Mikä olisi hyvä obduktioliesi?
Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?
Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)
Kommentit (459)
Te jaksatte puhua kotihommista ja liesistä monen sivun verran. Hankkikaa, arvon naiset, emansipaatioliesi, niin johan ei tartte jauhaa liesistä. Huom. emansipaatioliesi polttaa hyvin rintsikatkin, mutta varokaa vanhemman mallista suffragatti-liettä. Se on vaarallinen, se kun pistää nälkälakkoon.
kun se sytytti keittiöön nuotion hinkkaamalla kahta keppiä vastakkain. Asumme nykyään metsän keskellä laavussa. Toisaalta meidän perheestä on tullut tosi rehtejä ja reippaita. Olemme myös aina valmiina. Varsinkin mies.
Tässä kohtaa elämää on hyvä hetki retrospektioliedelle. Oi niitä soppia, oi niitä patoja... Kaikki ne muusit ja makaroonit. Mitä kaikkea sitä onkaan tullut keiteltyä.
ajattelin jääneeni trendeistä jälkeen, joten ostin urbanisaatiouunin. Tuli tolkuttoman kalliiksi, kun se hyväksyi käyttöympäristöksi vain Kampin. Maatila piti myydä ja vuokrata Kampista yksiö. HELLAN TÄHDEN!
kun se sytytti keittiöön nuotion hinkkaamalla kahta keppiä vastakkain. Asumme nykyään metsän keskellä laavussa. Toisaalta meidän perheestä on tullut tosi rehtejä ja reippaita. Olemme myös aina valmiina. Varsinkin mies.
Mutta ainakin osa ongelmistanne saattaisi poistua jos hankitte deforestaatiolieden.
Globalisaatioliesi. Sitä hankkiessa ajattelin, että keittiööni tulee sen myötä kivaa kansainvälistä meininkiä. Todellisuus onkin jotain aivan muuta. o_O Lieden myötä on tapahtunut kaikkea kummallista. Thaimaalaiset esimerkiksi tulivat ja poimivat marjat pakkasestani ja Romanian romanit leiriytyivät keittiööni!!!
On niin käyevää puuhastella kaikkea siinä samalla kun ruoka tippuu suoraan suoneen.
myivät meille karnevalisaatiolieden. Sen jälkeen kokkaamisen kanssa on ollut hirveä rumba.
obduktiolieden kannalla :) Tuon hankinnan jälkeen kokkaaminen on ollut meidän perheessä ihan tappavan hauskaa, vaikka ruoanlaitosta tulikin hieman ruumiillisempaa kuin aikaisemmin.
Eskalaatiouunin kanssa on rasittavaa, kun kaikki pikku kiistat paisuu ihan naurettaviin mittoihin ennenkuin kerkiät kissaa sanomaan. Kyllästyttää jo vastailla kaikenmaailman memoihin ja mietintöihin joita tuo suoltaa pitkin päättäviä elimiä. Mä halusin vaan tehdä vanhanaikaista maksalaatikkoa.
Meillä on tosi vanha entropia-liesi, se on kamala, kun ensin pitää vähintään puoli tuntia siivota, että pääsee kokkaamaan, sitten on aineet ja välineet hukassa. Koskaan ei näytä siltä, että olis sen lieden hankinnan jälkeen kukaan siivonnut :(
Kiva, että tuli tällainen ketju, löysin jo mainituista mieleiseni, haluan itselleni respektiolieden!
Oli kuulemma saanut sen ekonomiliitolta jonain korruptioetuna. Mutta ei kovin hyvä ole - se ei vaan millään opi, vaikka sille on järjestetty vaikka minkälaista hengennostatus ja koulutustilaisuutta. Jokaisen uuden reseptin kanssa hirveä muutosresistenssi.
on uudehko rovioliesi. Käristää näppärästi.
Eskalaatiouunin kanssa on rasittavaa, kun kaikki pikku kiistat paisuu ihan naurettaviin mittoihin ennenkuin kerkiät kissaa sanomaan. Kyllästyttää jo vastailla kaikenmaailman memoihin ja mietintöihin joita tuo suoltaa pitkin päättäviä elimiä. Mä halusin vaan tehdä vanhanaikaista maksalaatikkoa.
Meille hankittiin kesällä sytostaatti-liesi miehen syövän takia. Olemme nyt koko perhe kaljuja ja hieman huonovointisia, mutta valoa on tunnelin päässä! Mitä suosittelisitte meille lohtuliedeksi, kun tästä selvitään ja voimme luopua sytostaattiliedestä?
teinien kokkausten jälkeen ja hankin administratiolieden. Kyllä oli nimittäin helppoa asettaa käyttöoikeudet kuntoon! Miehelle laitoin salasanaksi #¤%&!"#¤% ja tunnukseksi Tun2r1. Tosin epäilen että teini on onnistunut hakkeroimaan sen pahuksen rakkineen.
Meillä oli aiemmin obduktioliesi, mutta sitten sain työni kautta korruptiolieden. Olin aina luullut, ettei ilmaisia lounaita ole olemassakaan! Korruptioliedellä loihdin ilmaisen lounaan vaikka kuinka suurelle porukalle. Naapureillakin on korruptioliesi ja heillä isäntä kokkailee koko kunnanhallitukselle ilmaiset lounaat.
Burleskiliettä? Kuulin, että se ois aika hyvä.
miten olette hankkineet sytostaattihellan jos perheessä on lapsiakin?! vastuutonta minun mielestä. itse hankkisin vastaavassa tilanteessa homeopatiahellan. ruuat ovat toki tuhatkertaisia laimennuksia, mutta ainakin turvallisia. homeopatiahellaa suosittelen muutenkin kaikenlaisiin vaivoihin.
Mulla menee hermot meidän substituutiolieden kanssa ihan just nyt. Pistä paistumaan sisäfilettä kuola valuen niin uuninperhanasta pukkaa tarjolle ryynimakkaraa!