Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:n ihana ja ansaittu oma viikonloppu edessä! Saa kadehtia ;)

Vierailija
26.08.2011 |

Ajattelin...

-vuokrata jonkun leffan, ehkä sen Vettä elefanteille

-tehdä ihanaa broileri-brie salaattia, ehkä punkkua seuraksi

-teen jalka- ja kasvohoidot

-saunon rauhassa ja pitkään

-käyn lenkillä

-nukun pitkään

-siivoilen vähän paria kaappia kaikessa rauhassa

-soitan maratonpuhelun ystävälle

-käyn shoppailemassa ja ehkä leffassa

Näillä taas jaksaa arkea! :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä onnistuu... Muksut voi laittaa iskän kanssa uimaan tai puistoon ja ihan rauhassa saan siivota kaappeja.

Ja saunassa voi itsekseen vaikka koko illan kun lapset ovat menneet nukkumaan, kivempaa se tosin kyllä on miehen kanssa.. ;)

Vierailija
22/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään kadehdi. Omaa aikaa saan, jos haluan. Mies ottaa silloin täyden vastuun lapsista. Kadehdin enemmän niitä, jotka pääsevät viettämään laatuaikaa oman miehensä kanssa. Me pääsemme liian harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kuusi vuotta yh:na. Oli se raskasta aikaa. Erosimme exäni kanssa, kun lapset olivat vajaa kolme (kaksoset). Kun lähtivät isälleen joka toinen vkl, niin usein itkin uupumustani kun olin NIIN poikki.

Lapset kasvoivat ja kas, elämääni tupsahti mies. Kunnollinen mies, joka haluaa kantaa vastuuta lapsistani minun kanssani. En oikeasti ikinä olisi uskonut, että näin käy, mutta tässä sitä ollaan.

Tsemppiä kaikille yh:ille :). Te todellakin ASAITSETTE oman aikanne!

Vierailija
24/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin monta vuotta yh, minulla ei ollut juuri koskaan edes vapaata TUNTIA, puhumattakaan mistään illoista tai viikonlopuista. Nyt kun olen uudestaan parisuhteessa, meillä ei ole koskaan kahdenkeskistä aikaa yhtään, eikä kyllä omaa aikaakaan tuollaisia määriä.

Vierailija
25/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyynel tuli silmään. Itse nyt yh:na kolme vuotta ja kirjoituksesi antoi toivoa siitä, että minäkin voin vielä löytää rakkauden elämääni. Ja kyllä, minäkin kadehdin parisuhteessa eläviä, hyvässä ja rakastavassa sellaisessa. -ap

Itse olin kuusi vuotta yh:na. Oli se raskasta aikaa. Erosimme exäni kanssa, kun lapset olivat vajaa kolme (kaksoset). Kun lähtivät isälleen joka toinen vkl, niin usein itkin uupumustani kun olin NIIN poikki.

Lapset kasvoivat ja kas, elämääni tupsahti mies. Kunnollinen mies, joka haluaa kantaa vastuuta lapsistani minun kanssani. En oikeasti ikinä olisi uskonut, että näin käy, mutta tässä sitä ollaan.

Tsemppiä kaikille yh:ille :). Te todellakin ASAITSETTE oman aikanne!

Vierailija
26/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kunnon päädyt ja lopun näkee sitten.

Vierailija
27/27 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän lystiä sinäkin ;) -ap (kesällä tuli juhlittua tarpeeksi)

Tänään kunnon päädyt ja lopun näkee sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi