Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökerö tw-myyjä särki herkkuhissin!!

Vierailija
27.08.2011 |

Ei hyvää päivää mitä myyjiä! Saa kyllä epäilemään revitäänkö näitä tw-myyjiä nykyään ihan pystymetsistä?! Tänään kaverin luona olin kutsuilla, myyjä ei esitellyt itseään, ei kertonut kunnolla tuotteista, joka ikiseen siis JOKA iKIseen kysymykseen piti soittaa varmistus piirinsä vastaavalta!! Kun kysyttiin esim. laitetaanko tilaus numero tähän sarakkeeseen, niin siitäkin soitti ja kysyi piirin vastaavalta! Siis haloo!

Kun kahvitus alkoi, tämä meni vessaan ja viipyi siellä niin kauan että emännän piti jo mennä varovasti koputtelemaan ovelle, mikä on kun ei tule ulos. (Ei kuulunut muuten vessan vetäsyä tai käsien pesun ääntä!!?)

Mutta pahin juttu oli tämä, ja olen tosi pahoillaan emännän puolesta. Jokaisen piti tuoda mukanaan joku muisto tw:stä ja ringissä niitä kerrottiin. Emännällä oli herkkuhissi, häälahjaksi saatu. Just kun emäntä siitä kertoi, mitä tekikään myyjä?! Vetäsi jotekin sitä hissiä, että se meni särki! Törkeää!!

Emäntä sanoi, ettei haittaa, mutta tietenkin se haittaa, ei kehtaa vaan sanoa. En tiedä, korvaako myyjä?? Eikö ne saa koulutusta!

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tänä aamuna, haloo!!

Vierailija
62/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä ovat turhia lisäyksiä: eivät ole!! Meillä kaikilla on oikeus saada tietää miten tökeröitä tw-myyjiä voi olla! Rytätyt onnenarvat eivät ole mikään turha lisäys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme kyllä mökille on ihana ilma ja ei kiinnosta noi kutsut yhtään.

Vierailija
64/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware-myyjä..Sittemmin olen vaihtanut firmaa ja myyntiartikkelia..Mutta kyllä meille on olemassa tietoa sisältävää materiaalia ja koulutuksia. Tuo tyyppi on ollut kyllä ihan ulalla.

Vierailija
65/108 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota voi käyttää appelsiinin kuorimisessa. Myös pullonsulkija on kätevä.

Vierailija
66/108 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkipussissa pilasivat kyllä tän hauskan ketjun! Tuo kakkukupu olisi vielä passannut hyvin! Vai oliko se peräti juhlakupu.. Mutta ne arvat...plääh!

Vierailija
67/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju aikoihin, koirakin kattoo ihmeissään, mitä emäntä yksin hirnuu kaksinkerroin :D

Vierailija
68/108 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilen täällä yksinäni... =)

Vierailija
69/108 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ KYLLÄ MYYJÄN PITÄÄ OMASTA PUSSISTA MAKSAA JOS SÄRKEE JONKUN TUOTTEEN,HEI AP VOITKO ANTAA SEN TYYPIN NIMEN MULLE VOIN KATSOA ONKO MEIÄN TIIMISSÄ JA MISSÄ TIIMISSÄ SIJAITSEE,VOIN ILMOITTAA ETEENPÄIN.

JA PS: SE PIKAKOKKI 2 MISTÄ PUHUITTE MILLÄ TEHDÄÄN SE SALAATTIA YM PILKOTAA,SE TOIMII TEEN ITE SALAATIT SILLÄ KOSKA VITUTTAA SUORASTAAN AINA LEIKATA KÄSIN VAIKKA OMALTA AMMATILTANI OLEN KOKKI,MUTTA NYT KOTIÄITI.

Vierailija
70/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis :D

Vierailija
71/108 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain mieleeni lapsuuteni Englannissa. Asuttiin kolmikerroksisessa talossa, jossa meillä oli kokki (plus butler, maid ja nanny..). Koko talon läpi kulki huoltohissikuilu, sellainen pieni. Toisessa hississä kuljetettiin kaikenlaista pientä, kuten vaikkapa työkaluja tai eväitä yläkertaan, toisessa pyykkiä. Meillä tuossa toisessa kuilussa kokki lähetti usein meille lapsille yläkertaan tuoreita sämpylöitä tai leivonnaisia, joten aloimme kutsua sitä herkkuhissiksi :)

Vierailija
72/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olis tunkenut ne emännän meikkipussiin??? Meni mahtava absurdi tarina pilalle tuon takia. Olisit ap kirjoittanut vaan siitä kuvusta ja kirjoittanut vaikka, että vessasta oli myöhemmin löytynyt tyhjä minikokoinen vodkapullo.

Vierailija
73/108 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitää lukea itse ketjukin.

Vierailija
74/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjästä lähti ilmoitus, ja tw antoi kaikille hyvitykseksi munanerottimen!

Ap :)

Vierailija
75/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä astia tekee sisällön näkemisen helpoksi

Ihan tosi? Mahtava myyntivaltti. Että läpinäkyvästä näkee hyvin läpi.

Vierailija
76/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tällaisen turhanpäiväisen provoketjun ympärillä jaksetaan ilakoida.

Vierailija
77/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sama omasta mielestään ammattimainen provojen aloittaja (miten säälittävää), joka väitti että alkaa saamaan siitä palkkaa kun tekee provoja ja trolleja tänne!

Vierailija
78/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti, linkki lähti kollegoille jakoon :DDD

KIITOS!

Vierailija
79/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mitä sitten? Jos oikeat ketjut vaan masentaa, niin lissää hyviä provoja, kiitos!

Vierailija
80/108 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä ketjussa ei ollut yhtään hauskaa älynväläystä mikä olisi naurattanut tai edes hymyilyttänyt.