Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökerö tw-myyjä särki herkkuhissin!!

Vierailija
27.08.2011 |

Ei hyvää päivää mitä myyjiä! Saa kyllä epäilemään revitäänkö näitä tw-myyjiä nykyään ihan pystymetsistä?! Tänään kaverin luona olin kutsuilla, myyjä ei esitellyt itseään, ei kertonut kunnolla tuotteista, joka ikiseen siis JOKA iKIseen kysymykseen piti soittaa varmistus piirinsä vastaavalta!! Kun kysyttiin esim. laitetaanko tilaus numero tähän sarakkeeseen, niin siitäkin soitti ja kysyi piirin vastaavalta! Siis haloo!

Kun kahvitus alkoi, tämä meni vessaan ja viipyi siellä niin kauan että emännän piti jo mennä varovasti koputtelemaan ovelle, mikä on kun ei tule ulos. (Ei kuulunut muuten vessan vetäsyä tai käsien pesun ääntä!!?)

Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!

Emäntä sanoi, ettei haittaa, mutta tietenkin se haittaa, ei kehtaa vaan sanoa. En tiedä, korvaako myyjä?? Eikö ne saa koulutusta!

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuhissiparka!

Vierailija
102/108 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut kahdesti TW-kutsuilla, ja molemmilla sama juttu: tökerö, vähäsanainen myyjä jonka kovat otteet ja olematon karisma eivät saaneet ostamaan mitään. Emäntää kävi sääliksi, molemmat sydämellisiä ja kivoja naisia. :(

Vierailija
104/108 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vain mieleeni lapsuuteni Englannissa. Asuttiin kolmikerroksisessa talossa, jossa meillä oli kokki (plus butler, maid ja nanny..). Koko talon läpi kulki huoltohissikuilu, sellainen pieni. Toisessa hississä kuljetettiin kaikenlaista pientä, kuten vaikkapa työkaluja tai eväitä yläkertaan, toisessa pyykkiä. Meillä tuossa toisessa kuilussa kokki lähetti usein meille lapsille yläkertaan tuoreita sämpylöitä tai leivonnaisia, joten aloimme kutsua sitä herkkuhissiksi :)

Hauskin tarina ikinä täällä !

Saanko kysyä mitä vanhempasi tekivät, ja olivatko kaikki noi vain teidän perheelle ?

Olen britti kulttuurin suurin ystävä ja jotain tälläistä haluaisin minäkin ainakin kerran eläessäni kokea !!!

Vierailija
105/108 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
106/108 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vain mieleeni lapsuuteni Englannissa. Asuttiin kolmikerroksisessa talossa, jossa meillä oli kokki (plus butler, maid ja nanny..). Koko talon läpi kulki huoltohissikuilu, sellainen pieni. Toisessa hississä kuljetettiin kaikenlaista pientä, kuten vaikkapa työkaluja tai eväitä yläkertaan, toisessa pyykkiä. Meillä tuossa toisessa kuilussa kokki lähetti usein meille lapsille yläkertaan tuoreita sämpylöitä tai leivonnaisia, joten aloimme kutsua sitä herkkuhissiksi :)

Ihana tarina, oikeasti! :D Pakko vaan kysyä, oletko 200-vuotias?

Itse aloituksesta en oikein käsittänyt puoliakaan. Mikä on herkkuhissi, miten särki siihen liittyy ja mitä siellä vessassa oikein tapahtui?

En minäkään. Sitä paitsi luin juttua varsin pitkälle koko ajan luullen, että kyseessä oli joku wt, joka rikkoi herkkuhissin. Vessajutun tajusin niin, että esittelijä masentui herkkuhissin kohtalosta ja itki vessassa. Särkeä en tajunnut, tiedän kyllä, että se on kala. Olisko niin, että kun särki on roskakala, niin tästä herkkuhissistä tuli roska, kun se hajosi. MOT.

Vierailija
107/108 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!

Oikein herkkuhissi saatu häälahaksi. No jo oli varmaan tunnearvoa ainakin...

No niinpä :D

Vierailija
108/108 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D