyödyntämishetkiä!

Martta84: Uuteen nousuun vain! Ja oikeassa olet siinä että nyt kun itse yrittää raskautua tuntuu että kaikki ympärillä, joilla ei vielä ole lapsia, ovat raskaana!

Äiti1983: Hyvältä kuulostaa! Ja ei kun plussaamaan siitä!

Minny: Kuulostaa aivan hirveältä! En voi kuvitellakaan miltä sinusta tuntuu! Saitko kuitenkin soitettua lääkäriin tänään? Niin että saisit kunnollisen vastauksen? Pidä nyt huoli siitä että saat sen! Halaus!

Saima12: Yritä jaksaa odotella, kyllä se ovis sieltä vielä tulee. :)

Catti: Hyvältä kuulostaa sinunkin oireesi. Ei muuta kun plussaonnea! Koska meinaat testata?

Ele: Ainakin yritän uskoa siihen että kun kerran on raskautunut, raskautuu nopeammin uudelleen. Aika näyttää. Meillä oli takana yritystä vuodenvaihteesta, eli yk6 oli se mistä tärppäsi. Olin käyttänyt greippimehua, omenaviinietikkaa ja punaviiniä jo aikaisemmissa kierroissa, mutta tuossa viimeisessä otin siis maca-jauheen käyttöön. En tietenkään tiedä oliko sillä mitään tekemistä raskautumisen kanssa, mutta sitä nyt otan taas :)

Minun mielestäni on ihanaa tehdä tollaisia muutoksia, joita sinä teit hiuksillesi! Välillä on vain niin mukavaa muuttaa kampaustaan ihan kunnolla. Piristää kummasti mieltä.

Katmam: Olet ollut hyvää seuraa, joten mielelläni sinut kyllä täällä pitäisin, mutta teet niin kuin parhaaksesi katsot. Oikein hyvää syksyn jatkoa sinulle ja toivottavasti törmätään odottavien puolella!

Marjana: Onko sillä mitään väliä mistä noita sinkkitabletteja ostaa? Voisin kyllä hankkia niitäkin, ei kai tässä vaiheessa ole mitään väliä vaikka aamun aloittaakin raskausmultitabsilla, omenaviinietikkatabletilla, greippimehulla maca-jauheella ja siihen vielä päälle sinkkitabletti ? Ihan hullujen hommaa, mutta sitä tämä yrittäminen teettää… Ihan hirveitä tosiaan nämä katkeroitumisen tunteet, en halua olla sellainen ihminen. Varmasti on juuri niinkun sanoit että tämä vaikea vaihe nyt aiheuttaa meille sen ja varmasti vielä helpottaa.

Ihanat veikat: Tervetuloa joukkoon!

ON: Ihana tunne kun voi oikeasti elää ihan normaalisti! Ei enää siteitä, ei alapesua, ei hysteriaa! Valkovuotoa on jonkin verran, välillä tulee ihan kunnolla. Yritän ottaa sen positiivisena merkkinä.

Pitääkseni ajatukset vähän muissakin asioissa kävin tänään ostamassa 198 tulppaanin ja 150 krookuksen kukkasipulia. Viikonloppuna olisi sitten tarkoitus istutella niitä. Muitakin pihatöitä olisi tiedossa.

Vähän jopa jännityksellä odotan ensimmäistä ässäilykertaa. Viime kerrasta kun on AIKAA!

Alexandra

Vierailija
126/354 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

nyt ketuttaa. Katsoin eilisiltaista ovistikkua uudelleen, kun siinä oli haamu ja tän päiväisessä taas ei mitään. Siis oliko se ovis nyt sitten eilen illalla tai joskus yöllä, kun tämän aamuiseen ei tullut mitään haamuakaan? Kaikki muut ovistikut on ollu ihan valkeita, vain eilis iltaisessa oli selvä joskin vaalea toinen viiva. Voi ei, oltiin miehen kanssa niin väsyneitä eilen illalla, ettei edes heiluteltu peittoja, nukahdettiin vaan heti saunan jälkeen. Tarkotus oli kyllä hommailla, mutta nukahdinkin ja sitten heräsinkin vasta aamuyöstä, en sitten viitsinyt miestä herättää 5:ltä hommiin, joten se jäi. En silloin tajunnut, että se haalea haamu saattoi olla ovikseni. Voi ei, jos olisin sen tajunnut olisin kyllä herättänyt. Viikmeksi hommailtu 3 päivää sitten. Tuskin on niin sitkeitä simppoja, että ovat selvinneet ovikseen saakka. Mies tulee tänään tosi myöhään töistä ja on varmasti väsynyt, joten ei päästä hommiin tänäänkään. Ainakin luulen niin. Yritän kuitenkin houkutella, jos vaan jaksais. Tais mennä tämä kuu ihan poskelleen. Anteeksi vuodatus, mutta tuntuu niin pahalta, kun oon ihan vihree tässä testauksessa ja saatoin missata oviksen, jota on nyt odotettu yli vuosi...Onko kellään kokemusta Sofi ovulaatiotesteistä, että kuinka tumma viiva tulee oviksessa?

Saima kp 13/? yk 1

Vierailija
127/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen aamuvisiitti kahvin seuraksi! On se vaan ihanaa kun voi lukea täältä muidenkin kuulumisia!

Aleksandralle onnea istutus puuhiin!!! Ja hienoa että olo on hyvä.

Saima12 - toivottavasti on ollut sitkeitä simppoja, ja väijynyt parasta hetkeä. Eikös joku laittanut että voipi kestää jopa 7vrk. Mulla aiakin on kyllä semmoinen käsitys että ovistestissä pitäisi olla tasavahvat viivat. Mutta toki ei mulla kokemusta ole sofi-testeistä.

on: mua ihan hirvittää jo valmiiksi oviksen hyödyntäminen... Oon ollut ihan tosi väsynyt. Itku pääsee melkein joka ilta ja sänky on nukkumiseen liiankin houkutteleva. Olen syksyisin aina tälläinen. Ei kauheasti ole toiveita kyllä raskautumiseen. Mutta jos nyt yrittäisi tjot meiningillä. Vaikka minkäs tälle kuumeilulle mahtaa. Ei täältäkään osaa olla pois! Ja kummasti kaikki vauvaan liittyvä houkuttelee. Onneksi tänään on jo torstai!!! Huomenna alkaa viikonloppu ja saa nukkua, nukkua ja nukkua!! No ainakin ottaa rennosti, ei noi muksut varmaan hyvää tykkää jos äiti vaan nukkuisi koko ajan.

Martta

Vierailija
128/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tuossa aiemmin vuodatin pitkät pätkät missattua ovista. Nyt tuntuu paremmalta. Mies tuli kotiin 9:n jälkeen illalla, väsyneenä kuten arvelinkin. Mutta ei pannut pahakseen pientä peittojen heiluttelua myöhään illalla. Kun oli niin väsynyt niin hoitelin hommat, onhan se hauskaa joskus näinkin, sai mies levätä ja vaan nauttia. Joten, ihanaa, jos se ovis nyt sitten oli, yritimme ainakin hyödyntää sen. Tilasin sitten tänäaamuna netistä raskaustestejä, että voi testailla sitten joskus ensiviikon lopulla.

Ai niin, pientä nippailua (kaksi kertaa) tuntui eilen illalla nukkumaan mennessä oikealla puolella munasarjan kohdalla. Olikohan se ovis nyt silloin. Toivotaan!

129/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve, kiitos listan päivityksestä. Toivottavasti munasarjan jomottelut loppuivat.(?)

Alexandra: Minä ostin sinkin apteekista töissä ollessa, mutta uskoisin, että saa ihan marketistakin. Vahvuutta kannattaa toki katsoa. Tuossa on 15mg sinkkiä per tabu. Varsinkin joissain markettituotteissa on joskus se vika, että niitä saa ottaa 3 tablettia ennen kuin saa saman milligrammamäärän.

Onko tuo maca-jauhe oikeasti aivan hirveää? Käsittääkseni se voisi auttaa parantamaan miehenkin hedelmällisyyttä. Mietin vaan, että jos se on aivan hirveää, niin en varmaan saa miestä sitä syömään. :D Nyt se kuitenkin kiltisti napsii nuo monivitamiinit, sinkit ja omegat.

En minäkään halua olla katkera, mutta pakko ne negatiivisetkin tunteet on käsitellä. Ja uskon, että oikeasti helpottaa, kun pääsee eteenpäin.

Martta: Otat viikonloppuna kunnon päikkäreitä. :) Ja kyllähän niitä petihommiin innostuu, vaikka väsyttäisikin. Sanot vaan miehelle ajan ja että houkuttelee sinut sänkyyn, vaikka kuinka väsyttäisi. ;)

Oma napa: Ei mitään uutta. Luin eilen, että tällä hetkellä hoitojonot yltää viikolle 8 asti. Jokainen minuutti siihen lääkärin soittoaikaan tuntuu pirun pitkältä. Sitä ennen me ei päästä ainakaan tuohon jonoon, joka tosiaan tulee yltämään vähintään maaliskuulle. Mikäli siis inseminaatiota ei voida edes kokeilla aiemmin. Sitähän ei vielä tiedä. Ihan oikeasti tuntuu, että aika on pysähtynyt tämän asian takia.

Eilen jomotteli alavatsaa jostain syystä, mitä en kyllä oikeastaan keksinyt miksi. Itseasiassa pelkäsin heti, että saan jonkun komplikaation siitä kolposkopiasta ja joudun antibioottikuurille tms. Ehkä pikkuisen on mieli herkillä, kun ensimmäisenä sellaista kuvittelin.

Marjana kp 21/30-33 yk 18

Vierailija
130/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on marketista ostettu Zinkosan-merkkinen sinkki käytössä. Yhdessä tabussa on sinkki 150mg ja c-vitamiinia 75mg. Pakkauksessa lukee: Ihon hyvinvoinnille, ylläpitää vastutuskykyä, solujen suojaksi ja säätelee entsyymitoimintaa. Varmasti jotkin merkit sisältävät vähemmän tuota itse sinkkiä mutta zinkosanissa sitä ilmeisesti onriittävästi. Itse olen juonut greippimehua nyt vain joka toinen päivä lasillisen. Omenaviinietikkaa en ole ottanut nyt ollenkaan. Vehnänalkioöljyä sen 1tl aamuisin. Nyt on lähdettävä työpaikkahaastatteluun joten en ehdi enempää kirjoitella.

Eleonora

131/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellää tietoa, kannattaako Femi Soijaa käyttää? Muistelen ykkösen kohdalla vuosia sitten, että silloin soijaa pidettiin hyvänä estrogeenin tuottajana. Nykyisin vissiin on aikasta ristiriitaista tietoa soijasta.. Tuo greippimehu on minulle ihan uusi juttu. Käykäs siihen ihan perus tuoremehu mitä kaupasta saa? Sinkistä juttelin miehelleni eilen, eikä tuo nyt heti sitä ainakaan teilannut ;)

Marjana: Vaikka minulla tämä projekti on vasta alkamassa niin hieman tiedän miltä sinusta tuntuu. Ja loput voin kuvitella. Aika on niiiiiin piiitkä, kun jotain kovasti odottaa :/ Toivottavasti saisit jotain muuta ajateltavaa edes joskus ;) Meikäläisellä on lekuriaika 10.10, sinne asti pitää odotella, että saa sitten lähetteen Kättärille perusteellisimpiin tutkimuksiin. Niihin "onneksi" pääsen, kun poden endoa ja minulla on arpeumia vanhoista operaatioista. Toiv vaan se aika ei menisi kovin pitkälle sitten taas. Kello tikittää ja meikäläinenhän tästä ei enää nuorru ;D

Kaikille muille taas onnea yrityksiin :) Ja kiitos tervetulotoivotuksista!

kp 20/23(?) yk 2

Vierailija
132/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon puute alkaa hiipimään koko raskautumiseen, niin olen taas pysytellyt taka-alalla.

evis- Kiitos listan päivityksestä, mun kohdalla meni päivät ainakin ihan oikein

Marjana- Voi Plääh, odotuksen odotusta teillä :( Mutta onhan se mahdollista, että plussatte ihan luomunakin vaikka tästä kierrosta:)

Martta84- Tota väsymystä tuntuu olevan liikkeellä enemmänkin. Mä en olis viime viikolla muuta tehnytkään, ku nukkunu. Naapuri valitteli tällä viikolla samaa "vaivaa". Hemmetin syksy!!

Saima12- Kakkosta kun yritettiin sain aina ovis-testiin jonkunlaisen viivan. Kun ovis oli, niin se testi-viiva oli vähintään kontrolliviivan vahvuinen. Sulla on niin pienet kP:t että ovis voipi olla vasta tuloillaan.

Alexandra- Ihanaa, että olet viimeinkin toipunut. Mahtoi töissäsi olla aikamoinen arvauskerho sun tilanteesta.

katmam- alkaa samat fiilikset hiipiä täälläkin päähän... Ketuttaa ihan vietävästi ja kateuden peikko kasvattaa kokoaan joka hetki. Hävettää oikein myöntää, mutta en soittanu edes hyvälle ystävälleni kun hän sai lapsen muutama viikko sitten. "Syntymä-tekstariin" tietty vastasin pakollisin onnitteluin ja blaa-blaa-blaaaaa. Eihän muiden vauvat ole multa mitenkään pois, mutta tuokin kyseinen vauva oli vahinko(jo kolmas vahinko samaiselle tyypille) ja pitkään arpoi pitääkö edes sitä. En tiedä miten reagoisin, jos taas joku läheinen raskautuisi..Meidän yrityksen aikana jo 4 hyvää kaveria on raskautunut. En mä ole oikeasti tällänen :(

minny- Voi sua :( Saako kysyä miksi olitte päättäneet jättää tutkimukset tähän pisteeseen? Onko sopimus ihan ehdoton? tsemppiä kuitenkin ja jaksamisia.

Ele- Sähän päädyit radikaaliin muodonmuutokseen. Mä en uskaltaisi. Oon myöskin pitkähiuksinen blondi ja aion pysyä sellaisena. Miltäs lopputulos näyttää?

muttis- sunhan oireet kuulostaa hyvältä...koska uskallat testailla?

Catti- ja sulla myös...tosi lupaavalta suorastaan. koska testipäivä??

äiti1983- Ai säkin aiot plussata tässä kierrossa =D

Oma napaiseni- Tässä kierrossa ei viime kierron tapaan todellakaan tarvinnut etsiä ovista. Sellaset jättilimat ja mahanjomotukset on ollu, että puuh sentään!! Ovis oli siis eilen ja alamahan jomotus jatkuu, vaikka munisten nippaukset loppuu yleensä ovikseen niinkuin seinään. No eihän mulla sivuilta enää nippailekkaan, vaan jomottaa enemmänkin kohdun paikkeilta. Limat on jo kadonneet ja yllättävän kuivilta paikat vaikuttaa. Pupuiltiin eilen ennen ovista ja viimeksi kp 12. Mahtoiko nuo eiliset lähettiläät ehtiä kuukauden toimitukseen??

Piinailu alkakoon.

tintti-tyy kp 15/26-28 dpo 1 yk 14

tää kierto menee 28 päiväiseksi, jo ja kun bongasin oviksen

133/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINAn kuulumisia käynyt täällä katselemassa ja pitkään aikaan ei ollut uutisia sinulta mutta olethan sinä vielä täällä. Minulla peukut pystyssä yritykselle, jospa tämä kierto on nyt SE KIERTO sinulla!!! Paljon tsemppiä, sinä niin ansaitsisit jo pienen nyytin!!!

Helene 13+5 vierailemassa

Vierailija
134/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Saas nähdä miten vauvan yrityksen käy... Ovulaation pitäisi olla huomenna ja olemme lähdössä reissuun, jonka vuoksi emme tapaa miehen kanssa pariin päivään (majoitumme eri paikoissa). Jos minä en lähde matkalle, hän lähtee silti. Myöskään mitään kiinnostusta tuolta toiselta puolelta ei näytä olevan sänkypuuhiin, enkä halua painostaa. Katsellaan... Neljäs kerta olisi käsillä, mutta jotenkin toivo alkaa hiipua siitäkin huolimatta, että yritys on VASTA neljäs.

CatNip 8/23 yk 4

Vierailija
135/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juuri kirjauduin sivuille, vaikken koskaan olisi itsestäni uskonut moista vauvakuumeilua, että tänne asti ajautuisin, mutta elämä on onneksi yllätyksiä täynnä. Aikani luettuani muiden juttuja on aika lisätä oma lusikkani vauvakuumeilusoppaan. Kun tuota ikää jo on karttunut niin päätimme jo muutama kuukausi sitten aloittaa esikoisen yrittämisen tässä kuussa. Tosin ajatus alkoi saada valtaa jo yhä enemmän ja enemmän muutama kuukausi sitten ... aloin tarkkailemaan kiertoani, tilasin aikaa gynelle hormonikierukanpoistoon jne. Kaupoissa olen edelleen itseäni suojellakseni pystynyt pitäytymään vauvanvaateosastoista erossa.

Kiertoni on ollut muutaman viime kuukauden 28 päivää ja viime kuussa jopa tikutin ovulaation vain ollakseni tietoinen tuleeko se ja missä kohtaa kiertoa :-D... kaikkeen sitä sortuu. Hormonikierukka on ollut poissa puolitoista kuukautta ja kaikki valmiina raskautumaan :-D

No hyppään suoraan tähän ekan yrityksen kuukauteen. Viime kuussa clearbluen ovistesti näytti hymynaamaa maanantaina eli kp 15 (jätin muistaakseni sen edellisen päivän tikuttamatta tuolloin, eli on voinut näyttää hymynaamaa jo kp 14 kohdalla). Tässä kuussa aloitin tikuttamisen vasta kp14, mikä oli päivää ennen kuin ovistestin olisi pitänyt hymyillä , eli viime sunnuntaina... koska luotin tuohon säännöllisyyteen ja nyt olen sitten sunnuntaista asti (eli neljä päivää) mitannut vain negat ovistestejä :-/. Nyt ollaan kp 18 kohdalla ja ovistesti siis edelleen negaa. Oma mieli tekee tietenkin jo vaikka mitä... onkohan ovis ollut jo hieman aiemmin kuin viime kuussa ja aloitin tikuttamisen vaikkapa päivän liian myöhään? Tai sitten stressasin loppuviikon kovasti ja ovis on jäänyt kokonaan välistä? tai tai tai.... nyt sitten kuuntelee kehoaan liiaksikin ja miettii et viime kuussa kun hormonikierukka oli just otettu pois tuli oviksen jälkeen kuiva kausi ja nyt ei ole tullut vielä kuivaa kautta, että josko tämä nyt olisikin merkki jostain.

Koitan suhtautua mahdollisimman positiivisesti asioihin ja pitää tätä mielenkiintoisena matkana... mutta kyllä sitä vain pettyy huomatessaan jo ovistestienkin näyttävän negaa juuri hetkenä jolloin niiden ekan kerran toivoisi näyttävän plussaa.

Riinuska 18/28 yk 1

Vierailija
136/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullavainen - Hyvältä kuulostaa. Koska aiot testata ,että päästään sinun kanssa jännäilemään?

Muttis - Samaten sinulla edelleen hyvät oireet. Toivottavasti olisi nyt plussaoireita!!! On se vaan haikeaa, kun yht´äkkiä omasta pikkuvauvasta kasvaa iso poika. snif!

Ele - Tuliko kivat hiukset? Varmasti piristi mieltä :)

Minny - Ajattelikohan lääkärin vatsantähystystä sen takia, että voitaisiin tutkia et onko putkien tukossa olo endometrioosin syytä? Sitten kun olet sulatellut uutisia, kannattaa tähystystä miettiä ihan senkin takia että voitaisiin tutkia endon mahdollisuus ja saat sitten siihen oikean hoidon ettei pääse kovin ärhäkäksi. Itsellänihän on endometrioosi, joten siksi sitä ajattelin ensimmäiseksi - toivottavasti sinulla sitä ei kuitenkaan ole! Onneksi teillä on jo kolme lasta ennestään, mutta tiedän tunteen kun syli kaipaa vauvaa. Kyllä niitä ihmeitäkin tapahtuu.

Katman - Hyvää jatkoa. Rennolla meiningillä plussaat varmasti jossain vaiheessa ihan huomaamatta.

Evelina - helpottiko kipu? Mukavaa, että päivitit listaa!

Marjana - Hengaile vaan meidän kanssa täällä. Ehkäpä se on välillä mukavaa, kun ei tiedäkään kierron vaiheita niin tarkasti. Odottelu on kurjaa, toivottavasti aika kuluisi nopeasti ja olisi jo maaliskuu!!!

Ihanat veikat - tervetuloa! Toivottavasti kolmaskin lapsi onnistuisi luomuna endosta huolimatta. Mullakin endopaholainen seurana ja ensi kuussa sitten eka aika lapsettomuuspolille.

Alexandra - Ihanaa, että olet terve!!

Saima - Ei ole kokemusta noista ovistikuista. Davidin ovisliuskoissa on aina ollut aivan haalea viiva, kun olen testannut. Kun ovulaatio lähestyy niin viiva tummenee kokoa ajan. Yleensä ovulaatiopäivänä viivat ovat yhtä tummia tai lähes yhtä tummia. Seuraavana päivänä tulee sitten enää haalea viiva. Toivottavasti joku osaisi kertoa sinulle kokemusta noista Sofin testeistä. Ja toivottavasti ei nyt kuitenkaan mennyt ovis sivusuun, hyvä että sait miehen kellistettyä :)

Martta - kyllä vauvanteko on välillä rankkaa, kun ei aina jaksaisi. Onneksi ässäily on kivaa, kunhan siihen puuhaan jaksaa lähteä :)

Tintti-tyy - eiköhän lähettiläät ehtineet perille ja on varmasti edellisetkin lähettiläät hyvissä voinneissa.

Catnip - harmi, jos ovis jää hyödyntämättä.

Riinuska - tervetuloa! Olisko ovulaatio ollut tässä kierrossa vähän aikaisemmin jo, että jäi huomaamatta? Oliko sulla ennen kierukkaa säännöllinen kierto?

Oma napa tai ennemmin tissit :)

Mun tissit on kipeät ja ne on jotenkin koko ajan tiellä. Naama kukkii ja ikenet hellänä. Aamulla testailin malttamattomana ja eipä siinä mitään näkynyt. Joko liian aikaista tai sitten olen taas kehittänyt kunnon valeraskausoireet... joten jatkan odottamista. Tylsää............

Catti 22/25 yk 9

Vierailija
137/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalat alaselkäjomotukset ja mahan turvotus ja kipuilu päällä. Eilen illalla alkoi pistellä oikean munasarjan kohdalta ihan mahottomasti ja alaselkääki nippaili. Kyllä harmitti ihan mielettömästi, kun laskin, että viimeisestä peittojen heiluttelusta oli 3 päivää ja molemmat ihan raatoväsyneenä jo nukkumassa. Sit olin jo tyytynyt kohtalooni ja sanoin vaan miehelle, että tuntuuki, et ovis tuliski vasta nyt. Kylläpä mies yllätti minut positiivisesti kun alkoi siinä sit kuitenkin lämmitellä mua touhuun ja talletukset saatiin laitettua. Täytyy nyt sanoa, että ainakin yritetty on ja kunnolla. Edelleen tosiaan alaselkä hurjan kipeä ja maha on ihan pallona turvonnut. Farkutki kiristää, vaikka vielä toissapäivänä ei mitään ongelmaa :D Olen muutenkin miettinyt, että ovuloinkohan vain joka toinen kuukausi. Nimittäin joka toinen kuukausi minulla on kauheat kivut ja nännit on arat ja muutenkin tunnen oviksen kunnolla, mutta joka toinen kk ei mitään erityisiä tuntemuksia. Noh, en tiedä...

Enisa: Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä ja miehesi lääkityskin on tuonut edes jotakin tulosta, vaikkakin lyhyellä ajalla. Pidän teille paljon peukkuja!

Wilhelmiina: Miten kävi, saitteko oviksen hyödynnettyä? :) Kohta pääsetkin sitten testailemaan, hurjaa!

Martta: Toi pettymys on aina niin kurjaa. Meilläkin menossa vasta yk4, mutta silti se on joka kerta mielen pistäny maahan, kun täti on kurvannut paikalle. Sitä itselleen yrittää järjen äänellä puhua, että ei se raskaus mikään itsestäänselvä juttu ole ja ei olla vielä pitkään yritettykään, mutta ei sitä itselleen, omalle kuumeilullee ja toiveilleen mitään voi. Onneksi sinullaki mieli jo kääntynyt parempaan suuntaan! Toivottavasti tämä olisi teidän, niin kuin meidän muidekin, kuukausi!! :)

Äiti: Oireet kyllä kuulostavat äärimmäisen lupaavalta. Milloin meinasit testata ja ryhtyä veturinkuljettajaksi? :))

Minny: Kuulostaa kyllä todella kurjalta! Saako udella, onko päätöksenne hoitojen/tutkimusten jatkamisesta lopullinen? Oletko ottanut selvää, miten vaikeasta toimenpiteestä olisi kysymys, jos nuo johtimet avattaisi? Tsemppiä ja voimia sinulle! Onneksi kuitenkin olet saanut omia kullannuppuja, vaikka eihän se kuumeilua ja vauvan kaipuuta mihinkään poista..

Evis: Kiitos paljon listan päivityksestä!! Minneköhän Cami on kadonnut linjoilta? :O Paljon tsemppiä sinulle tähän kiertoon! Toivottavasti selkä ei tee tenää!

Saima: Itse en ole koskaan tikutellut ovista, vaikka monesti tässä kuumeilun aikana olenkin harkinnut sitä. Toivottavasti tuo merkki kuitenkin on tarkoittanu ovista, kun tilauskin on laitettu tulemaan. Pidän teille peukkuja!! :)

Catti: Kuulostaa kyllä todella hyvältä noi sinun oireesi kerta aikaisemmasta raskaudesta on ollut samanlaisia! Milloinka testailet?? Ihana olisi täällä päästä kuulemaan mukavia uutisia!

Mites Pullavaisen testailut?? :)

Ele: Minäkin kävin vast'ikään kampaajalla leikkaamassa pitkät hiukseni lyhyeksi. Hetken aikaa meni tottua, mutta olen kyllä ollut tyytyväinen lopputulokseen. Toivottavasti sinäkin!

Toivottavasti kiertosi palautuu normaaliksi ja ovuloit! :)

Katmam: Tsemppiä rohkeaan päätökseen! Toivon todella, että stressinne vähenee ja tjot-meininki tuottaa tulosta :)

Ihanat veikat: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti teillä tärppää ihan luomusti endosta huolimatta ja saatte jättää noi hoitojonot välistä!

Alexandra: Onpas ihana kuulla, että tunnet itsesi terveeksi. Kun fyysisesti tervehtyy, riittää enemmän aikaa hoitaa omaa henkistä jaksamista. Mukavaa, että laittelet pihaa ja puutarhaa. Kunpa itsekin jaksaisin. Kanervia mietin, että pitäis käydä ostamassa ja istuttelemassa.

Marjana: Voin vain kuvitella, miten hitaalta ajan kulu sinusta tuntuu. Olisipa jo se teidän lääkärin soittoaika, ja pääsisitte asiassa eteenpäin. Kovasti toivon, että pidemmät puuhasteluvälit ovat edesauttaneet siihen, että muutama laadukas yksilö löytäisi hedelmöittämään munasolusi ja onnistuisitte luomuna. Hienoa on, että ette ole luovuttaneet ja jaksatte uskoa ja yrittää. Se varmasti palkitaan. Katkeruuden tunteet ovat luonnollisia ja ne on hyväksyttävä ja käytävä läpi. Pääasia on, ettei katkeroidu omaan kumppaniinsa, vaan edelleen hoitaa parisuhdetta. Tämä asia kuitenkin vaikuttaa olevan teillä kunnossa!! :)

Tintti-tyy: Ihanaa, että olette hyödyntäneet oviksen. Luin artikkelin, jossa kerrotiin, että hedelmällisin aika yhdynnälle on ovista edeltävänä päivänä ja ovispäivänä, joten uskon todellakin, että tilauksenne on mennyt oikeaan aikaan. Tsemppiä piinailuun!! :)

CatNip: Älä menetä toivoasi! Nyt tsemppiä hankalaan matkatilanteeseen. Vaikeaahan se on pettymysten jälkeen aina koota itseään uudelleen, mutta yritä kuitenkin!! Voimahalit!

Sateisin terveisin

Sopaka 19/30-35

Vierailija
138/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kerran tänne kirjoittanut kommenttia,mutta näköjään se katosi! :D

No siis; minä testasin tänään hätähousuna, nega tuli, aivan kuten arvelin. Aluksi olin näkevinäni siinä häivähdyksen plussasta, mutta harvemmin nämä liene uskon asioita ovat olleet;D

Ostin toisen testin myös, jonka teen lauantaina, mikäli menkat ei huomenna ala!

Mutta hyvällä sykkeellä eteenpäin ja tuolla ryhmän puolella jo kerroinkin päivän hauskimman;

mies sanoi kotiin tultuani, että pitäskö ensi kuussa hakea ovisviikolle pornolomaa ;D

Hyvillä mielen eteenpäin!

Tsemiä piinailuihin kaikille! Jään seurailemaan taas hetkeksi-jos maltan! ;)

139/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miten paljon tekstiä tullut yhden päivän aikana. Alkaa monella olla kohta hikiset paikat.

Pullavainen, testaa ihmeessä jo heti huomenna. Jos edes olit näkevinäsi jotain niin huomenna ihan oikeasti näet, usko pois. Minä oon niin hullu testausfriikki, etten malta odottaa teidän muiden testauksien tuloksia saati sitten omiani.

Tervetuloa munkin puolesta Riinuska ja Ihanat veikat. Lisään teidät listalle seuraavaan tekstiin. Ja tsemppiä teillekin tähän kuumeilun auvoiseen maailmaan.

Marjana, musta on niin ihanaa et oot täällä. Älä vaan mene mihinkään, olet niin ilahduttanut monien päivää täällä. Jaksuja sulle odotteluun. Tiedän niin tunteen kun pitää vaan odottaa ja odottaa eikä mitään muka tapahdu. Mutta ajattelepa kuinka kauan mäkin jouduin odottamaan ja niin vaan nyt on se kuukausi kun vihdoin pääsin tänne tositoimiin. no ei varmaan lohduta, mutta koita jaksaa.

Martta, jaksuja väsymyksen selätykseen. Sitä on tosiaan nyt liikkeellä, mitä lie syys tai tympääntymisväsymystä, huoh, kynttilät palamaan ja peiton alle, kyllä se siitä. Ja jotain hyvää herkkua, suklaata?

Alexandra, ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin. Voin vaan kuvitella minäkin, kuinka töissä ovat supisseet sinusta. Aikas törkeetä. Pääasia, että olet kunnossa ja pääsette uuteen yritykseen. Miten jaksat henkisellä puolella? Toivottavasti jo valoa tunnelin päässä? Voimahalit vielä kerran.

Katmam, mulla kanssa alkanut kateuden peikko nostamaan päätään. Tulee niin surullinen olo kun joka puolella ihmiset ilmoittavat onnellisesta perhetapahtumasta. Koitan tietty minäkin onnitella ja kysellä kaikki normikysymykset ja olla normaalisti, mutta sitten kun on yksin niin alkaa ketuttamaan. Miksi kaikki muut, mutta en minä? Mitä pahaa olen tehnyt, että ensin kärsin kahdesta kohdunulkoisesta ja sitten kuka tietää raskaudunko ikinä. Ja samaan aikaan toiset päivittelee, et huh tulinpa raskaaksi vahingossa, mitähän tekis, pitäiskö vai abortoisko. Siis niin näen punaista.

Minny, mikä teillä tilanne jos saa kysyä? Voi niin toivoisin että kaikki järjestyy tavalla tai toisella.

Helene, ihanaa kuulla susta. Joo täällä ollaan ja nyt oikeesti se vika yritys ellei viikonloppuna tule lottovoitto hheh. Ihanaa odotusaikaa sulle ja tulehan taas moikkaamaan. Tiedätkö yhtään mitä Iltikselle kuuluu? Ikävä teitä molempia!

Muttis, oi mitkä oireet. Nyt testiä kehiin nainen, eikös vaan? Mulla on pieni kutina, että josko nyt olis sun vuoro..tsemppiä.

Elellä melkoinen muodonmuutos. Voisi piristää omaakin mieltä jos vaihtais kokonaan tyyliä. Mulla kans tosi pitkät hiukset, mutta en vaan uskalla tempasta vaikka välillä mieli tekiskin. Tuliko siitä hyvä?

Tintti-tyy, hyvät ovisoireet sulla. nyt vaan sitten jännittämään tulosta. Huh heijakkaa, jänskää.

Catnip, voi harmitus jos ette ehdi hyödyntää ovista. jospa siellä olis joku taistelijatyttösimppa joka jaksaisi muutaman päivän ja osuisi vielä oviksen aikaan. Toivon näin.

Catti, sähän olet niin raskaana että. Ikenien vuotaminen on selvä raskausoire. Ja naaman kukinta ja tissitkin vielä. Koska testaat? Huomenna? Voi vitsit miten jännää. Mulla oli kans ikenet kipeet molemmissa raskauden aluissa, mutta ei vuotanut kyllä. Hih, Catti on niin raskaana..

Sopaka, sullakin hyvät ovikset ollut. Nyt sitten vaan piinailemaan.

Mulla olis aamulla nyt sitten se eka ultra, huh jännittää. Toivottavasti siellä on monta rakkulaa ja ennen kaikkea tasakokoisia. Se munasarjakipu meni onneksi ohi iltaan mennessä, huh helpotus. Kiitos vaan kysyjille. Selkäkin on ollut ihan kunnossa joten kaikki tuntuu liian hyvältä mennäkseen putkeen. Varmaan sieltä tulee huomenna taas huonoja uutisia, tyyliin vaan kaks rakkulaa ja nekin eri kokoisia. No huomennahan se sitten selviää, saispa nukutuksi kunnolla.

140/354 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis 32/37-43 yk yli vuosi...

Höpöttäjä kp oisko jotain 29/29-31

Cami kp 27/30

Pullavainen kp 26/26, yk 1

Wilhelmiina kp 26/34 (??)

Äiti1983 kp26/28 (kai!) ja yk 3

Katmam kp 24/29-46 yk5

Vasculi kp 23/28-36, yk 10

Catti kp 22/25-30 yk 9