Tökerö tw-myyjä särki herkkuhissin!!
Ei hyvää päivää mitä myyjiä! Saa kyllä epäilemään revitäänkö näitä tw-myyjiä nykyään ihan pystymetsistä?! Tänään kaverin luona olin kutsuilla, myyjä ei esitellyt itseään, ei kertonut kunnolla tuotteista, joka ikiseen siis JOKA iKIseen kysymykseen piti soittaa varmistus piirinsä vastaavalta!! Kun kysyttiin esim. laitetaanko tilaus numero tähän sarakkeeseen, niin siitäkin soitti ja kysyi piirin vastaavalta! Siis haloo!
Kun kahvitus alkoi, tämä meni vessaan ja viipyi siellä niin kauan että emännän piti jo mennä varovasti koputtelemaan ovelle, mikä on kun ei tule ulos. (Ei kuulunut muuten vessan vetäsyä tai käsien pesun ääntä!!?)
Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!
Emäntä sanoi, ettei haittaa, mutta tietenkin se haittaa, ei kehtaa vaan sanoa. En tiedä, korvaako myyjä?? Eikö ne saa koulutusta!
Kommentit (108)
negatiivinen, huumorintajuton akka, mene sinne, missä sinua naurattaa.
Mun mielestä tässä ketjussa ei ollut yhtään hauskaa älynväläystä mikä olisi naurattanut tai edes hymyilyttänyt.
huumorintajuun iskenyt,mutta hyvä jos jollain iski!
omistan muuten kaksi herkkuhissiä,ja ovat ihan kätsyjä.
Mun mielestä tässä ketjussa ei ollut yhtään hauskaa älynväläystä mikä olisi naurattanut tai edes hymyilyttänyt.
huumorintajuun iskenyt,mutta hyvä jos jollain iski!
omistan muuten kaksi herkkuhissiä,ja ovat ihan kätsyjä.
Tässä on oltava jokin TW-salaliitto. Kaikki jotka pitivät ketjua kuivana omaavat herkkuhissin, ehkä jopa kaksi!
Hulvattoman hauska!
Ap oli selvästi tosissaan, mutta se myöhempi juustokupu-ap oli varmaan eri henkilö ja provoilija.
Voi kun se oikea ap tulisi kertomaan, saiko emäntä uuden "herkkuhissin"! :D
Herkkuhisdistä ei ole vanhempaa mallia, vaan väritkin ovat pysyneet samoina.
Alkuperäiseen kysymykseesi - ihan kuka vaan halukas saa aloittaa jälleenmyyjänä (tai konsulentteja ne nykyään taitaa olla). Koulutusta saa, mutta lähtökohtaisesti tuota työtä osaa tehdä kuka vaan. Sääli että teille osui tunari, joka pilasi ihanat kutsut - Porvoossa ;)
Mulla tuli kans herkkuhissistä mieleen jotain tosi pervoa:) Ja toki joku melko alussa toikin seksivälineet mukaan ketjuun :) Ja särkikin siellä seikkaili :)
Anteeksi! En ole koskaan ollut TW-kutsuilla...ja ihmettelenkin, miksi kurkkupurkissa on joku "hissiominaisuus"?
Oikeestiko siinä putelissa on jotain liikkuvia osia? Rupes vaivaamaan.
Se "herkkuhissi" on tiiviskantinen purkki (sellaista aika kovaa ja läpinäkyvää muovia), jonka sisällä on sitten ritiläpohjainen osa.
Minulla on pieni sellainen, johon kippaan säilykepurkista oliivit kun joskus innostun niitä syömään. Tarkoitettu juuri tuollaisille liemeen tehdyille säilykkeille. Ritilää voi sitten näppärästi nostaa, ja ottaa siitä purkista, ja laskea loput sinne takaisin liemeen. Sen sijaan että onkisi niitä karkailevia oliiveja haarukkaan sieltä liemestä.
kun eivät muka "ymmärrä" viestiä. Vähänxz te ootte rajui...
myötätunto ap:n puolella
Sain sen aikanaan emännänlahjaksi, enkä ole koskaan köyttänyt. En tykkää säilötyistä kurkuista tai punajuurista.
Herkkuhisdistä ei ole vanhempaa mallia, vaan väritkin ovat pysyneet samoina.
Alkuperäiseen kysymykseesi - ihan kuka vaan halukas saa aloittaa jälleenmyyjänä (tai konsulentteja ne nykyään taitaa olla). Koulutusta saa, mutta lähtökohtaisesti tuota työtä osaa tehdä kuka vaan. Sääli että teille osui tunari, joka pilasi ihanat kutsut - Porvoossa ;)
Meillä oli herkkuhissi 80-luvulla, eikä se näyttänyt tuolta kuin tämä nykyinen herkkuhissi:
http://www.tupperware.fi/tuotteet/herkkuhissi-1_5-l
Meidän herkkuhissi oli neliskanttinen, ei pyöreä. Väri oli sellainen rusehtavanvihreä, ei läpinäkyvä. Kansi taisi olla läpikuultava. En tiedä koska mallisto on siitä muuttunut.
Apua, mä en tiedä mikä mua näistä järkyttää eniten...
-Se, että ihmiset pitää muovikippokutsuja ja osallistuu niihin
-Se, että nykyään on lyhennys tw, todella modernia ja coolia
-Se, että kutsuilla pitää kertoa muille oma muovikippomuisto
-Se, että jollekin tuo "herkkuhissi" on rakas ja muistoja herättävä...Kyllä toi että ringissä vuorotellen kerrotaan rakkaita muistoja liittyen pakastusrasioihin ja salaattikulhoihin, kyllä sen täytyy olla kaikkein järkyttävintä. Meni yöunet kun tuota kuvittelen mielessäni, kiitos vaan ap.
Olette aika loistavia kaikki, kiitos vuosisadan nauruista, joihin jo nukkumassa oleva mieskin heräsi..
joku normaaali ihminen voi kiintyä muovikippoon? On minun vanhemmillani tuollainen, arkikäytössä toki, mutta ei siihen kukaan ole erityisen kiintynyt... Saa ne kurkut otettua mistä tahansa astiasta, juhlissa muutenkin käytössä lasiastiat, ei meillä muoviastioita kateta pöytään juhlapäivinä, jotenkin ruman näköistä ja arkista.
Ja se tupper-myyjä ehkä vain jännitti niin, ettei selvinnyt tilanteesta järkevästi muuten kuin soittamalla ja kysymällä jokaista asiaa.
miten joku voi luulla kerrosvatia hissiksi.
Hissi sana jo kuvastaa että joku osa liikkuu eikös vain.
Herkkuhissi on kätevä ja sopii arkikäyttöön. Meillä on niitä kaksi. En ole kiintynyt kumpaankaan, ovat astioita siinä missä muutkin.
Olen käynyt tupperi-kutsuiilla useampana vuosikymmenenä, pitänyt monet kutsutkin.
Meillä on aika paljon tupperin kippoja ja olen niihin tyytyväinen, muitakin löytyy mutteivät ole niin laadukkaita.
Yksi parhaista hankinnoista on vihreä heiluvateräinen kuorimaveitsi. Taikinakulhot ovat hyvin muotoiltuja.
Nyt joutaisi myydä pois ne jäätelötikkumuotit.
ku näillä kutsuilla, myyjä, joka ei oikeastaan tiedä mistään mitään tai mainostaa jotain järkyttävän kallista salaattilinkoa aivan korvaamattomana työvälineenä, tai 500€ kattilaa aivan ehdottomana hankintana... sit ku sinne osuu joku äiti tai lähisukulainen paikalle ja kehottaa kertomaan siitä ja tästä ja tuosta ja ihmiset alkaa olla jo ihan täynnä koko esittelyä ku se on kestäny jo kaks tuntia ja vielä pitää kertoa vähän jostain muusta...
Herkkuhissi on kätevä, mutta ei mun maailma kaatuis, vaikka meidän herkkuhissi meniskin rikki :)