Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä obduktioliesi?

Vierailija
30.08.2011 |

Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?

Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)

Kommentit (459)

Vierailija
101/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi erektiolieden, mutta minä olen niin arka, että pelkään palovammoja. Onko kellään kokemusta siitä? Mieli kyllä tekisi kokeilla, saako sillä lihan normaalia kovemmaksi??

Jees. Liha kovettui hyvin, mutta tuli pahus vieköön samalla kolmannen asteen panovamma. Sitä nyt parannellaan.

Vierailija
102/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri osti Michelinlieden, kun myyjä sano sen tekevän tosi runsaita annoksia. No, (kallis) liesi tuli ja eka ateria oli tosi pettymys. Annokset oli kyllä nättejä ja hyviä mutta niin helevatan pieniä, ettei niistä kyllä nälkä lähteny edes neljän lajin illallisella. Myyjä ei ollut huomannut, että siinä Michelinin perässä oli muutama tähti. Onneks myyjä tunnusti mokansa ja kaveri sai oikean lieden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin helkamalieden mutta se ei käykään meidän keittiöön. En huomannut, että kauppaehdoissa lukee, ettei tilausta voi peruuttaa.

Vierailija
104/459 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on spinaaliliesi, jotenkin kätevämpi kuin epiduraaliliesi, siinä kun roikkui jotain letkuja. Ja huomattavasti käytännöllisempi kuin anestesialiesi. Lapsia ei saanut anestesialieden aikoihin millään hereille.Ja kivuttomasti sujuu nyt kokkailu tässä taloudessa.

Vierailija
105/459 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörähdin liesiostoksille samoihin aikoihin kun liityin painonvartioihin. Pistepäissäni sitten erhdyin ostamaan laksatiivilieden... Myyjä kehui että, "Vähentää näppärästi imeytyvien kalorien määrää" ja että "voit syödä mitä vaan" Ei lihoa ei, mutta kun on kuusi henkin perhe ja yksi vessa... Perkele!

Vierailija
106/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinkoneliikkeestä tarjouksesta ejakulaatioliesi, kun saatiin samaan hintaan kuin tavallinen.

En voi suositella, ollaan jo kertaalleen raklamoitukin siitä, kun lieden edusta on aina hommien jälkeen kosteana.

Myyjän mukaan se ei ole vika vaan ominaisuus, enkä nyt tiedä saanko sitä edes palautettua tai kauppaa purettua.

Kuluttaja-asiamiehelle tässä pitää kai seuraavaksi purkautua.

Tero

Vierailija
107/459 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörähdin liesiostoksille samoihin aikoihin kun liityin painonvartioihin. Pistepäissäni sitten erhdyin ostamaan laksatiivilieden... Myyjä kehui että, "Vähentää näppärästi imeytyvien kalorien määrää" ja että "voit syödä mitä vaan" Ei lihoa ei, mutta kun on kuusi henkin perhe ja yksi vessa... Perkele!

Vaihtakaa konstipaatiolieteen. Loppuu se vessassa ravaaminen.

Vierailija
108/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaviolieteen, kun öisinkään emme saa nukuttua kun keittiöstä kuuluu kauhea kopse ja hirnunta.

Vierailija
109/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan nähnyt sitä leffaa "Mio lieteni Mio?" Onko hyvä?

Vierailija
110/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma saanut sen ekonomiliitolta jonain korruptioetuna. Mutta ei kovin hyvä ole - se ei vaan millään opi, vaikka sille on järjestetty vaikka minkälaista hengennostatus ja koulutustilaisuutta. Jokaisen uuden reseptin kanssa hirveä muutosresistenssi.

Vierailija
111/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoilee vaan tunnistamattomia otuksia öljyn ja valkosipulin kera.

Vierailija
112/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa.

Vierailija
113/459 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deflaatioliesi tai sitten suolistokaasu elikkä flataattiliesi

Vierailija
114/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmiolieden? Tietääkö kukaan?

perversioliesi auttaisi?

myös oppia jotain masturbaatioliedeltä.

suosittelisin seksploitaatioliettä, se kun ei päästä keittiön kynnyksen yli ennenkuin kaikki kuteet on veks. Kyllä se siitä lähtee!

Vierailija
115/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siinä liedessä on ollut tyyppivikana illuusio :(

Mä olen kyl tosi tyytyväinen meidän synestesialieteen, koska sama ruoka maistuu ja näyttää joka kerta erilaiselta. Joskus tosin saattaa alkaa kuulla kaikenlaisia ääniä kesken ruokailun, esim. musiikkia tai puhetta.

Vierailija
116/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 1.9.2011 9:53 (172/253)

Meillä on illuusioliesi.

Mikä hitto tässä on kun perhe vaan laihtuu?

Joskus siinä liedessä on ollut tyyppivikana illuusio :(

Mä olen kyl tosi tyytyväinen meidän synestesialieteen, koska sama ruoka maistuu ja näyttää joka kerta erilaiselta. Joskus tosin saattaa alkaa kuulla kaikenlaisia ääniä kesken ruokailun, esim. musiikkia tai puhetta.

Vierailija
117/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanktioliesi. Suosittelen kaikkiin perheisiin, missä on vaikeuksia noudattaa reseptejä tai säännöllisiä ruoka-aikoja. Suosittelen toimimaan juuri niinkuin tämä liesi haluaa. Muuten...

Vierailija
118/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ei ole edes punkassa mihinkään! Hankin sitten inseminaatiolieden, joka onkin tosi kiva. Lapsilisät ropisee tilille mukavasti nykyään, mutta ne menee kaikki järkyn kalliisiin muumimukeihin, liesi kun ei salli mitään muita astioita lähistölle.

Vierailija
119/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epilaatioliesi. Ihan näppärä, helpottaa arkea huomattavasti. Pidentää myös astioiden käyttöikää, pannut pysyvät vähällä vaivalla siisteinä, ja eipä ole loppuneet posliinit talosta.

Vierailija
120/459 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksin miksi anoppilan makaroonilaatikon kanssa menee tekarit vaihtoon joka kerta. Sillä on ollut salaa sementaatioliesi koko tän ajan! Saa kyllä korvata ja muksuja en enää vie sinne rautahampaiden puhkeamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi