Minä inhoan perjantai-iltoja!
Kaikki on jossain tai lähdössä johonkin eikä netissä ole elämää missään ja minä vain istun lasten kanssa kotona. Tai oikeastaan lapset makaa ja minä istun.
Kraah! Perjantait voisi lopettaa!
Kommentit (27)
myöhemmin antaa arvoa rauhallisille koti-illoille.joskus mustakin oli niin tylsää olla illat kotona jumissa. Nyt työn,lapsen harrastukseen kuskaamisen(monta kertaa vkossa) ja järjestötoiminnan keskellä olen ikionnellinen jos on hetki vkossa,kun ehtii istua vaikka sitten netin äärelle jaarittelemaan turhuuksia.
myös mitä te arki-iltoina teette kun lapset menevät nukkumaan?? jos ette yhtään rentoutua saa.. hmm.. mihin asti teillä sitte kaikilla mukulat valvoo jos ette yhtään ehdi olemaan...
Mutta nyt sain seuraa. :)
ap
luo..vaikka joka perjantai! tuhlataan sun perjaintai kaikkeen kivaan ;)
ei tarvii sättii tai muuta buukkii...kun otat multa suikkii... oli aika härskisti!!! ehkä olen juonut liikaa viiniä...anteeksi, en halua deletoida kun sylki suuhun nuo toi ;)
ihaan syksyä kuitenkin!!
On outoa että melkein koko Suomi katoaa ja läsähtää veltoksi (to-) pe ja la, su. Ketään ei näy tai kuulu. Tiistaina osa on kuin turbohiiriä töissään ylivirittyneenä. Joku polkee vimmaisesti.
Jos kerta lapset nukkuu niin mikset harrastaisi vähän "omaa kivaa" ja jatkatte siitä mukavasti kun miehesi tulee kotiin.