Mitä 7v tekee ylipäätään yksinään kotona?...
on pakosta, vanhemmat töissä, mummot ja papat kuolleet , yksi mummo asuu usa:ssa, iltapäiväkerhoa ei ole, mll lastenvahtia ei saa ja yksityinen pph on kiintiö täynnä..revi siitä
Kommentit (8)
piirsin, luin, leikin kavereiden kanssa, leikin yksi, askartelin, söin jotain välipalaa (leipää tms), leikin ulkona, olin kirjastossa, katsoin videoita, pelasin, tein läksyjä...
Minusta tuli himolukija ja innokas ja menestyvä opiskelija, koska paljon muuta tekemistä ei ollut.
Oli myös kiva laittaa itse välipalaa äidin ohjeiden mukaan ja myöhemmin itse keksien.
Oli tosi kivaa tulla koulun jälkeen kotiin ja tietää että saa olla pari tuntia rauhassa. Tein voikkareita ja kaakaota ja luin ja piirsin. Illalla oli aina kaikkea muuta kun oli pikkusiskot ja vanhemmat hösäämässä ympäriinsä.
ja toisinaan olin kaverilla tai joku meillä.Olin kans ahkera kirjastossakävijä, kirjasto oli samassa rakennuksessa koulun kanssa, lisäksi piirsin, leikin.vanhemmat eivät olleet pitkään töissä vaan säännönmukaisesti klo neljä hurauttivat pihaan.Lisäksi mulla oli isosisko ja äidille töihin sai soittaa aina.
Oli ihanaa tulla koulusta kotiin, kun kerrankin sai olla yksin. Tein välipalaa, istuin ja söin ja luin akkareita - oikea nautinto! Tai katsoin telkkaria - mikäli sieltä mitään tuli. Ja sitten oltiin tietty välillä kavereiden kanssa millon kenenkin luona.
Ekalla olikin, viitisen tuntia kevyesti. Ei halunnut olla ip-kerhossa.
minä itse ainakin piirtelin, luin, menin ulos jos sää salli jne.