Mikä olisi hyvä obduktioliesi?
Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?
Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)
Kommentit (459)
meillä miehen veli selitti innoissaan ostavansa imodiumlieden
Meillä on Renault Clio-liesi. Kaupassa kun käväisee niin voi heittää pöperöt paistumaan jo kotimatkalla!
Me hommattiin antipatioliesi, kun tuo pihan betonilaatoilla kivetty patio on minusta ihan helkkarin ruma ja ajattelin tuolla liedellä siitä päästään eroon (miehen mielestä se oli ihan ok). Vielä mitä, nyt se saamarin patio tuntuu entistä vastenmielisemmältä, ja samoin mies. Tunne on molemminpuolinen. Ajattelimme vaatia lieden myyneeltä liikkeeltä korvauksia väärästä markkinoinnista ja puutteellisen oikeinkirjoitustaidon aiheuttamista kärsimyksistä. Korvausrahoilla ostamme sitten taas uuden lieden, ehkä jonkun tässä ketjussa mainituista.
No, ihan hyvä niin, koska kaikki palaa tuhkaksi ja haiseekin vielä pahalle...
plussat ja miinukset, ja päädyin siihen lopputulemaan, että meille haetaan huomenna dokumentaatioliesi.
muuta ärsytä nuo kommentit, joissa ei oo tajuttu tämän jutun pointtia?" Ostin kirkalieden ja sit se laulaa"hahahahahahahhahahahah...
vaan mulla on käytössä intuitioliesi ja ruuat on onnistuneet tosi hyvin. Taiteilijana oon vähän miettinyt kyllä inspiraatiolieteen vaihtamista. Tai ehkä valtio voisi kustantaa kaikkiin talouksiin uuden innovaatiolieden, kun niitä uusia innovaatioita aina peräänkuulutetaan...
Tänäänkin kävin töistä tulon jälkeen Etelämeren saarella, sain kotiin palatessani mukaan pallokalan ja helmisimpukoita. Mies ja lapset tykkää myös, elämä on niin ihanan yllätyksellistä nykyään.
uusinta uutta olevan kolmiolieden. On näppärä sisustuselementti hankalasti täytettäviin nurkkiin.
Joskus ruoasta tulee ihan kauheeta sontaa, kaikki itkettää ja miehen pitää piilottaa keittiöveitset, ja toisinaan se hernarin tilalle kattilaan lötkähtänyt koiranmuonakin on aivan fantastista ja elämä iloa täynnä.
Minunkin elämästäni meni kaikki maku depressiolieden takia. Ruokakaan ei maistunut.
Voi siskot, teidän depressioliesissä on ollut joku vika, koettakaa saada takuuseen. Minulle ihan lääkäri suositteli depressioliettä synnytyksen jälkeiseen masennukseen, ja laittelin sillä ihania lohturuokia.
löytyy markkinoilta. Tuota sinun mainitsemaa en ole kuullutkaan .
Mutta vitsiksihän tämä kait oli tarkoitettukin :)
Ostin meille iLieden, se on niin helppokäyttöinen että kypsensi minutkin. Ne uudet A-sarjan 501 mallit on kuulemma paljon parempia kuin ne viimekauden 500.
Mies metsästää itse kaikki käyttämämme lihat, joten on kätevää kun raadon voi vain nakata liedelle ja se nylkee, suolestaa, roikottaa ja leikkaa lihat. Osasta se tekee ruokaa siksi päiväksi ja loput pakastaa.
On helpottanut meidän arkea valtavasti.
Otsin dysleksialieden. Kakki on oleet ihan tyttyväisiä meitän perseessä ainakin.
tätä toivioliettä ja päätin sitten kokeilla siinä uskossa että se täyttäisi kaikki perheen ruokatoiveet, kuten tämä paatunut huijari väitti. Mutta annas olla kun vekotin oli asennettu, alkoi sen helkkarinmoinen hallejuja ja ylistysmeuhka että rakkine oli pakko kiireesti haudata saunan taakse.
No, budjetti oli käytetty, ja sain halvalla turmiolieden. Nyt olen aamusta iltaan niin kännissä etten välitä paskaakaan. Syököön perhe vaikka kynsiään.
Obduktioliesihan on jo so last season.
Ma otin meidan keittioon tietenkin ABDUKTIOLIEDEN.
Ihan jannittaa minne paadynkaan kun keittiossa kokkailen.
penetraatiolieden, kun radiossakin mainostetaan kaikenmaailman kaalimatoja koko ajan. Ruuanlaitto alkoi pahasti tökkimään.
Meillä on Ahtisaari-liesi. Se on saanut jonkun norjalaisen palkinnon, mutte ei sillä pysty tekemään kuin pelkkää karjalanpaistia, jumalauta.