Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko palvella salaisena agenttina?

Vierailija
12.05.2026 |

Riittäisikö älyllinen, fyysinen ja henkinen kapasiteettisi vaativaan tehtävään sodan taikka edes rauhan aikana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta palvelen maatani James Potkukelkkana.

Vierailija
2/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mitenkään sillä en missään tilanteessa, olosuhteessa enkä mistään hinnasta palvele laitosta nimeltä valtio. 

Vierailija
4/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ihan käytännön tasolla kun kaksi astuu kehään, niin älykkäin poistuu kehästä voittajana. 

Perustason fysiikkaa ja ongelmanratkaisukykyä. Siitä koostuu älykkyys. 

Siksi ihan maatilan aapokin voi olla älykkäämpi kuin kouluja käynyt älykkääksi itseän pitävä ihminen. 

Mitä tulee salaiseen agenttiin, niin agenteilla on aina joku peitetyö ja agenttius on aina osa-aikaista hommaa sen toisen työn sivussa. Eniten agentteja työskentelee ruokalähetteinä, puutarhureina, sähkömiehinä, putkimiehinä ja sairaanhoitajina tai henkilökohtaisina avustajina. 

Tärkeää päästä aina kohteen lähelle tai alueelle, jossa voidaan asentaa  vakoilulaitteita. Nykyään laitteet tekee pääsääntöisesti kaiken työn ja agentti on se asentaja. Nykyään myös droonit on tulleet mukaan vakoiluun. Silti on edelleen vanhan liiton agentteja, jotka kykenee iskemään judoiskulla niskaan tajun pois ja hyppäämään hyppypotkun muurin yli ja uhraamaan itsensä samalla kun kohde saa surmansa. 

Näitähän on ollut otsikoissa paljon droonivakoilusta yms. 

Vierailija
5/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutten jaksaisi on tässä muitakin tekemistä

Vierailija
6/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan enkä haluaisikaan.

Vierailija
7/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mulla on sellaisia ominaisuuksia, joista olisi etua tiedustelussa. En oikein usko, että musta olisi vakoojaksi tai agentiksi, mutta voisin olla hyvä värväämään tietolähteitä ja toimimaan tietolähteiden ja vakoojien handlerina. Olen hyvä tutustumaan ihmisiin ja monesti ihmiset avautuvat mulle herkästi omista asioistaan (vaikka en aina haluaisikaan). Olen myös hyvä yhdistelemään erilaisia asioita  ja tiedonmurusia toisiinsa.

Vierailija
8/8 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin salainen agentti etten aina tiedä olenko agentti ja minkä tahon agentti minä olen? Epäilyjä on että en ole ihmisten agentti. Ettekä kerro että kirjoitin tänne. Hss ette ole nähneet mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan