Yh:n ihana ja ansaittu oma viikonloppu edessä! Saa kadehtia ;)
Ajattelin...
-vuokrata jonkun leffan, ehkä sen Vettä elefanteille
-tehdä ihanaa broileri-brie salaattia, ehkä punkkua seuraksi
-teen jalka- ja kasvohoidot
-saunon rauhassa ja pitkään
-käyn lenkillä
-nukun pitkään
-siivoilen vähän paria kaappia kaikessa rauhassa
-soitan maratonpuhelun ystävälle
-käyn shoppailemassa ja ehkä leffassa
Näillä taas jaksaa arkea! :)
Kommentit (27)
on välillä ikävä yh aikaa ja noita viikonloppuja=)Mutta kyllä parisuhde silti parempi=)mutta aika harvoin sitä saa/viitsii häipyä kotoa viikonlopuksi yksin johonkin ilman perhettä=)
Ajattelin... -vuokrata jonkun leffan, ehkä sen Vettä elefanteille -tehdä ihanaa broileri-brie salaattia, ehkä punkkua seuraksi -teen jalka- ja kasvohoidot -saunon rauhassa ja pitkään -käyn lenkillä -nukun pitkään -siivoilen vähän paria kaappia kaikessa rauhassa -soitan maratonpuhelun ystävälle -käyn shoppailemassa ja ehkä leffassa Näillä taas jaksaa arkea! :)
mulla ei noi vapaat viikonloput mene noin rentoutuessa, usein tulee käytyä ainakin pikasesti baarissa tai viikonloppu mökillä tai jotain. Seurustelen kyllä, joten sitä parisuhdeaikaakin löytyy. Tosin mä taas kaipaan vähän sitä sinkkuilua, kun en taaskaan kerinnyt sitä kokemaan. Ruoho taitaa aina olla vihreämpää aidan toisella puolella :)
Tuo kaikki kun onnistuu myös parisuhteessa ja on vielä kaksin verroin mukavampaa.
En kyllä ole yh, mutta haluaisin viettää juuri tuollaisen viikonlopun ihan yksin!!!
Ja perheeseen kuuluu mies, viisi vilkasta lasta, kaksi koiraa ja kissa. Mikä varmaan selittääkin tämän mun toiveen:D
itse jännään parhaillaan, lähtevätkö lapset isälleen vai eivät. Isällä on tapana vetää ohareita ja tapaa lapsia muutenkin vain pari kertaa vuodessa. Siksi en pysty pahemmin mitään suunnitelmia muiden ihmisten kanssa tekemään, koska ex saattaa perua viime hetkellä.
tosin katson leffan boksilta :) Ja tänä iltana käväsen terassilla kahden ystäväni kanssa, mutta emme jää pitkään, kun huomenna on lapsen pelit jo aamusta, ja olen luvannut mennä katsomaan.
Sitten la iltana hoitoja ja piiitkä kylpy!
Kannattaa ottaa kaikki ilo irti!
Meitä on siis muitakin yksin/yhteishuoltajia jotka ei, yleisen uskomuksen vastaisesti, käytä kaikkea vapaa-aikaansa baareissa notkumalla.. ;)
Eikä muuten se parisuhteessa eläminenkään mikään yksistään autuaaksi tekevä asia ole, se on nähty sekä omakohtaisesti että tuttavapiirissä. Mutta jos sopiva kumppani löytyy, niin mikäs siinä.
Mutta onnellisia ihmisiä löytyy niin parisuhteessa elävistä kuin yksinhuoltajista tai sinkuistakin.
En minäkään kadehdi parisuhteessa eläviä kavereitani jotka päivästä toiseen valittavat sitä "onnellista" ydinperhehelvettiään.
Siis että saunoisin RAUHASSA tai siivoaisin pari kaappia RAUHASSA. Tietysti perheen kanssa voi tehdä muuta kivaa, mutta tuollainen vkl ei onnistu,ja kelpaisi kyllä!!
Nro 7
En ymmärrä tuollaista vanhemmuutta!
En ymmärrä tuollaista vanhemmuutta!
Itse joudun sukkuloimaan työn, opiskelun ja lastenhoidon välillä. Lapsellani on toki isä, mutta apua ei sieltä suunnalta kuulu kuin lauantaisin, jolloin itse olen töissä.
Olen itse "kunnon" yh eli isä ei ole kuvioissa, joten kyllä kokonainen vapaa viikonloppu olisi poikaa!
kadehdiin. Siis sitä,että on aikaa itselle ja vain itselle. En tahdo saada sitä edes vessanpöntöllä.Ja kaipaan nimenomaan sitä yksin tekemistä,tiedoksi sille yhdelle, jonka mielestä parisuhteessa tuon kaiken tekeminen on kivempaa toisen kanssa...Näin erilaisia me ollaan. :)Pidä hauskaa, ap! :D
mutta minäkään en kadehdi. Lapset olleet työn ja tuskan takana, sitäkin rakkaammat!!
kyllä meillä onnistuu... Muksut voi laittaa iskän kanssa uimaan tai puistoon ja ihan rauhassa saan siivota kaappeja.
Ja saunassa voi itsekseen vaikka koko illan kun lapset ovat menneet nukkumaan, kivempaa se tosin kyllä on miehen kanssa.. ;)
Siis että saunoisin RAUHASSA tai siivoaisin pari kaappia RAUHASSA. Tietysti perheen kanssa voi tehdä muuta kivaa, mutta tuollainen vkl ei onnistu,ja kelpaisi kyllä!!
Nro 7
näin syksyllä ja keväisin. Mies vie lapset mökille viikonlopuksi ja minä jään kotiin :)
Nautiskelehan! :)