KESÄKUISET 2012
Kommentit (354)
Ele: Pahoittelut tädin saapumisesta! Ihanaa kun otat sen noin positiivisesti! Ja kiitos sanoistasi, oikeassa olet, eiköhän se kuume nousisi jos jotain hälyyttävää olisi. Ainakin toivottavasti… En voi sille mitään, koko ajan vaan on hirveä pelko ”worst case scenario”-tyyliin.
Sopaka: Olet varmasti oikeassa siinä että matkallanne olo on varmasti stressittömämpi ja teillä on paremmin aikaa toisillenne, joten toivotaan että nyt tärppää!
Marjana: Kiitos! Joka päivä kyllä on vähän vuotoa. Se toisaalta pelottaa, että onko normaalia ja toisaalta taas yritän ajatella että se on vain se märkä joka tulee ulos. Vatsa nippailee välillä, hyvin vähän kylläkin, ei mitään varsinaista kipuilua. No, onneksi tiistai on kohta!
Tiedän tunteen kun pelottaa ja pelkää pahinta. Teidän kohdallanne kun olette odottaneet jo niin kauan niin erityisen paljon toivoisi että kaikki ratkeaisi vielä sillä plussalla tästä kierrosta. Olin NIIN varma että viime kierto oli teidän kiertonne, mutta ehkä harvemmin ässäily tästä kierrosta toimii teille. Aika kuluu varmasti hitaasti, mutta yritä jaksaa. Onneksi tänään on perjantai, viikonloput menee aina nopeammin :)
Saima: Kiitos! Hienoa että sinun gynekäyntisi oli positiivinen ja nyt on hyvät fiilikset! Itse tikutin siinä kierrossa kun raskauduin clearbluen hymynaamalla myös gynen pyynnöstä, enkä ikinä bongannut ovista. Aamupissasta testasin. Joten, kahdesti päivässä ei kuulosta yhtään huonolta :)
Vacsuli75: Onneksi olkoon ovisplussasta! Nyt vaan sitä hyödyntämään!
CatNip: Mikäs sen parempi kun juhannusvauva? Pahoittelut siitä huolimatta tänne tipahtamisesta!
ON: Olo on ihan hyvä. Huimausta useita kertoja päivässä, vähän vatsanippailuja ja todella niukkaa vuotoa. Tiistaita odottelen jo pelokkaasti. Maanantaina ensimmäistä kertaa töihin melkein 4 viikkoon. Kuulin juuri eilen että lähintä kolleegaani on ahdisteltu kysymyksillä siitä mikä minulla on. Minähän en tosiaan töissä ole kertonut sairaslomani syytä. Pomolle ja kolleegalleni kerroin kun jouduin sairaalaan, sain että tulehdus ja verenmyrkytys. Mikä siis oli ihan totta, en vain kertonut missä tulehdus oli. Sitä eivät muut työkaverini tiedä. Mutta, varmasti niille on nyt sen verran kerrottava. Nyt pitää vaan googlata vielä että mistä kaikesta verenmyrkytyksen voi saada... :)
Mieheni lähtee sunnuntaina työmatkalle ja tulee kotiin vasta loppuviikosta. Kaipaisin tietenkin hänen tukeaan tiistaina, mutta kyllä sitä nyt vaan taas on selvittävä yksin. Olen ollut siinä huoneessa sisällä nyt 3 kertaa ja joka kerta olen saanut pahimmat mahdolliset uutiset...
Pahoittelut tästä jatkuvasta purkaamisesta peloistani, en voi sille mitään :)
Huomenna on kummipoikani ristiäiset. Toivottavasti se vie ajatukset muualle.
Alexandra
Heippa taas!
Töissä on aherrettu nyt viikon verran, ja kyllähän tämä alkaa tästä taas pikkuhiljaa olemaan ihan rutiinia :)
Alexandra: voi toivotaan että olosi alkaa pikkuhiljaa paranemaan, kamalia olet joutunut kestämään :( Kurja kun miehesi työreissu osuu juuri samaan aikaan, mutta voimia tiistain koitokseen, toivotaan että kaikki on hyvin, ja pääsette piakkoin taas yrittämään uudestaan!
Marjana: mekin ajateltiin vähän hidastaa tahtia ja mennään nyt joka toinen päivä meiningillä, jos sitten veijarit olisivat hieman parempia, joka päivä ei kai siksi juuri suositella harrastettavan seksiä, ollaan vaan aika innokkaita siinä, kun sille päälle satutaan :)
catnip: Onnea juhannusvauvan yritykseen, toivotaan että tärppää!
Sopaka: toivotaan että maiseman vaihdos rentouttaa ja tekisi tehtävänsä.
Höpöttäjä: kiva että pääsitte siirtoon, toivotaan että pakkasukko tarraa tiukasti kiinni. :) Meillä kanssa 3 huurunenää pakastimessa oottamassa, toivotaan vaan että raskaus lähtisi käyntiin ennen niiden käyttöä.
Eleonora: kiva kun joku on iloinen tädin saapumisesta, ilmeisestikin odottelit, kun vaan viipyi ja testit näytti silti negaa. Onnea uuteen koitokseen!
Vasculi: mukava kuulla että gynekäynti sujui hyvin ja johtofollikkelikin löytyi, nyt vaan hyödyntämään kipi kapi, vaikka olettekin varmaan sen jo tehneet!
Itse odottelen ovista saapuvaksi, ollaan nyt varastoon jo hommailtu ja koska olemme seksin saralla aika aktiivisia, ollaan päätetty mennä joka toinen meiningillä. Mitään toiveita en vielä tähän kiertoon heitä, mutta eihän sitä koskaan tiedä!!
Mukavaa viikonloppua kaikille, yrittäkää rentoutua syysharmaudesta huolimatta!
Palailen taas maanantaina, eli viikonloppu tuttuun tapaan hiljaiseloa.
t. Enisa kp 9/27
Kolmosta yritellessä:
Hei,
nyt hankin apteekista ovistestejä, niitä CB:n digitaalisia, no huh, mitkä hinnat. Oon tilannu netistä halpistestejä, mutta tulevat vasta maanantaina tai tiistain. Piti alottaa näillä kalliimmilla, koska jos en pääse silloin tiistainakaan testaamaan, saatan missata koko oviksen, kp 12 on meinaa tiistaina. Tänään tein sitten sen elämäni ensimmäisen ovistestin, eikä siinä odotetusti ollu hymynaamaa (kp 8 tänään). Jos nyt alkuun tekis vaan yhden testin päivässä ja sitten ma (kp 11) alkaen kaks päivässä. Toivottavasti ensi viikolla saan sen hymynaaman. Aikas hauskaa tämä oviksen bongaus, kiva kun on noita testejä.
Saima kp 8/?, yk 1
Jos vaan sopii vaihdoin tuon yk:n ykköseksi, kun nyt meillä vasta on oikea mahdollisuus tulla raskaaksi. Vai mitä mieltä olette, pitäisikö koko yritysaika näkyä, vaikkei raskautuminen silloin ollutkaan mahdollista?
Saima: vaikea sanoa tosta yk:sta. Ei kai se niin tarkkaa ole. Laita niin kuin susta tuntuu hyvälle. Mä varmaa vaihtaisin heti niihin halvempiin ku mahdollsita ja sit ku viiva alkais vahvistua niin varmistelin CB:llä.
Kiitos kaikille tsempeistä. Vauva-tilaus vetämässä eilis illasta. Ajoitus aika nappi: tänään iltapäivällä n 15.30 aikaan megalomaaliset oviskivut.
T:Vacsu kp 17/28-36, yk 10.
Vacsu: Mistä tuota Fertest-nimistä ovulaatiotestiä saa? Minä tunnen kyllä ovulaation, mutta ilmeisesti meidän kannattaa ruveta nyt tikuttamaan sitten, että osataan pihtailla seksin kanssa ennen ovista muutama päivä, että sitten oviksen aikaan niitä siittiöitä olisi ehkä enemmän. Mammaksin tikkuja olen käyttänyt ja kyllähän nekin näyttää ihan hyvin. Mahdollisimman halpoja haluan myöskin. :D
Alexandra: Yritä vaan unohtaa se, että töissä kyselevät. Se kun ei niille kuulu pätkän vertaa. Tiedän, että on vaikea olla siten, ettei anna sen vaikuttaa, mutta yritä. Minähän mietin jo nyt miten selitän sitten niihin hoitoihin menot yms... Ja hienoa, että kerrot täällä tunteistasi. Sitä vartenhan tämä pino on, että saa jakaa huolensa, murheensa ja myös ne ilon aiheensa. Halaus!
Enisa: Meilläkin tahtoo ne peitot heilua vähän liiankin usein. Nyt pitää siis ihan oikeasti yrittää pihtailla ennen ovista. Ei toki liian kauaa, kun siittiöt vanhenee jo viikossa. Seuraava spermanäytekin on tarkoitus viedä 4 päivän pidättäytymisen jälkeen, että nähdään olisiko sillä oikeasti vaikutusta. Jos ei ole, niin sitten tämä pidättäyminen on toki ihan turhaa.
Tsemppiä oviksen bongailuun!
Saima: Varmaan voit laittaa yrityskerrat niinkuin parhaaksi näet. Minulla on koko yritysaika näkyvissä, vaikka ilmeisesti tuon siittiövähäisyyden takia mahdollisuus on ollut hyvin pieni.
Oma napa: Oikeasti aika on pysähtynyt! Selailin netistä, että jonot sinne ICSI/IFV-hoitoihin ovat noin puoli vuotta... Huh, miten sinne asti pystyy odottamaan? Mahtaakohan inseminaatioon päästä nopeammin..? Minä vaan luulen, että meillä ne ei edes suosita inseminaatiota, kun noita siittiöitä on niin vähän. Mutta jos siihen pääsee nopeammin ja ne yhtään siihen suostuu, niin ehkä kokeillaan. Olen spekuloinut näitä asioita pääni puhki, kun en muutakaan voi. :D Melkein 2 viikkoa kun pitäisi vielä odottaa ennen kuin lääkärin kommentit kuullaan.
Tiistaina minulla on tuo kolposkopia ja pelottaa niin hirveästi, että meinasin jo perua sen ajan. Kai ne solumuutokset on aika epätodennäköisiä, kun papa on puhdas kuitenkin ja ne luteaalivaiheen vuodotkin vähentyneet... Mutta ehkä minun silti täytyy tuohon tutkimukseen mennä. En vaan tiedä miten selviän siitä, kun jännittää jo nyt näin paljon.
Ovis vaan lähenee. Eilen oli nännit jo tosi arat ja tänä aamuna rinnat tuntuu kovin painavilta. Valkovuotoa on hieman ja alavatsallakin pieniä nippailuja jo esiintynyt. Menen vasta huomenna kotiin, joten silloin sitten heilutellaan peittoja illalla. Siinä tulee noin 3,5 päivää taukoa edellisestä ässäilystä ja toivon mukaan osuu oviksen kanssa yksiin. Lähinnä toivottavasti ovis ei paukahda tänään päälle. Hieman epätoivoiselta tuntuu tämä yrittäminen, kun tietää tuon spermanäytteen tulokset. Yritän kuitenkin valaa uskoa itseeni sillä, että onhan se raskaustesti plussaakin näyttänyt, joten kyllä meillä on pieni mahdollisuus luomustikin onnistua.
Marjana kp 16/30-33
Marjaana: Täältä tilasin :http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/1154
Nopea ja huomaamaton toimitus postilaatikkoon. Ohje vähän epäselävä, mutta mulla näytti suoraan tulsoken heti sen 5minsan jälkee jonka oli ollut siellä kipossa.
Kolposskopiasta ei ole kokemusta, mutta ei sitä sulle varmaaan turhaan ole määrätty. Menet vaan. Synnytyselinten syövät ovat käsittääkseni ärhäköitä. Kovasti tsemppiä!
Siittiöt menee huonoksi viikossa?? Mitä toi tarkotitaa? Meillä varmaan aina yli vko väliä peiton heiluttelussa.
Siirryn nyt tänne kesäkuulle, kun ei sitten tule toukovauvaa meillekään. Mutta jatketaan taas yhdessä yritystä, vaikka tädit ovatkin tehneet vierailuja. Täällä on niin paljon juttua, etten ehtinyt nyt kuin silmäilemään teidän muiden kuulumisia. Pidättäydyn siis omanapaisuudessa...
Mulla menkat alkoi eilen, vaikka tietty toivoin, että juuri tässä kierrossa tärppäisi. Olen ollut todella poikkeuksellisen väsynyt ja odottelin jo, että selitys olisi alkukesän vauva :) No, olen ehkä "vähän" testiaddikti ja testailin jo pitkin viikkoa 10 herkkyyden r-testillä saaden aina puhdasta negaa vastaukseksi. Paljastan nyt ehkä taas oma tyhmyyttäni, mutta siitä huolimatta, että menkat alkoi eilen, tein tänään suuremman herkkyyden r-testin. Ja arvatkaapa olinko ihan "What?" ilme päällä, kun se testi näytti tänään hyvin hailakkaa plussaa... Tiedän, etten todellakaan ole raskaana, koska menkat on päällä, mutta iloitsen siitä, että jonkunlainen treffitapahtuma mun munasolullani ja miehen simpalla on ollut. Ne ovat tykänneet toisistaan :) , vaikka kiinnittyminen ei olekaan onnistunut. Tänään iloitsen tästä treffitapahtumatiedosta täysillä!!!!! Nämä menkat jaksan kyllä ja yritystä jatketaan tällä kierrolla.
Ihanaa viikonloppua kaikille!
t. Eemas kp 2/24-28, yk 5
Moi kaikille!
Jonkin aikaa taustalla seurailleena päätin ilmoittautua mukaan.
Taustatietoina, minä 29v, mies 30v. Kaksi koululaista meillä jo on ja kolmatta haaveillaan. 2009 keskeytynyt keskenmeno ja siitä toipuminen oli sen verran kova paikka, että en halunnut enää yrittää uudestaan :(. Nyt kuitenkin kova kuume päällä ja päätettiin yrittää taas.
Helposti en ole ikinä raskautunut, jospa kuitenkin tällä kertaa ;).
-kanelit kp 5/31-34 yk 1
Pöh! Luulin jo bonganneeni oviksen viime viikolla, mutta ei... Eilen olin näkeväni Pregchecissä ovis plussan, mutta disi ilmoittaa kyllä selkeää negaa... Huo_ka_us... Nyt alkaa tikuttelu kiintiö oleen tältä kierrolta täysi, aattelin maanantaiseen jatkaa tuolla digillä ja sen jälkeen lopetan. Tästä tule muuta kuin stressiä. =( Toivon niin kovasti ettei ´tarvitsisi clomilinjalle taas siirtyä, en tiedä jaksaisko sitä hormonirumbaa sit enää tällä iällä... Sori nyt vaan omanapaisuuteni...
Muilla sen sijaan tuntuu löytyvän ovikset hyvin, onnittelut siitä!! Toivon todella että kaikilla olisi onni myötä!! Pitelen peukkuja teille kaikille!!
Wilhelmiina kp 22/34 (tai sitten enemmän tällä kertaa...) yk 3
Just kun olin ilmoittautumassa yrittäviin, niin eilen näytti testi positiivista... Tosi epäuskoinen fiilis, kun ei oikeen olla keritty vielä edes kunnolla yrittää.
Hei,
heiluteltiin vähän peittoja ovista odotellessa. Nyt kp 10, eikä mitään ovistestissä tänäänkään. Katotaan mitä sanoo kp12, eli tiistaina. Epäilen, etten ovuloi silloinkaan, mutta nyt on eka erä simppja talletettu, sitten jos vielä uudemman kerran tiistaina, niin olis mahdollisuuksia, jos se ovis vaan tulee. Jos en bongaa ovista tässä kierrossa ollenkaan, meen 28. päivä verikokeeseen, jossa katsotaan ovuloinko ollenkaan. Jos se testi on nega, niin sitten ensi kiertoon clomit käyttöön. Nyt vaan kädet ristissä odottelen sitä ovista.
Vacsu: Kiitos! Pitääpä kokeilla tuota testiä varmaan tilailla. Siis siittiöt vanhenee noin 7-10 päivässä, jolloin siellä alkaa olla enemmän epämuodostuneita ja huonosti liikkuvia siittiöitä. Toki liian lyhyt väli seksikerroissa taas vähentää siittiöiden määrää, mutta laatu on parempi. Tuon laadun huononemisen takia spermanäytekin pitää antaa 2-5 päivän kuluttua edellisestä yhdynnästä. Meille sanottiin, että 7 päivää on ehdoton raja, että pidempää taukoa ei saa olla.
Minulla tuo kolposkopia on ehkä enempi varmistelua, koska papa on normaali ja toisaalta vuodot väheni progesteronihoidolla, mutta tokihan se jännittää silti, että jos sieltä jotain paljastuisikin. =/
Eemas: Haamuplussa on aina toivoa antava. :) Pahoittelut tänne tippumisesta ja tsemppiä tulevaan kiertoon!
Wilhelmiina: Löytyikö sitä ovista? Pidän peukkuja, että tänään saat ovisplussan.
Saima: Myös sinne tsemppiä oviksen bongailuun. Onneksi sinulla on tuo verikoe jo tulossa. Siitä ne näkee horminarvoista onko ovulaatio tapahtunut, eikä tarvitse arvailla.
Oma napa: Huomenna sitten olisi se pelottava kolposkopia. Yritän olla ajattelematta koko asiaa ja mahdollista koepalan ottoa varsinkin. Yritän psyykata itseni siihen, että kun saan tämän ikävän asian pois alta, voin ruveta keskittymään vauvaprojektiin ja odottelemaan lääkärin kommentteja. Tämä kolposkopia kun ei liity vauvaprojektiin millään tavalla itse asiassa.
Eilen illalla heiluteltiin peittoja nyt 3,5 päivän tauon jälkeen ja toivotaan, että tämä pidättäytyminen olisikin ollut nyt riittävä ja simpat paremmassa terässä. Todennäköisesti tässä kierrossa mennään sitten ihan tällä yrityksellä, koska tietojeni mukaan tuon kolposkopian jälkeen ei saisi seksiä harrastaa tulehdusriskin takia muutamaan päivään.
Marjana kp 18/31-33 yk 18
Niin se taas viikonloppu meni. Meillä oli kauhea hässäkkä kotona, kun laitetaan asuntoa myyntiin, ja siivoiltiin ihan innolla. Meille rupeaa tuo kolmio olemaan vähän liian pieni ja yksi huone ainakin tarvitaan lisää :)
Täällä ollaan heiluteltu peittoja nyt tyyliin joka toinen päivä, vaikka olisi tehnyt eilenkin mieli, mutta tänään sitten onneksi voidaan hommailla :) juu me ollaan aina oltu tosi aktiivisia seksin suhteen, ja tykätään kokeilla uusia juttuja, tosin onhan meidän tahti lapsien myötä hieman rauhoittunut :)
Marjana: meillä on aina ollut spermakokeeseen pidättäytymisaika max 3 päivää, mutta yleisin 2 päivää, ei ole lääkäri koskaan sanonut että pitempää katottaisiinkaan, mutta olen kanssa alkaanut miettimään jos siittiöitä olisi enemmän kun malttaisi odottaa, eikä hommailisi niin usein.
Laskurin mukaan ovis 2 päivän päästä, pikku nipistelyjä ja valkkaria jo havaittavissa :)
Onnea Marjanalle vielä huomiseen tutkimukseen, hyvin se menee, älä turhia jännitä :)
Palailemisiin!
Pahoittelut kaikille pudonneille ja onnea vielä piinistelijöille!
t. Enisa kp 12/27 yk 5
Pikku kolmonen enemmän kun toiveissa:
Täällä ilmottaudutaan mukaan yrittämään vauvaa tulevaksi kesäkuussa.:)
kp 3/30, yk 1
Saanko liittyä seuraanne tuolta toukokuisista!? Kyllä voi olla masis fiilis ton täti vierailun takia, prkle. Oli toiveet vähän turhan korkealla, mutta minkäs teet kuume on niin hurjan kova. Tuli jo mieleen, että onkohan se nyt niin, ettei vauvaa ole minun tarkoitus saadakaan, kun kestää raskaaksi tulo... No onhan minulla kaksi lasta ennestään Poika 05 ja tyttö 07, itse mieheni kanssa 27v. Aikaisemmin ensimmäisellä tai toisella yrityskerralla tärpännyt.. No nythän alkoi vasta neljäs kierto.
Voin vaan pienen murto-osan kuvitella teidän olotilaa joille ei vauvaa ole vuodenkaan yrityksen jälkeen suotu ja hoidot käynnistyneet.. Voi olla hirveää pettyä joka kuukausi aina vain uudestaan ja uudestaan. Paljon voimahaleja jokaikiselle jolla ei yritystä ole vielä palkittu!!!!
Täytyy joku päivä lueskella viestejä paremmin, nyt olo niin pettynyt ettei jaksa. Taidan ottaa ja vetää peiton korville pikkukakkosen ajaksi!
Martta 1/28(-31) yk 4
Enisa84: Kiitos jälleen kerran ihanista sanoistasi! Huomenna tämä toivottavasti on ohi ja saan hyviä uutisia. Sormet ristissä! :) Nautinnollisia oviksen bongaushetkiä teille!
Saima12: Samaa mieltä olen siitä että kyllä siinä tikuttamisessakin on oma ilonsa. Sitten kun siihen tikkuun vielä saisi sen plussan, tai hymynaaman, niin mikäs sen parempi.
Marjana: Oikeassa olet, ei pitäisi välittää työkavereiden uteluista. Tänään olin nyt tosiaan ensimmäistä päivää töissä ja oli kyllä vähän vaihtelevat fiilikset. Siellä tosiaan ihmiset olivat ihan selvästi keskustelleet siitä että mikäköhän minulla on. Alun perin tilanne oli se että ainoastaan pomoni, hänen pomo ja kolleegani tiesi etten halunnut kertoa mikä minua vaivaa. Muille sanottiin vaan että minulla on flunssa. No, ilmeisesti joku noista yllämainituista oli sitten kertonut muille tilanteen. Sain sitten kuunnella sellaista ”saako kysyä että mikä sulla oli?”. Huokaus. No, sanoin sitten puoli totuutta, eli että verenmyrkytyksen sain kaksi viikkoa sitten ja olin sitten sen takia Jorvissa melkein viikon. Kyllä muutamat kysyivät että mistä sen sain, mutta vastailin vain jotain ympäripyöreetä.
Oikeasti, onko hoitojonot tosiaan noin pitkiä? Tuskallista odotusta olisi jos noin kauan joutuisi odottamaan. Toivottavasti ei teille tule ajankohtaiseksi! Ymmärrän että huominen hermostuttaa! Kohta se on onneksi kuitenkin ohi! Ja oikeassa olet, olette sen plussan saaneet aikaisemminkin, joten miksi ei nyt. Eihän siihen raskautumiseen oikeasti tarvita kun se yksi siittiö :) Tsemppiä! Olet ajatuksissani!
Kanelit: Tervetuloa ja oikein paljon onnea raskautumiseen, ehkä se tällä kertaa nappaisi nopeasti!
Nippu: Tervetuloa mukaan!
Wilhelmiina: Voihan olla että et vain onnistunut bongaamaan ovistasi tikkuun. Itselläni tosiaan kävi juuri niin siitä kierrosta kun raskauduin, eli tikutin clearbluen hymynaamalla, en saanut hymynaamaa ja olin ihan maani myynyt kun luulin etten ollut ovuloinut, kunnes sitten yllättäen tosiaan plussasinkin. Joten, ei ne testit aina ole niin varmoja, toivoa on!
Martta84: Pahoittelut tänne tipahtamisesta. Kyllä se tipahtaminen on aina yhtä hirveätä.
ON: Huomenna olisi tosiaan se pelätty jälkitarkastus. Pariin päivään minulla ei ole ollut enää muuta kun valkovuotoa, joten tosissaan toivon että se on hyvä merkki ja että huomenna saisin hyviä uutisia. Pelkään että vaikka huomenna saisin hyviä uutisia sen suhteen että tämä episodi olisi vihdoin ohi, niin saamme vielä jonkun pitkän karenssiajan yrittämiseen. Mutta, huomenna tiedän, joten turha sitä nyt enää on murehtia. Toivotaan parasta, haluan NIIN jo päästä edes yrittämään. Silloin kun sitä vielä yritti niin luuli että huonoin hetki on kun täti tulee, mutta me emme ole nyt edes kp1:ssä, me olemme miinuksella... Mutta, tästä ei enää huonommin ihan heti pitäisi voida mennä, joten parempia tuulia odotellen.
Kaikille oikein hyvää maanantai-iltaa!
Alexandra
vihdoin ja viimein tuli täti. Eli hormonihoidot alkakoon. Ja jo on kumma jos selkä taas suuttuu noista pistoksista, niin en ala.
Oon ihan pudonnut kärryiltä, että mitä teille rakkaat siskot kuuluu. Olen edelleen vältellyt istumista, joten en ole täällä juurikaan käynyt. Yritän lukea kaikki tekstit paremmalla ajalla ja kommentoida sitten lisää.
Pahoittelut kuitenkin kaikille, jotka tippuivat tänne toukokuisista. Tämä olkoon paras kuukausi ikinä.
Marjanalle tsemppiä näytteenottoon. Vai oliks se jo tänään, sorry en muista. Toivottavasti tulokset ovat hyvät ja tietysti ovatkin. Pääset sitten taas keskittymään täysillä vauvapuuhiin.
Alexandra, voi sua, mitä olet joutunut kokemaan. Oli riittävän surullinen jo tuo vauvan menetyskin ja nyt sitten vielä nuo komplikaatiot. Toivottavasti kaikki on nyt hyvin ja pääsette pian yrittämään uudelleen. Voimahalaukset vielä.
Cami, jos päivittelet listaa niin laitatko mulle kp 1/30 yk miljoona, kiitti.
Alexandralle voimia!
Evikselle onnea uuteen kiertoon, josko se ruoto ei oikuttelis!
Marjana jospa se yksikin sinttiö riittäisi, peukkuja!
Tervetuloa uusille ja pahoittelut tänne tippuneille.
(.) Ei hajuakaan kierrosta... Kummallisen kipeä alaselkä ja kauheesti limoja. Silleen oudosti kuumottaakin selkää. Nippailuja ja vääntöjä ja kramppeja ollu kokoajan jo pitemmän aikaa. Toivottavasti ei ole taas megamegapitkä kierto tulossa, joskus ensi viikolla kai pitäisi tädin tulla jos on tullakseen.
Esikoisen tutin vieroitus on lähtenyt suht hyvin käyntiin. Enää ei tuttia tarvita kuin nukkuessa ja siitäkin toivottavasti päästään pikkuhiljaa eroon. Jonkinlaista kiukuttelua on päivittäin, kun ei saa tuttia... Ressukka!
Muttis
Tervetuloa uudet ja paljon plussatuulia kaikille!
Mutterimamma - toivottavasti oireesi olisi ihan sitä itseään :)
Marjana - tsemppiä kolposkopiaan! Kaikilla paikkakunnilla hedelmöitysjonot eivät ole noin pitkät. Muista kysyä seuraavalla lääkärikäynnillä oman sairaalasi jonotilanteesta. Ja ehdottomasti hyödynnätte oviksen, aina on toivoa!
Eleanora - ihanaa, että täti vihdoin saapui! Kyllä kerkesit jo sitä odottelemaankin, josko tulehdus sitten vaan pidensi kiertoa.
Enisa - oo, luksusmökki kuulostaa hyvältä. Mukavaa, että ovulaatio lähestyy taas.
Alexandra - toivottavasti saat hyviä uutisia jälkitarkastuksesta! Tulehan kertomaan sitten.
Vasculi - en usko, että verenluovutus haittaa kiertoa. Ovulaatiosi tuli hyvin hyödynnettyä, piinailu alkakoon taas :)
Sopaka - kovasti tsemppiä siis tähän kiertoon ja toivottavasti matkalla saatte kotiin maailman ihanimman tuliaisen.
Saima - riippuu paljon kierron pituudestasi, milloin kannattaa tikutus aloittaa. Mulla voi kierto olla lyhyimmillään 25 päivää, joten aloittelen tikutusta yleensä kp 9. Tällä keinoin sen varmimmin löytää. Olen käyttänyt davidin testejä ja siihen kannattaa varautua, että tasavahvoja viivoja ei aina löydä. On vähän salatiedettä :)
Eemas - tsemiä seuraavaan kiertoon, jotain ilmeisemmin oli tapahtunut kun hailakan viivan sait. Sehän on aina hyvä uutinen.
Wilhelmiina - harmi ettei ovista löytynyt.
Evelina - hienoa, kohti uutta kiertoa! Toivottavasti selkäsi pysyisi nyt kunnossa.
Oma napa: Vatsa on ollut pari pari päivää karsean kipeä, huoh. En ole uskaltanut vahvempia kipulääkkeitä syödä, joten kivaa ei ole ollut. Tissit tuntuu tavallista kipeämmiltä ja valkkaria tulee paljon, mut voipi olla et taas kerran vain kuvittelen pienessä mielessäni kaikkea hassua. Vatsakipu vain huolettaa vaikka endo onkin, niin nyt se on ollut tuolla vas alavatsalla ja sit alkaa pelkäämään et olis kohdunulkoinen, mut eipä se vielä vois sattua... kaiken järjen mukaan! Tädin pitäisi saapua viimeistään maanantaina, joten piinaviikko meneillään. Saapi nähdä koska sorrun testailemaan, kaapissa olisi pari herkkää testiä.
Moi taas,
Tulinpa yrittämään Juhannusvauvaa...
CatNip kp 1/23, yk 3