Mikä olisi hyvä obduktioliesi?
Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?
Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)
Kommentit (459)
Mun kaveri osti Michelinlieden, kun myyjä sano sen tekevän tosi runsaita annoksia. No, (kallis) liesi tuli ja eka ateria oli tosi pettymys. Annokset oli kyllä nättejä ja hyviä mutta niin helevatan pieniä, ettei niistä kyllä nälkä lähteny edes neljän lajin illallisella. Myyjä ei ollut huomannut, että siinä Michelinin perässä oli muutama tähti. Onneks myyjä tunnusti mokansa ja kaveri sai oikean lieden!
Mä tilasin helkamalieden mutta se ei käykään meidän keittiöön. En huomannut, että kauppaehdoissa lukee, ettei tilausta voi peruuttaa.
on spinaaliliesi, jotenkin kätevämpi kuin epiduraaliliesi, siinä kun roikkui jotain letkuja. Ja huomattavasti käytännöllisempi kuin anestesialiesi. Lapsia ei saanut anestesialieden aikoihin millään hereille.Ja kivuttomasti sujuu nyt kokkailu tässä taloudessa.
Minä pyörähdin liesiostoksille samoihin aikoihin kun liityin painonvartioihin. Pistepäissäni sitten erhdyin ostamaan laksatiivilieden... Myyjä kehui että, "Vähentää näppärästi imeytyvien kalorien määrää" ja että "voit syödä mitä vaan" Ei lihoa ei, mutta kun on kuusi henkin perhe ja yksi vessa... Perkele!
kodinkoneliikkeestä tarjouksesta ejakulaatioliesi, kun saatiin samaan hintaan kuin tavallinen.
En voi suositella, ollaan jo kertaalleen raklamoitukin siitä, kun lieden edusta on aina hommien jälkeen kosteana.
Myyjän mukaan se ei ole vika vaan ominaisuus, enkä nyt tiedä saanko sitä edes palautettua tai kauppaa purettua.
Kuluttaja-asiamiehelle tässä pitää kai seuraavaksi purkautua.
Tero
Minä pyörähdin liesiostoksille samoihin aikoihin kun liityin painonvartioihin. Pistepäissäni sitten erhdyin ostamaan laksatiivilieden... Myyjä kehui että, "Vähentää näppärästi imeytyvien kalorien määrää" ja että "voit syödä mitä vaan" Ei lihoa ei, mutta kun on kuusi henkin perhe ja yksi vessa... Perkele!
Vaihtakaa konstipaatiolieteen. Loppuu se vessassa ravaaminen.
meidän kaviolieteen, kun öisinkään emme saa nukuttua kun keittiöstä kuuluu kauhea kopse ja hirnunta.
onko kukaan nähnyt sitä leffaa "Mio lieteni Mio?" Onko hyvä?
Oli kuulemma saanut sen ekonomiliitolta jonain korruptioetuna. Mutta ei kovin hyvä ole - se ei vaan millään opi, vaikka sille on järjestetty vaikka minkälaista hengennostatus ja koulutustilaisuutta. Jokaisen uuden reseptin kanssa hirveä muutosresistenssi.
tarjoilee vaan tunnistamattomia otuksia öljyn ja valkosipulin kera.
Deflaatioliesi tai sitten suolistokaasu elikkä flataattiliesi
orgasmiolieden? Tietääkö kukaan?
perversioliesi auttaisi?
myös oppia jotain masturbaatioliedeltä.
suosittelisin seksploitaatioliettä, se kun ei päästä keittiön kynnyksen yli ennenkuin kaikki kuteet on veks. Kyllä se siitä lähtee!
Joskus siinä liedessä on ollut tyyppivikana illuusio :(
Mä olen kyl tosi tyytyväinen meidän synestesialieteen, koska sama ruoka maistuu ja näyttää joka kerta erilaiselta. Joskus tosin saattaa alkaa kuulla kaikenlaisia ääniä kesken ruokailun, esim. musiikkia tai puhetta.
Vierailija - 1.9.2011 9:53 (172/253)
Meillä on illuusioliesi.Mikä hitto tässä on kun perhe vaan laihtuu?
Joskus siinä liedessä on ollut tyyppivikana illuusio :(
Mä olen kyl tosi tyytyväinen meidän synestesialieteen, koska sama ruoka maistuu ja näyttää joka kerta erilaiselta. Joskus tosin saattaa alkaa kuulla kaikenlaisia ääniä kesken ruokailun, esim. musiikkia tai puhetta.
Sanktioliesi. Suosittelen kaikkiin perheisiin, missä on vaikeuksia noudattaa reseptejä tai säännöllisiä ruoka-aikoja. Suosittelen toimimaan juuri niinkuin tämä liesi haluaa. Muuten...
josta ei ole edes punkassa mihinkään! Hankin sitten inseminaatiolieden, joka onkin tosi kiva. Lapsilisät ropisee tilille mukavasti nykyään, mutta ne menee kaikki järkyn kalliisiin muumimukeihin, liesi kun ei salli mitään muita astioita lähistölle.
on epilaatioliesi. Ihan näppärä, helpottaa arkea huomattavasti. Pidentää myös astioiden käyttöikää, pannut pysyvät vähällä vaivalla siisteinä, ja eipä ole loppuneet posliinit talosta.
keksin miksi anoppilan makaroonilaatikon kanssa menee tekarit vaihtoon joka kerta. Sillä on ollut salaa sementaatioliesi koko tän ajan! Saa kyllä korvata ja muksuja en enää vie sinne rautahampaiden puhkeamisen jälkeen.
Jees. Liha kovettui hyvin, mutta tuli pahus vieköön samalla kolmannen asteen panovamma. Sitä nyt parannellaan.