Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä obduktioliesi?

Vierailija
30.08.2011 |

Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?

Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)

Kommentit (459)

Vierailija
161/459 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muodikas medikalisaatioliesi, kun perhettä vaivasi kaikenmaailman allergiat ja muut vaivat. Ruuat oli täynnä penisilliiniä ja laajakirjoisia antibiootteja sun muita mömmöjä niin että lääkäri alkoi jo uhkailla ls-ilmolla maksa-arvojen ponkaistua pilviin. Kyseli kauttarantain muka onko meillä addiktio- tai alkoholisaatioliesi, vaikka niitä ei lapsiperheissä tosiaankaan suvaita! (Opiskeluaikana tuota alkoholisaatioliettä tuli kyllä kokeiltua. Tuli sillä ihania liekitettyjä ruokia kyllä ja kivaa oli kokatessa, mutta outona sivuvaikutuksena kamalan turvonnut naama ja punaiset silmät.)

Vaihdettiin sitten akupunktiolieteen ettei sossut hyökkää kimppuun, kun ajateltiin luomukonstien auttavan, mutta sapuskoista tuli kamalan pistävän makuisia ja ukko alkoi laukomaan teräviä kommentteja ruuanlaittotaidoistani.

Vierailija
162/459 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä mitään tuu, kun yrittää laittaa sapuskaa ja liesi alkaa matkia jääkaappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/459 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen mutta siinä tahtoi aina paistorasvat härskiintyä ja ruokiin tuli outoja vivahteita.

Vierailija
164/459 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=), hahhaa... Kyllä miehetkin osaa. Erektioliesi... Aivan ajatuskin kauhistuttaa. Mun mies sais sit jo hakea uuden naisen ;)

Vierailija
165/459 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meillä on ollut muutaman vuoden käytössä se ensimmäinen versio tuosta obduktioliedestä eli autopsialiesi. On kyllä toiminut ihan hyvin eli hyvissä ruumiissa ollaan pysytty koko perhe. Nyt vaan tekisi mieli vaihtaa uuteen, kun ollaan tekemässä keittiöremonttia.

Osaisiko joku kertoa, että mitä uutta tässä obduktioliedessä on autopsialieteen verrattuna? Vai kannattaisiko vaihtaa saman tien

dissektiolieteen, kun olen kuullut että sen avulla säilyvyys on ihan omaa luokkaansa? Tosin hieman epäilyttää se formaliinin käyttö eli lähinnä turvallisuus, mistä sitä saa, miten usein pitää täyttää säiliö ja paljon maksaa yms yms.

Pitääko muuten dissektiolieteen ostaa erikseen krematoriouuni vai tuleeko se automaattisesti mukana?!? Olen kuullut, että dissektioliedellä valmistetut annokset pitää hävittää krematoriouunin avulla eli kompostiin niitä ei saisi viedä :( Pitääkö paikkansa?

Lapset haluaisivat tietysti nekropsialieden, mutta sitä minä olen ehdottomasti vastaan!

Vierailija
166/459 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekisi mieli antaa periksi. Miksei mikään onnistu?

Vierailija
167/459 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet varmaan induktioliettä, etkä ruumiinavaushellaa :DDDDD

Suosittelen Elektroluxia

Vierailija
168/459 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obduktioliesi!??? Tarkoittanet varmaan induktioliettä, etkä ruumiinavaushellaa :DDDDD

Suosittelen Elektroluxia

Olisit nyt vaivautunut lukemaan muutakin kuin otsikon tästä ketjusta, laiskamato...

Vierailija
169/459 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uudessa asunnossa on inversioliesi. Ihan mahdotonta saada ruokaa tasaisen lämpimäksi :(

Vierailija
170/459 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain siihen alennuksen Espoo äidinkelen opettajat ry:n jäsenkortilla.

Vierailija
171/459 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liesi muuttui vaalitappioliedeksi :( Vielä lauantaina se hehkutti Väyryslandian syntymistä, mutta nyt se on ihan hengetön ja surullinen. :(

Vierailija
172/459 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi kuin pussillinen uusia, koska sillä voi sekä paistaa levyllä että uunissa yhtäaikaa, eli se on monikäyttöinen ynnä muuta saati vielä lisääkin ja sekä että vähän päälle.

Vierailija
173/459 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ejektoriliesi ja toinen on infarktiliesi.

Molemmat ovat käytössä ihan hyviä!

Vierailija
174/459 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädetyslieteen. On se niin näpsäkkää laittaa leikattu tissi siihen levylle ja hieman virtaa.

Onneksi mies kääntelee mua siinä lieden päällä, että kaikki kohdat tulee sädetettyä. Laitamme kyllä keittiön verhot kiinni hoitojen ajaksi. Näyttäähän se vähän hassulta :) Ja naapurin Pera on Niin Utelias!

Uskoimme kotisädetyksen säästävän melko paljon.

Vierailija
175/459 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta intubaatiolieden hankinnan jälkeen ruoanlaitto on mennyt aivan putkeen.

Vierailija
176/459 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen obduktioliesi kannattaa hankkia.

Vierailija
177/459 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on feministiliesi - se ei  suostu kuin mieskokkiin! Ja nalkuttaa kokille niin kauan, että keittiö on siivottu. Jos ei ole tuoreita ruusuja ruokapöydässä se liesi ei edes lämpene.

Vierailija
178/459 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli gravitaatioliesi, mutta se lähti tangetin suuntaan.

Vierailija
179/459 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vannotaan multiploitumisen nimiin ja hankittiin ovulaatioliesi, naapureilla on konstruktioliesi

Vierailija
180/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko iha varma tuosta nimestä...oisko induktio???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi