Tökerö tw-myyjä särki herkkuhissin!!
Ei hyvää päivää mitä myyjiä! Saa kyllä epäilemään revitäänkö näitä tw-myyjiä nykyään ihan pystymetsistä?! Tänään kaverin luona olin kutsuilla, myyjä ei esitellyt itseään, ei kertonut kunnolla tuotteista, joka ikiseen siis JOKA iKIseen kysymykseen piti soittaa varmistus piirinsä vastaavalta!! Kun kysyttiin esim. laitetaanko tilaus numero tähän sarakkeeseen, niin siitäkin soitti ja kysyi piirin vastaavalta! Siis haloo!
Kun kahvitus alkoi, tämä meni vessaan ja viipyi siellä niin kauan että emännän piti jo mennä varovasti koputtelemaan ovelle, mikä on kun ei tule ulos. (Ei kuulunut muuten vessan vetäsyä tai käsien pesun ääntä!!?)
Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!
Emäntä sanoi, ettei haittaa, mutta tietenkin se haittaa, ei kehtaa vaan sanoa. En tiedä, korvaako myyjä?? Eikö ne saa koulutusta!
Kommentit (108)
ei herkkuhississä särkeä ollut, vaan jotakin muuta kalaa, en muista tarkalleen. Haju ei tässä ongelma, vaan se, että myyjä tyri ja särki hissin, joka emännälle tärkeä.
ap
Oma äitini muuten pitää herkkuhississä punajuuria. Jos hissi särkyisi en tiedä mitä tapahtuisi X)
Taitaa olla nukkumaanmenon paikka täälläkin, kun tapaus tuntuu kovin huvittavalta... Ja vielä kun harvemmin näille jutuille hihittelen. (Narsisseille viimeksi, HH:n alkkarit ei sytyttänyt yhtä paljon.) Mutta voin kuvitella, että tosi nolo tilanne, kun myyjä on noin ulkona... varmaan kutsuilla olijatkin olisivat osanneet paremmin vaikkapa sen kaavakkeen täytön... Myyjä parka. Toivottavasti löytää jotain työtä, jossa menestyy hieman paremmin...
Rumiksi? Ei nyt ainakaan kauniita? Pyhäihäväistys? :D kylläpäs nyt olet kovin huolestunut emännän herkkuhissistä..
On elämässä tärkeämpiäkin asioita..
niillä seksivälinekutsuillakin (vai mitä lie alusasukutsuja ym.) kertoa parhaita muistoja :D
Jokainen ringissä esittelee oman herkkuhissinsä ja kertoo ihanimmat muistonsa. Vähän niinkuin Reginan Naisen unelmia.
Mä olen muuten ollut seksivälinekutsuilla, joilla esittelijä oli varmaan ekaa kertaa eikä tiennyt mistään mitään. Emmännät sattuivat olemaan lesbopari ja koko porukka aika sekalaista sateenkaarikansaa, ja esittelijällä taisi siksikin mennä pasmat ihan sekaisin. Mutta eipä siinä mitään, hauskaa oli ja vieraat opastivat esittelijää. :D Omia kokemuksiakin jaettiin, vaikkei ollutkaan mitään kotitehtävää valmisteltuna aiheesta.
Mitähän se siellä vessassa puuhasi kun oli niin kauan? Tuliko se punaisena ulos, hikisenä?
Se tästä vielä puuttuisi jos olisi ollut runkkaamassa!!!
Kysyitkö emännältä oliko vessan kaappeja kaiveltu?
Ehkä se myyjä tutki emännän tamponeja ja pukamavoiteita.
Ja kehtasi vielä rikkoa herkkuhissin!!! Mutta kerro miten sen saa rikki, en tajua! Halkaisiko se sen veitsellä vai miten? Heittikö seinälle?
Kamalaa, en kyllä uskalla osallistua tuollaisiin juhliin!
Ps. Laittakaa palautetta sille törpölle, että nyt meni hänen takiaan vessa ja herkkuhissi pilalle!
Kai kaverisi voi sen uuden hissin ottaa, pääasia että saa jonkun. Sen toisen voi pitää muistona tiskikaapissa :) Ei kannata heittää pois!
Esimerkiksi pienellä veivattavalla raastimella veivataan koko perheen raasteet joka päivä. Ja myyjä vakuuttaa, että joka päivä raastaa pussikaupalla vihanneksia koko perheelle sillä nimenomaisella hyvin heppoisen näköisellä värkillä. Eikä tulisi toimeen ilman.
Sitten sitä miettii, että miten se esittelijä on niin lihava, vaikka ei muuta tee kuin raastaa porkkanaa ruuaksi päivät pitkät.
Mulla olisi sellainen ja on se uudenpikin.
Mielestäni Tupperware astiat eivät sovi juhlakattauksiin vaikka innokkaimmat fanit niitä juhlapöytiinsäkin laittavat.
Muovi on muovia vaikka olis kalliimpaakin.
<a href="http://www.tupperware.fi/tuotteet/herkkuhissi-1_5-l" alt="http://www.tupperware.fi/tuotteet/herkkuhissi-1_5-l">http://www.tupperware.fi/tuotteet/herkkuhissi-1_5-l</a>
Onko toi HERKKUHISSI tossa kuvassa.Mä kuvittelin ison monikerroksisen,ehkä hopeasta ja lasista tehdyn systeemin mut toihan on joku kurkkupurkki!!!
Mä meinasin kuolla nauruun kun avasin linkin =D =D =D
kysy josko irtois vaik aromipesä?
AP.mä annan sulle virtuaalisesti parhaimman kertojan tittelin.Mä en ole ikinä koskaan nauranut yksin niin hysteerisenä kuin tälle ketjulle.Kiitos =D
Mä kuvittelin ison monikerroksisen,ehkä hopeasta ja lasista tehdyn systeemin mut toihan on joku kurkkupurkki!!! Mä meinasin kuolla nauruun kun avasin linkin =D =D =D
Mulla oli mielikuvana jotain lasten hissillisen parkkitalon ja monikerroksisen lasisen herkkutarjottimen väliltä, jotain 'hienoa' koristeellista lasia...
mulle tuli herkkuhissistä mieleen tälläinen, ehkä lasinen kultaisin kanttauksin!
http://www.astiavuokraustampere.fi/tuote/14532
mutta... se kaikissa ristiäisissä ja häissä ollut herkkuhissi onkin.... muovinen kurkkupurkki! Ö_Ö
Tässä muistelin aikaa 20 vuotta sitten, jolloin työkavereistani kaksi oli menossa naimisiin. (Ei siis keskenään). Voi sitä kilpavarustelua häiden suhteen... mutta eniten nauratti se, kun laativat häälahjalistojaan. Molempien ykköstoive oli juuri tuo Tupperwaren herkkuhissi! :D:D:D Toinen oli onnesta soikeana koko kesän, kun oli saanut niitä lahjaksi peräti kaksi. Minä tyhmä en silloin (enkä vieläkään) tajunnut, että pitäähän olla oma hissi sekä kurkuille että punajuurille. :D
"Raukka tw-myyjä, varmaan katui siellä wc:ssä uravalintaansa ! "
Ei helvetti!! *kops*
Näin aamulenkillä emäntää, ja aina vain törkeämpää!
Tw-myyjä oli soittanut ettei aio antaa herkkuhissiä, vaan juhlakuvun! HALOO, HALOO!! JUHLAKUVUN, vaikka tällä emännällä on jo ennestään kaksi juhlakupua, eikä tällä hetkellä yhtään herkkuhissiä! Törkeää!
Lisäksi emäntä oli löytänyt wc:n peilikaapista meikkipussista onnenarvat rytyssä. Törkeä tw-myyjä oli käyttänyt tilaisuutta hyväkseen ja rytännyt onnenarvat sillä aikaa kun emäntä ja me vieraat olimme hämmennyksissä herkkuhissin särkemisestä. Myyjällä ei näköjään ollut aikomustakaan arpoa! Eihän kukaan tietenkään mene tw-kutsuille onnenarpojen takia, mutta on se täysin törkeää jättää koko arvonta pitämättä!!
Sanoin emännälle, että soittaa myyjälle ja käskee pitämään onnenarvonnan jälkikäteen. Arvat eivät olleet niin rytyssä etteikö niistä olisi saanut selvää. Mutta pelkään, että emäntä on liian kiltti ihminen, eikä osaa vaatia mitään ja varmaan ottaa herkkuhissinkin tilalle juhlakuvun vaikka ei haluaisikaan.
Kymmenen vuotta olen käynyt tw-kutsuilla, eikä koskaan ole ollut tämmöistä! Aivan trökeää!
laittaa ryhmäreklamaatio pääkallopaikalle sinne Amerikkaan, josta tuokin hapatus taitaa olla kotoisin? Sadat tuhannet suomalaisetkin perheenäidit lihottavat niiden rahakirstua, ja onnenarvat rutataan paskahuussiin! Missä on TW-moraali?
että onneton tw-myyjä on osaamattomuutensa ja tökeröytensä lisäksi persaukinen. Mitä ne muuten tuntuvat sangen usein olevan, kuten muutkin pyramideissa rahaa haalivat onnettomat.
Näin aamulenkillä emäntää, ja aina vain törkeämpää!
Tw-myyjä oli soittanut ettei aio antaa herkkuhissiä, vaan juhlakuvun! HALOO, HALOO!! JUHLAKUVUN, vaikka tällä emännällä on jo ennestään kaksi juhlakupua, eikä tällä hetkellä yhtään herkkuhissiä! Törkeää!
Lisäksi emäntä oli löytänyt wc:n peilikaapista meikkipussista onnenarvat rytyssä. Törkeä tw-myyjä oli käyttänyt tilaisuutta hyväkseen ja rytännyt onnenarvat sillä aikaa kun emäntä ja me vieraat olimme hämmennyksissä herkkuhissin särkemisestä. Myyjällä ei näköjään ollut aikomustakaan arpoa! Eihän kukaan tietenkään mene tw-kutsuille onnenarpojen takia, mutta on se täysin törkeää jättää koko arvonta pitämättä!!
Sanoin emännälle, että soittaa myyjälle ja käskee pitämään onnenarvonnan jälkikäteen. Arvat eivät olleet niin rytyssä etteikö niistä olisi saanut selvää. Mutta pelkään, että emäntä on liian kiltti ihminen, eikä osaa vaatia mitään ja varmaan ottaa herkkuhissinkin tilalle juhlakuvun vaikka ei haluaisikaan.
Kymmenen vuotta olen käynyt tw-kutsuilla, eikä koskaan ole ollut tämmöistä! Aivan trökeää!
Oma äitini muuten pitää herkkuhississä punajuuria. Jos hissi särkyisi en tiedä mitä tapahtuisi X)