Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi 9kk ja raskaana vk 14..

Vierailija
29.08.2011 |

esikoinen istuskelee ja kiipeilee tätä nykyä koko ajan mahan päällä ja on tosi menevä ja vikkelä ja tämähän tietysti vasta alkua. mites nyt sitten kun maha alkaa kasvaa niin kuinka varovainen pitää olla ettei vaan sikiölle käy mitään. miten käytännössä hoituu lapsen kanniskelu yms..vähän hirvittää jo etukäteen. että pitääkö kokonaan luopua sylissäpitämisestä..:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinenhan voi vaikka tappaa tulevan pikkusisaruksensa!

Vierailija
2/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk iässä saa potkut äidin sylistä kun äiti tulee raskaaksi ja kun raskaus loppuu niin sylissä on uusi vauva eikä tilaa esikoiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoan lapsen, vai saitko edes sitäkään?

mun olis varmaan sun logiikan mukaan pitänyt abortoida toinen kaksosista.

Vierailija
4/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden vanha kun riehuu mahan sylissä ja mahan päällä!

Vierailija
5/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva oli terve ja hyvin voiva. Eihän se nyt sentään trampoliinina sinun mahaa pidä?

Ainoa oli kun synnärillä kätilö yritti herättää vauvaa mahasta radiolla... siis sen hiljaisen radion pisti mahan viereen, että olis saanu sykkeeseen vaihteua. Ei paljon mahassa mitään tapahtunut, oli tottunut vähän toisenlaiseen menoon...

Vierailija
6/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,sä et sitten vissiin saanut kuin yhden ainoan lapsen, vai saitko edes sitäkään?

mun olis varmaan sun logiikan mukaan pitänyt abortoida toinen kaksosista.

Kyllä mulla on useampikin lapsi. Mutta ap:han pohti voiko pitää 9kk esikoista sylissä ollenkaan kun on raskaana uudelleen. Mietin vain että mitä tuumaa 9kk ikäinen lapsi kun äiti ei ota puoleen vuoteen syliin ollenkaan. Kai sinäkin niitä kaksoisia molempia pidit sylissä etkä vain toista.

Vierailija
7/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just täytti lapsi 1v ja oon raskaana vk:lla 20.

Ei pelota vaikka könyää mun päällä jatkuvasti ja kantelen.

Jos jossain vaiheessa kantaminen alkaa tuntua pahalta, koitan vähentää, mutta siihen saakka ihan normaalisti mennään :D

Vierailija
8/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap on provo

Vierailija
9/9 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä raskaana 27 viikkoa. Ja ihan suunnitellusti. :D

Eipä ole tullut mieleen pelätä tuollaista. Ihan normaalisti mennään ja touhutaan. Mm. sylitellään, nostellaan ja leikitään lattialla. Ainoastaan mahallaan ei tunnu enää hyvältä maata.

Ei kuule kannata kantaa murhetta tuollaisesta. Ei 9kk saa niin isoa voimaa aikaiseksi, että vauva mahassasi siitä vahingoittuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi