Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piia-Noora Kauppi kaahasi lapsi kyydissä 168 km/h

Vierailija
10.09.2010 |

Ja laspsi istui vielä etupenkillä, ei taida Piitulle lasten henki olla minkään arvoinen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091012324016_uu.shtml

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille se ei jotenkaan sovi.

T: 11cm mies

Vierailija
62/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut ylinopeutta (Joku kysyi) mutta en noin törkeää.

Ei ole hyväksyttävää vaikka olisi kuinka hyvä auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto sulla on?

niinkuin kuuluu jos lapsi mukana rikoksessa. Ja toivottavasti sossut ottaa lapset huostaan syynä lasten hyvinvoinnin vaarantaminen, ja vaaraan saattaminen, elinolojen epävakaisuus ja laiminlyönti.

saatana...

Viime kesänä ajoin Saksassa lähes 240km/h -lapset kyydissä. Ihan matkavauhtina eikä hetkellisenä huippuna.

Saksassa onkin erilaiset rajoitukset kuin täällä :)

uusi Mersu. Suuntavakavuus vaan paranee vauhdin kasvaessa.

Toki tie oli leveä ja vähän liikennettä. Ei lapset kyydissä uskalla pyyhältää mtrin päästä rekan ohi 150 km/h nopeuserolla... yksin moista voin tehdäkin.

Vierailija
64/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä yllätä ettei lapsen hengellä ole väliä.

Vierailija
65/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Tuusulanväylän nopeusrajoitus on ehdottomasti muutettava 170 km/h, kun ei tuosta mitään vaaraa kellekään ole!

Vierailija
66/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen hänen juttujaan lukenut ja kuunnellut.

T: psykologi

Vierailija
67/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-luvulla vallalla olleita aatoksia. Lukeaa linkki.

http://fi.wikiquote.org/wiki/Piia-Noora_Kauppi

Vierailija
68/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensäkin ajelen motarilla 140 lasissa, joskus huomaamatta jos kruise ei ole päällä, olen saattanut ajaa sitä sataakuuttakymppiäkin. Se on ns. vauhtisokeus ja kun on vielä nykyaikainen hyvä auto alla, niin ei sitä vauhtia oikein edes tunne.

Vierailija
69/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan noita sitaatteja julkisuudessa. Puistattaa vieläkin, kun näen ko. ihmisen kuva lehdessä. Kammottava tyyppi.

Vierailija
70/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-luvulla vallalla olleita aatoksia. Lukeaa linkki. <a href="http://fi.wikiquote.org/wiki/Piia-Noora_Kauppi" alt="http://fi.wikiquote.org/wiki/Piia-Noora_Kauppi">http://fi.wikiquote.org/wiki/Piia-Noora_Kauppi</a&gt;

legendaarisesta NYT-liitteen jutusta. Hitsi kun en säästänyt sitä silloin. Veret seisauttava juttu, mitä ei pitäisi koskaan unohtaa, ja josta Piitu pitäisi aina muistaa. Tossa linkissä on vain murto-osa rouvan totuuksista.

Vierailija
71/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku osaa sanoa totuudenkin ääneen.

Miksi tukiaisilla pitäisi elää leveästi ja joku syyhän ihmisen köyhyyteen on, joten miksi heittää rahaa kankkulan kaivoon?

Vierailija
72/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kuten monet kokoomuslaiset. Lapsiraukka.

Vierailija
73/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motarit ja Tuusulanväylä ovat aivan eri asia. Tosin en ole kyllä 170 ajanut edes motarilla.

Mä yleensäkin ajelen motarilla 140 lasissa, joskus huomaamatta jos kruise ei ole päällä, olen saattanut ajaa sitä sataakuuttakymppiäkin. Se on ns. vauhtisokeus ja kun on vielä nykyaikainen hyvä auto alla, niin ei sitä vauhtia oikein edes tunne.

Vierailija
74/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motarit ja Tuusulanväylä ovat aivan eri asia. Tosin en ole kyllä 170 ajanut edes motarilla.

Tuusulanväylällä ajetaan satasta parhaimmillaan ja motarillakin talvella on sen satasen rajoitus.

Vierailija
75/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku siellä tykittää 170 km tunnissa, hänen täytyy tehdä hullumaisia ohituksia ja koukkimisia kaistalta toiselle päästäkseen etenemään tuota vauhtia ja tuollainen ajotapa ei onnistu "huomamatta".

JOs Tuusulanväylä olisi kuin moottoritie - se olisi myös luokiteltu moottoritieksi.

En ymmärrä miten jotku jaksaa henkeen ja vereen puolustella käytöstä, jolla riskeeraa omansa ja toisten hengen ja vieläpä tässä tapauksessa oman lapsensa hengen. Mielestäni tässä ei ole mitään hyväksyttävää, eikä mitään lieventäviä asianhaaroja. Kauppi ilmeisesti yritti tehdä itsaria ja siinä sivussa tappaa oman lapsensa ja vielä muutaman muunkin ihmisen - tuolta käytös vaikuttaa.

Juu ja minäkin ajan uudella autolla, enkä silti kaahaa kuin mielipuoli.

Vierailija
76/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin täällä tuusulanpäädyssä. Taitaa päättyä jossain kohti vantaata? Mutta on moottoritie osin.

Vierailija
77/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teistä kukaan ole muka ajanut sataakuuttakymppiä koskaan? Mä yleensäkin ajelen motarilla 140 lasissa, joskus huomaamatta jos kruise ei ole päällä, olen saattanut ajaa sitä sataakuuttakymppiäkin. Se on ns. vauhtisokeus ja kun on vielä nykyaikainen hyvä auto alla, niin ei sitä vauhtia oikein edes tunne.

Nopeusmittari kertoo nopeuden, ei tarvi sitä arvioita mututuntumalta. Kannattaa joskus vilkuilla sitä mittaria.

Vierailija
78/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teistä kukaan ole muka ajanut sataakuuttakymppiä koskaan? Mä yleensäkin ajelen motarilla 140 lasissa, joskus huomaamatta jos kruise ei ole päällä, olen saattanut ajaa sitä sataakuuttakymppiäkin. Se on ns. vauhtisokeus ja kun on vielä nykyaikainen hyvä auto alla, niin ei sitä vauhtia oikein edes tunne.

Nopeusmittari kertoo nopeuden, ei tarvi sitä arvioita mututuntumalta. Kannattaa joskus vilkuilla sitä mittaria.

Mutta joskus sitä huomaamattaa ajaa kovempaa kuin laki sallii, oli kyse sitten mistä nopeudesta tahansa.

Vierailija
79/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus sitä huomaamattaa ajaa kovempaa kuin laki sallii, oli kyse sitten mistä nopeudesta tahansa.

Kyllä, joskus sitä ajaa ylinopeutta huomaamattaan, mutta SEITSEMÄLLÄKYMMENELLÄ km/h ei voi nopeusrajoitusta ylittää sitä huomaamatta! Mene vaikka kokeilemaan.

Viimeistään siitä sen huomaa, kun muut jäävät kuin täit tervaan.

Vierailija
80/126 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta mitä muut tekee.

Kunhan ei tapa minua tai perhettäni sen takia.

Jännä ettei nainen edes pidä liikennesäännön törkeää rikkomista minään vaarana! Minkälaiseen kuntoon auto menee jos tieltä suistuu?

En ole koskaan ajanut VAHINGOSSA 160, en 140 tahallaan. Seuraan mittaria välillä vaikka autossa on cruiseri ja kaltaisiasi valopäitä varsinkin silmäilen. Ja lapsiani koitan varoittaa ettei kaikki aja liikennesääntöjen mukaan siis tarkoitan sinua.

Tänään moottoritiellä yksi valopää meinasi ajaa kylkeen kun halusi liittyä tielle.

Tööttäsin ennenkö oli kyljessä.