Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinua on alkanut ärsyttää joku kaverisi niin mistä syystä näin?

Vierailija
27.08.2011 |

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis molemmat nuoria ja perheellisiä, samalla koulutustasolla ja elämänkatsomuksella. Paitsi että...

..tapasin itse Prinsessan. Ensin ihmettelin joitakin pikkujuttuja, joista hän suuttui kiltinoloiselle miehelleen. Sitten häneltä tuli tekstari että jotain kauheaa oli sattunut ja itkettää, nyt on kaikki pilalla! Soitin ja kysyin, mistä on kyse...no, eräs hänen lempivaatteistaan oli mennyt rikki!!! Ja sävy viestissä oli luokkaa "hengenhätä", kuvittelin jo että joku on sairaalassa..! Kehtasi vielä syyttää omaa äitiään(!), joka oli hänestä osasyyllinen prinsessan omaan mokaan.

Ajan kanssa tämän naisen käytös alkoi ärsyttämään niin pahasti, etten enää tavannut häntä muuten kuin harrastuksessa ja silloinkin juttelin lähinnä pintapuolisia asioita.

Vierailija
42/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuttunut vuosien varrella. Oli aikaisemmin ihan mukava, liiankin puhelias tosin, mutta sen vielä kesti. Nyt hän on sellainen, että jatkuvasti puhuu vaan itsestään ja perheensä asioista, kehuu kaikkea mitä osaa/on ostanut/lapsiaan ym. Ei siis mitään rajaa. Kun koitan sanoa jotain väliin tai esim. kertoa omasta lapsestani tai vaikka uudesta lampustani tms. niin tämä henkilö vaan keskeyttää ja puhuu päälle. Puhuu ihan järkyttävän pitkiä monologeja.

Perheensä muutti juuri uudelle asuinalueelle. Olin kylässä heillä ja oltiin pihalla. Seillä tämä kaverini puhua pälätti heidän asuntonsa sisutuksesta ym. välittämättä kuunteliko kukaan. Kun joku koitti puhua jotain välillä, hän vaan jatkoi omaa juttuaan. Naapurit katselivat ihmeissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti minulta aina ymmärrystä ja kuuntelua kaikkiin ongelmiinsa ja kehui kuinka olen tasapainoinen ja asiat kohdallaan. Sitten kun minulle sattui jotain todella ikävää enkä enää jaksanut olla kuin ennen, niin katkaisi välit minuun...

Vierailija
44/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää saada minua mukaan haukkumiseen. Kun en lähde tähän, vaan vaihdan puheenaihetta, hän palaa hetken päästä muiden elämän arvostelemiseen. Ei kertakaikkiaan halua tai osaa puhua mistään muusta enää.

Minua ei kiinnosta juoruaminen tippaakaan, joten emme enää usein tapaa.

Vierailija
45/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttava. Hän innostuu kaikesta suunnattomasti, puhuu muut puolelleen ja jonkin ajan päästä voi muuttaa kantaansa aivan totaalisesti. Voi esim. yrittää puhua toisen puolelleen keksimällä mitä hienoimpia puolustuksia asialleen. Kun on saanut toisen puolelleen, hän voi unohtaa kantansa ja selitellä vastakkaista kantaa aivan yhtä antaumuksella. Lisäksi hän osaa näppärästi laittaa asiat muiden tehtäviksi ja mokat tai negatiiviset asiat toisten piikkiin. Hän liioittelee asioista tosi paljon tai vastaavasti vähättelee, jos se on hänelle edullisempaa. Hän on tavallaan hyvin röyhkeä, ei taloudellisesti, vaan muuten.

Hän voi kysyä kaveria mukaan jonnekin, mutta kun toinen saa homman järkättyä, tämä onkin keksinyt jo jotain mielenkiintoisempaa jonkun toisen kanssa. Hänen kanssaan ei siis voi sopia mitään etukäteen, vaan silloin kun meno on ajankohtainen.

Hän on hyvin hurmaava ihminen ja ennenkuin tutustuu paremmin ja on enemmän tekemisissä, häntä pitää todella ihanana ihmisenä. Hän onkin aivan mukava, mutta itse täytyy pitää tiukka linja, ei lähteä mukaan hänen hörhöilyihinsä, ei sopia mitään etukäteen.

Vierailija
46/54 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne omat heikkoudet vain loppupeleissä projisoidu muista ihmisistä. Siksipä pitäisi miettiä mikä itsessä on sellaista mitä ei itsessä hyväksy ja minkä muuttamiseen ei riitä oma kapasiteetti.

Tämähän on katsokaas sellainen loputon lumipalloefekti sillä yhtälailla voisi tuntea että minua ärsyttää ystävät (tai henkilöt ylipäätänsä), jotka valittavat ärsyyntyvänsä ystäviensä käytöksestä.

Vakka kantansa valitsee ja samanlaisuus vetää puoleensa.

Ehkäpä tämän viestin jälkeen joitain alkoi ärsyttämään ihmiset, jotka valittavat ärsyyntyvänsä ihmisistä, jotka valittavat ystäviensä ärsyttävästä käytöksestä.

Aika ärsyttävää, aaargh XD

Vierailija
47/54 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ärsyttävää, kun kaveri ei ota itse yhteyttä. Mulla on mm. lapsuudenkotikaupungissa muutama kaveri, joita tapaan aina sillä suunnalla ollessa. Tietysti silloin se olen mä, joka tekstaan ja kysyn, että käykö. Mutta se, ettei ikinä ite laita mitään viestiä ja kysy, että mitä kuuluu.

Toinen tapaus on sellainen, että jos ne kutsuu tekstarilla kylään perjantaiksi, niin vastausta ei kuulu tai se on, että "mietitään". Sitten viesti voi tulla milloin tahansa, mutta yleensä joko perjantaina klo 23, et nyt me sit lähdetään tulemaan tai sit ei kuulu mitään ja myöhemmin vain tokaistaan ,että ei sitten tultu. Ärsyttävää, kun ite tykkäisi mm. leipoa vieraille. Argh.

Vierailija
48/54 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini...

-Pitää itseään muita parempana

-Pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana

-On joskus ärsyttävän negatiivinen

-Valittaa, ja on kateellinen

Siitä huolimatta kaikki tuntuvat pitävän hänestä enemmän kuin minusta, joka joskus hiukan nyppii.

Kyllä hän osaa onneksi kivakin olla: Nauraa kanssani, on hauska, on luotettava, ja enimmäkseen hyväntahtoinen. En siis ole vielä pistämässä välejä poikki

Vierailija
49/54 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset jotka eivät tule käymään muulloin  kun silloin kun ovat ottaneet jotain alkoholia, en enää halua tänne ketään kittaamaan kaljaa, juokoon muualla.

Vierailija
50/54 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koko ajan puhelimella eikä kiinnitä minuun huomiota. Puhuu poikaystävän kanssa ja snäppää hänelle kaiken aikaa. On myös huonotapainen ei sano kiitos ruuan jälkeen ja jättää astiat pöytään. Jos lainaan jotain hän rikkoo, likaa tai ei pese sitä ennen palautusta. Mutta en aijo jättää tätä, koska ei oikeen parempiakaan ystäviä ole:((

Vierailija
51/54 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raivostuttava. Hän innostuu kaikesta suunnattomasti, puhuu muut puolelleen ja jonkin ajan päästä voi muuttaa kantaansa aivan totaalisesti. Voi esim. yrittää puhua toisen puolelleen keksimällä mitä hienoimpia puolustuksia asialleen. Kun on saanut toisen puolelleen, hän voi unohtaa kantansa ja selitellä vastakkaista kantaa aivan yhtä antaumuksella. Lisäksi hän osaa näppärästi laittaa asiat muiden tehtäviksi ja mokat tai negatiiviset asiat toisten piikkiin. Hän liioittelee asioista tosi paljon tai vastaavasti vähättelee, jos se on hänelle edullisempaa. Hän on tavallaan hyvin röyhkeä, ei taloudellisesti, vaan muuten.

Hän voi kysyä kaveria mukaan jonnekin, mutta kun toinen saa homman järkättyä, tämä onkin keksinyt jo jotain mielenkiintoisempaa jonkun toisen kanssa. Hänen kanssaan ei siis voi sopia mitään etukäteen, vaan silloin kun meno on ajankohtainen.

Hän on hyvin hurmaava ihminen ja ennenkuin tutustuu paremmin ja on enemmän tekemisissä, häntä pitää todella ihanana ihmisenä. Hän onkin aivan mukava, mutta itse täytyy pitää tiukka linja, ei lähteä mukaan hänen hörhöilyihinsä, ei sopia mitään etukäteen.

Vierailija
52/54 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisiä ärsytyksen aiheita kavereissa on kaksi:

1. Kaveri ei muista aikaisempia keskustelujamme, ja joudun kertomaan hänelle samat asiat yhä uudestaan, kun hänellä ei ole niistä mitään muistikuvaa.

2. Kun puhun kaverilleni jostain hyvin tärkeästä asiasta, hän ei kommentoi asiaa sanallakaan ja jää täysin epäselväksi, miten hän asiaan suhtautuu.

Vierailija
53/54 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vähän tämän sorttinen kaveri. + lisäksi paljastanut ajan myötä myös kateellisen ja pahansuovan piirteen itsessään. Kykenemätön myötätuntoon ja ei osaa asettua toisen asemaan . Ei kestä toisten vastoinkäymisiä, eli haluaa selvästi vain kepeää kaveruutta. On omasta mielestään erityistapaus, eli hän saa toimia haluamallaan tavalla ja muut eivät saisi siihen puuttua. ... Selvää on, että olen vähentänyt kanssakäymistä.

Vierailija
54/54 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka provosoituu ja yrittää provosoida toista. 

Muistaa vain ne kohdat joita häntä on loukattu vaikka asia on selitetty rauhallisesti ja kiltisti.

Ei osaa pitää muiden salaisuuksia. Puhuu pahaa muiden selän takana ja värittele asioita ja tarinasta tulee ihan uusi.

Sanoo olevansa suorapuheinen eikä tunnu osaavan filtteröidä sanojaan.

Aina tarve kommentoida hänen tekemisiinsä, materiaaleihin mitä ostaa jne ja jos hän ei niitä saa, hän suuttuu.

Käyttää toisen tavaroita ilman lupaa ja rikkoo rajoja. Kuten, jos henkilö x ei tykkää siitä jos joku pummaa rahaa ja ärsyttävä henkilö tietää sen ja silti siitä huolimatta tekee niin.

Tällainen on hyvin raskasta seuraa ja vaikea henkilö jonka kanssa ei vain enää jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi