Tökerö tw-myyjä särki herkkuhissin!!
Ei hyvää päivää mitä myyjiä! Saa kyllä epäilemään revitäänkö näitä tw-myyjiä nykyään ihan pystymetsistä?! Tänään kaverin luona olin kutsuilla, myyjä ei esitellyt itseään, ei kertonut kunnolla tuotteista, joka ikiseen siis JOKA iKIseen kysymykseen piti soittaa varmistus piirinsä vastaavalta!! Kun kysyttiin esim. laitetaanko tilaus numero tähän sarakkeeseen, niin siitäkin soitti ja kysyi piirin vastaavalta! Siis haloo!
Kun kahvitus alkoi, tämä meni vessaan ja viipyi siellä niin kauan että emännän piti jo mennä varovasti koputtelemaan ovelle, mikä on kun ei tule ulos. (Ei kuulunut muuten vessan vetäsyä tai käsien pesun ääntä!!?)
Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!
Emäntä sanoi, ettei haittaa, mutta tietenkin se haittaa, ei kehtaa vaan sanoa. En tiedä, korvaako myyjä?? Eikö ne saa koulutusta!
Kommentit (108)
ei herkkuhississä särkeä ollut, vaan jotakin muuta kalaa, en muista tarkalleen. Haju ei tässä ongelma, vaan se, että myyjä tyri ja särki hissin, joka emännälle tärkeä.
ap
Mutta kun tuon linkin esittelytekstissäkin sanotaan, että se on elegantti, niin kyllänhän se silloin sitä on. Kivasti saa joulusillit siihen.
pykäämään. Ohjelma alkoi just silloin tökkiä ja viestin lähettämiseen meni ikuisuus.
Mut thanks anyway.
mun mielestä toi herkkuhissi oli toissijainen asia tässä ketjussa verrattuna tohon myyjän käytökseen ja siihen että rikko emännälle tärkeän tavaran. oishan se voinnu yhtähyvin olla joku perintökahvikuppi... täällä nyt vaan yllättäen takerrutaan johonkin pikkuseikkoihin!!
että herkkuhissi on ELEGANTTI, sopii siis juhlakattaukseenkin :D
"Elegantti säilytys- ja tarjoiluastia säilötyille ja marinoiduille hedelmille sekä vihanneksille."
Mitä tuolla niinkuin oikeesti tekee, varsinkin juhlapöydässä??
on niin mainioita kommentteja väsyä sakkia paikalla, itseni mukaanlukien! :0)
Mutta erikoiset kutsut ja tosi kurja, kun herkkuhissi hajosi!
Haju ei tässä ongelma, vaan se, että myyjä tyri ja särki hissin
En saa nyt naurua loppumaan. Ihan hulvatonta.
Enkä yhtään pahalla tarkoita.
Apua, mä en tiedä mikä mua näistä järkyttää eniten...
-Se, että ihmiset pitää muovikippokutsuja ja osallistuu niihin
-Se, että nykyään on lyhennys tw, todella modernia ja coolia
-Se, että kutsuilla pitää kertoa muille oma muovikippomuisto
-Se, että jollekin tuo "herkkuhissi" on rakas ja muistoja herättävä...
Kyllä toi että ringissä vuorotellen kerrotaan rakkaita muistoja liittyen pakastusrasioihin ja salaattikulhoihin, kyllä sen täytyy olla kaikkein järkyttävintä. Meni yöunet kun tuota kuvittelen mielessäni, kiitos vaan ap.
En todellakaan tiennyt ennen tätä päivää, mikä on herkkuhissi. Mieleen tuli jotain näyttävää niinkuin tyyliin suklaalähde, kun vieläpä puhuttiin juhlista ja monista muistoista. Todellisuus olikin sitten kuvitelmia ihmeellisempi.
Kuuntelitteko siis kaikki korvat höröllä kun tää tw-myyjä meni vessaan, että mitä ääniä sieltä kuuluu.
jos myyjällä on ujo pissa. Törkeää häirintää.
Ei kai se myyjä sitä tahallaan rikkonut? Oli siis muuten ehkä hassua että ei tiennyt mustään mitään.. Mutta.
Jos nut vahingossa rikkoi jonkun ruman muovi kipon niin onko väliä? Jos se ite myi niitä niin eikö voi antaa uuden.
Apua, mä en tiedä mikä mua näistä järkyttää eniten...
-Se, että ihmiset pitää muovikippokutsuja ja osallistuu niihin
-Se, että nykyään on lyhennys tw, todella modernia ja coolia
-Se, että kutsuilla pitää kertoa muille oma muovikippomuisto
-Se, että jollekin tuo "herkkuhissi" on rakas ja muistoja herättävä...Kyllä toi että ringissä vuorotellen kerrotaan rakkaita muistoja liittyen pakastusrasioihin ja salaattikulhoihin, kyllä sen täytyy olla kaikkein järkyttävintä. Meni yöunet kun tuota kuvittelen mielessäni, kiitos vaan ap.
niillä seksivälinekutsuillakin (vai mitä lie alusasukutsuja ym.) kertoa parhaita muistoja :D
Eikä ole sama, jos myyjä antaa toisen herkkuhissin. Tämä oli vanhempaa mallia, eikä sellaisia enää tuoteta. Paha mieli jäi taatusti emännälle, minulle ainakin. En varmasti järjestä kutsuja tämän tw-myyjän kanssa!! Pelkään, ettei korvaa mitenkään.
ap
Paskartelee wc:ssä, ei vedä vessaa eikä edes pese käsiään! Sitten näpelöi toisten herkkuhissejä...
tuo kippoihin liittyvä muistokeskustelu joku syksyn uusi juttu ?
Taidan skipata kaverin kippokutsut tämän ketjun perusteella!
Rasittavaa on ollut ennenkin se, että kutsuilla joku mamma on kilvan kehunut esittelyssä ollutta tuotetta ! Kertonut omakohtaisia kokemuksia jonkin leikkelerasian kätevyydestä antaumuksella niin, että olen vainoharhahoissani epäillyt asiakkaan saavan jonkun kipon tai kapon bonuksena myyntipuheesta.
kuolen nauruun .....:D
väsyttää jo tähän aikaan yötä mutta onpa hauska ketju !
Raukka tw-myyjä, varmaan katui siellä wc:ssä uravalintaansa !