Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pitää ihmisen olla, että saa ystäviä?

Vierailija
03.09.2011 |

Oma iysensä riittää mun mielestä, mutta ei muiden. Mulla on hyviä kavereita, mutta ystäviä ei oikeastaan livenä ole. Ei paljon auta jos facessa joku on aina ihan a ja tykkää kaikesta...

Olen oikeasti aika risana.

Töissä mua syrjitään. Mua kiinnostaa duunissa muukin kuin taukojen pitäminen, mua kiinnostaa työ ja sen tekeminen. Tajuaako kukaan mitä tarkoitan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa töissä työ, mutta myös työkaverit. Ystäviä saa jos on valmis antamaan myös itsestään jotain ystäville eikä vain aina olla se joka jotain tarvitsee ja tahtoo ja on naama väärin päin jos ei asiat mene niinkuin itse haluaa.

Vierailija
2/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ettei mulla ole ketään. Ei koskaan voi pyytää ketään lenkille, piipahtaa kahvilla tai vain soitella ja jutella. Facessakin vain muutamat kommentoivat mun juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että jaksaa tehdä aloitteita, oon itse huono lähestymään lähemmin,mutta ne jotka on mua jaksaneet lähestyä on tulleet läheisiksi ystäviksi.

Tärkeetä on se tietenkin että ollaan suunnilleen samalla tasolla älyllisesti ja suurinpiirtein samanlainen moraali, ystäville sallin kyllä alemmankin moraalin kuin itselleni mutta en sitä jos ovat minun "yläpuolella", tuomitsevia.

Suht samanlaiset kiinnostuksen kohteet lähentää - tosin kuuntelen mielelläni kavereiden juttuja urheilusta tms mikä heitä kiinnostaa vaikkei minua kiinnostakaan - vaatteista ja meikeistä en jaksa kauaa innostua, enkä tositv:stä.

Moni voi ajatella susta et sulla on paljon kavereita ja aattelee ettei sulla oo aikaa eikä halua tutustua heihin maan matosiin? se lähestyminen on kaiken tärkeintä ehkä, että uskaltaa soittaa ja pyytää johonki mukaan - ja jos on ollu hauskaa ja onnistunutta, niin soittaa vaikka seuraavankin kerran jos se toinen on vähän ujompi.

Vierailija
4/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ettei mulla ole ketään. Ei koskaan voi pyytää ketään lenkille, piipahtaa kahvilla tai vain soitella ja jutella. Facessakin vain muutamat kommentoivat mun juttuja.

Vierailija
5/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että ole kiinnostunut muista ihmisistä. Kysele kuulumisia, kuuntele, muista niiden jutut. Ihmiset on niin itsekeskeisiä että mielellään kertovat itestään muille ja tykkäävät tyypeistä jotka kuuntelevat heidän juttujaan.