Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄKUISET 2012

Kommentit (354)

321/354 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vastaan Tintti-tyylle, älä vielä luovuta ystävä hyvä mullehan kävi ihan samanlailla, pyyhittäessä hieman verta, jos ei ylly kunnon vuodoksi saatat hyvinkin olla vielä raskaana!! Peukutan sulle!!

mulla tulee edelleen pyyhittäessä vähän tuota vuotoa, tottakai pelkään että menee kesken, mutta positiivisintahan on että tulen raskaaksi!

t. Enisa

Vierailija
322/354 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis, no niinpä tietenkin.

Ei me näköjään sitä ihanaa iltatähteä saada.

Hyppään kuitenkin heinäkuisten pinoon, pakko sitä jossain on "kirjoilla" olla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/354 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kesäkuussa vauvaa meille. Vähän harmittaa, mutta eihän tässä oikeasti vielä edes yritetä... :D

Plussaonnea muille!

Tiitu kp 1/36

Vierailija
324/354 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään logiikkaa tässä mun tousussa. Ajattelin aamulla vaan "huviksi" kastaa tikun aamupissaan. Mutta hämmästys oli suuri kun tikkuun ilmestyi 2 viivaa, joista molemmat näkyi, toinen vaan tosi haileena!!! Koska oli kiire lähteä töihin, nappasin tikusta kuvan vain todetakseni myöhemminkin vielä että ne 2 viivaa siinä yhä ovat!! Epäilin silti ja päätin (vaikkakin 2 tuntuia oliknkin vaan ollu pissaamatta) testata uudelleen ja nyt otin liuskatestin sijaan tikun ja kas, viivanpaikka pärähti testiin samantien, väriä ei tullut...

Kyl minuu ny jännittää!!! Maanantaina täytynee tehdä digitesti... Kaikki on vielä mahdollista puoleen tai toiseen.

Tintti-tyy: Mulla oli 2. raskaudesta verenvuotoa viikolle 7 asti. Syynä oli istukan vieressä/takana oleva hematooma. Muistan kyllä sen murehtimisen tuskan, kun yksi km oli jo takana, mutta vuoto loppui aikanaan ja terve pallero tuli. Toivon että tilanteesi on juuri näin!!

Pahoittelut tädin yllättämille =(. Voi olla että perästä tullaan!

Wilhelmiina kp41/34-49 dpo 6

Vierailija
325/354 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mami- sori, vastaus vähän kestänyt..mutta siis nyt menossa 26-31/34.

Tosin nyt tällä hetkellä tuntuu, että olen kuvitellut kaiken..:(.

Mulla on ajatukset nyt ihan muualla tästä projekstista..mun lasta kiusataan koulussa ja selvittelen sitä ja lohduttelen lasta + suren iltaisin itse asiaa :(.

Wilhelmiina- pidän peukkuja, että sun haamu vahvistuu!! Tule kertomaan sitten :).

-Kanelit

Vierailija
326/354 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän silti sulle peukkuja! Ja voimia sinne!!!

Wilhelmiina; peukut sinnekin että haamu vahvistuisi!!

Pitäisikö tuota kp listaa päivittää? Elikkäs täälä nyt kp 7/28-31. Megamenkat loppuivat vihdoinkin ja pääsee taas peittoa heiluttelemaan. ;)

Ps. Ai niin, voisi hypätä sinne heinäkuisiin nytten... :D

Vierailija
327/354 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin ja negaa näytti joten siirryn pettyneenä heinäkuisiin.

Plussatuulia kaikille!

Riitu 33/33 yk2

Vierailija
328/354 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan, ihmisiä on joutunu siirtymään heinäkuisiin, suuren suuret pahoittelut :( Ite kyllä vakaasti ja varmasti hiivin perässä....

ON: Tein siis viimeks negatiivisen testin kp31. Tänään on kp34 ja tein aamulla selvän haamun. Mies sano vähän ajan päästä ku näki sen mun testin, et oot vahingossa tehny ovistestin.P******E!! No välissä ehin jo innostuu, et jokuhan on täälläki tehny joskus ovulaatiotestin ja seki on näyttäny jotaa ku on ollu raskaana. Aattelin, et pakkohan se on uus testi tehä oikeella r-testillä. Ni 4tunnin päästä uusiks ja nega r-testillä :( Ehin jo elätellä hitusen toiveita, mutta taas tullaan kovaa ja korkeelta:(

Tsemiä muille!

Satin kp34/35-37 yk>10 + 2km

Vierailija
329/354 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

joo, ei tuu meille kesäkuun vauvaa. Tein testin äsken ja negaa näyttää. Aloitin terolutien syönnin ja nyt odottelen tätiä saapuvaksi ensi viikolla, viimeistään seuraavalla viikolla. Toivon mukaan saapuu sitten, eikä jätä mua väliin, niin kuin vähän pelkään. Tää homma tuntuu jo ihan mahdottomalta, kun pitää vaan syödä lääkettä lääkkeen päälle eikä homma silti toimi. No mä katon ton neljä kuukautta clomeilla ja jos sinäkään aikana en tuu raskaaksi, niin meen kyllä kovistelemaan sitä lääkäriä lääkkeen vaihtamiseksi. Eihän tästä mitään tuu. On se kumma, kun ei voi vaihtaa sitä lääkettä, joka tätä lapsettomuutta aiheuttaa. Suoraan sanottuna potuttaa ja pahasti.

No, tätiä odotellessa...

Saima kp ei väliä tässä kierrossa

Vierailija
330/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kahden lapsen (05 ja 07) äiti, joka haaveilee kolmannesta lapsesta, ikää on kertynyt 29v. Pillereitä olen syönyt nyt 3v putkeen ja tästä kierrosta jätän pois, kp 6 nyt menossa, mutta menkat olleet aina melko pitkät ja epäsäännölliset.

Vierailija
331/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi pitkästä aikaa!! Olen kyllä käynyt lueskelemassa kuulumisia lähes päivittäin, mutta en ole saanut kirjoitettua. Tämä kuukausi taisi meidän osalta olla vain rentoutumiskuukausi, ei ole tullut peittoja heiluteltua kuin kaksi tai kolme kertaa, noloa edes myöntää. On ollut niin väsynyt aina iltaisin, että uni on voittanut ;)!! Ovistuntemukset oli todella selkeät, mistä olen iloinen. Josko ensi kierrossakin sitten olisi. Toki sitä aina toivoo, että ihme olisi tapahtunut eikä tätiä kuuluisikaan paikalle.. Se selviää sitten viikon päästä.

Enisalle paljon onnea plussasta, vaikka oletkin varmaan siirtynyt jo odottajien puolelle!!! Paljon vauvaliimaa matkaan mukaan!!!

Saima12 voimahalaus! On aina niin hirveää kuulla huonoja uutisia… Toivottavasti terolutit tuovat tädin kylään ja clomeista olisi hyviä vaikutuksia!! Onnea paljon seuraavaan kiertoon!!!

Sopakalle, katmamille ja tiitu27lle pahoittelut tädin vierailusta, kauhulla jo odotan aikaa viikon päässä kun täti kurvaa paikalle, menee syysloma taasen itkukurkussa…

Kanelilla lupaavia oireita ollut, joko on ilouutisia?

Onnea Wilhelmiinalle haamusta, joko on vahvistunut!!?

Paljon plussatuulia lopuille kesäkuisille!!!

Martta 22/28

Vierailija
332/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toivoa nää muiden plussat itsellekin:) Kovin hiljaiseksi on kesäkuun pino jo mennyt mut toivotaan plussia vielä meille lopuille!:)

ON: Odottelen millainen kierto tästä taas tulee, viimkesihän mulla oli joku megakierto kun aina ennen päivälleen ollut 28päivää. Vuosi tuli täyteen ehkäisyn lopettamisestakin ja sinä aikana aikaiseksi saatu yks plussa ja toinen kemiallinen:( Jotenkin alkaa toivo hiipumaan. Rinnat on ollu kipeät jo parisen viikkoa en käsitä miksi. Voisko olla jotain oviksen jälkeistä kipuilua vai mistä tollainen voi johtua? Olen jo miettinyt jos on joku hormonihäikkä tms. Seksiä ollaan harrastettu aktiivisesti tämä kiertomutta siltikään en usko raskautuneeni:/ Ja nyt tuntuu flunssakin pukkaavan päälle.

Anteeksi omanapaisuus

Ele kp27

Vierailija
333/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

taitavat nuo lääkkeet sittenkin toimia, täti meinaa kurvasi tänä aamuna kylään. Oon kyllä ihan kyllästynyt syömään kaikenmaailman pillereitä, mutta minkäs teen, kun muuten homma ei toimi. Nyt sitten alan syömään niitä clomeja ja pidän peukut ja varpaatikin pystyssä, että nyt sitten onnistuttaisi. Mutta nyt siirryn tuonne heinäkuisiin, kun sain tämän uuden kierron käyntiin. Heippa! Ja tietysti vielä toivotan plussatuulia kaikille, jotka vielä odottavat testausta!

Saima kp 1/32 yk 2

Vierailija
334/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli juuri äsken tännekin :/

Vierailija
335/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset tulivat, siirryn heinäkuisiin...

CatNip

Vierailija
336/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kurja kun täältä alkaa porukkaa kadota!! Toivotan kaikille tädin yllättämille plussa puhureita!!!

Eleanora: Pidetään nyt vaan lippu korkeella! Ei masennuta ennenkuin toisin todistetaan!

Itse en tiedä mitäs ajattelisi tilanteesta... Lauantaina sain herkällä Davidilla hailun viivan. ´Herkät testiliuskat loppuivat kesken joten hain apteekista clearbluen easy +/- testin. No siihen tuli aamulla hailu haamu, joka jo tosin nyt on ihan selkee viiva kun on saanut päivän olla. Kauheeta arpomista... Mitään oireita ei oikeastaan ole. Väsymystä ja "kuumetta" sekä hiivatulehdus, mutta siis todella vähän oireita normikiertoon verrattuna! Jos sit lähipäivien aamuina joku asia selkeisi...

Wilhelmiina dpo 9

Vierailija
337/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut monelle! Miksi täti on taas tullut kylään :/ Pysyisi poissa vaan!

ON:Mulla jotakuinkin sama tilanne kuin Wilhelmiinalla. Tein siis eilen negan, mutta tänään kun testiä kääntää ja vääntää niin ehkä siinä pienenpienenPIENI hailu viivan alku löytyy. Illalla sitte asiaa mietiskelin ja pakkohan se oli uuestaan aamulla testata. Tein eri testin ku eilen ni siihen tuli selvä hailuviiva. Ja kokeilin viel uuemman kerran eilisenlaisella testillä ni siinä melkee sama homma ku eilen. Ja niitten testien piti viel olla herkkiä, just. Niin pahasti km:t kolkuttaa takaraivossa, etten oikein uskalla odottaa mitään. Jos nyt olisin raskaana ni uskon sen varmaan vasta monen ultran jälkeen, että se tosiaan on totta. En haluaisi taas tipahtaa kovaa ja korkealta :/ Ainii ja sitä testiä mikä anto selkeen viivan ni tiirasin vielä pitkän ajan päästä ja sitte luin ohjetta ni sitä ei sais tulkita enää 5min jälkee koska positiivinen tulos saattaa muuttua negatiiviseks....

Satin kp35/35-37 yk>10 + 2km+ yk2

Vierailija
338/354 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoahan ON kunnes menkat alkaa - ja joillain tulee normaalin oloiset menkatkin ennenkuin raskaus on selvillä! Ja teillä on molemmilla näkynyt haamut jo, hieno juttu! Pidän kovasti peukkuja molemmille!!!

Mulla on kovasti tutunoloiset tuntemukset, eli menkkoja voi odottaa alkavaksi näinä päivinä. Siirryn taustailemaan heinäkuisiin, vaikka sielläkään en vielä voi toivoa omaa plussaa kun ollaan taas miehen kanssa eri maissa oviksen aikaan, pahainen sentään.

Mutta Paljon onnea tässä ketjussa plussanneille ja tsemppiä muille seuraavaan kiertoon.

t. Gabriela 26/27-31

Vierailija
339/354 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisin että tämän tytön haamut jäi haamuiksi. Mikälie yritys sitten ollut. Tänään tuo Cb:n testi ei enää pystyviivaa kunnolla antanut joten eiköhän tämä ollut tässä. Vähän on jomotuksetkin sen oloisia että kohta lähtee =(.

Mutta Pidän peukkua piinailijoille!!!!!!

WWilhelmiina kp 45/49 dpo 10

Vierailija
340/354 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelmiina: Toivotaan, ettei täti kuitenkaan tulis. Ite täällä painiskelen ajatusteni kanssa. Tein tänään aamulla taas testin ja se oli jotakuinkin sama kuin eilen ja toissapäivänä eli hyvinhyvin haamu. Ei sitä sen ihmeemmin tartte tihrustaa, mutta jotenkin odottaisi, että näillä kiertopäivillä viiva olisi vahvempi. Viime kerroilla tein ja tein testejä ja odotin että viiva vahvistuisi, mutta yhtäkkiä viiva sitten vain heikkeni ja täti tuli:/ Pelkään sitä samaa nytkin. Pari viikkoa kun kestäisi niin mentäisi yli edellisten kertojen maagisen rajan.

Peukut on täälläkin visusti pystyssä :) Tsemppiä :)

Satin kp36/35-37 yk>10 + 2km+ yk2